Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fantabulouss

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:18

Cardio 1 ging niet echt lekker net bij mij, geen energie, benauwd weer buiten...geen goede combi.... :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:20

Trouwens, met dat gewicht in je nek zou je voornamelijk de achterkant van je benen + je billen moeten trainen :)

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:28

Iedereen goed bezig! Cindeyy goed dat je gisteren toch je workout hebt gedaan.
Vandaag heb ik nog een rustdag, maar het voelt niet goed om niks te doen..
Lopen kan ik vandaag ook niet omdat ik dat morgen al ga doen, en ik wil geen 2 dagen achter elkaar.

Misschien ga ik straks even rustig fietsen in de sportschool....

Voel me echt een vetzak vandaag...Dat ik regelmatig hoor dat ik stevige benen heb helpt daar ook niet aan mee. :=

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:02

Ook nog steeds bezig, niet iedere dag maar wel een keer of 3 per week.
Ik wil nl niet afvallen maar vind het gewoon hartstikke lekker wat te bewegen (en mogelijk wat strakker in het velletje te komen).
Ik wil wel graag dumbbells gaan aanschaffen, mijn halve liter flesjes spa geven me niet zoveel voldoening meer.
Iemand een tip waar ik ze goedkoop aan kan schaffen?
En welke gewichten gebruiken jullie vooral?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:03

Zo ik heb toch even een pauze gehad, m'n enkel bleef opspelen...dus vorige week maar 1 keer geshred en 2 keer gaan joggen...sinds gisteren is m'n enkel weer helemaal beter, dus nu rustig weer beginnen en zien dat ik geen verkeerde beweging meer maak :P

iedereen is wel lekker bezig zeg!

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:11

IMJ schreef:
Ik wil wel graag dumbbells gaan aanschaffen, mijn halve liter flesjes spa geven me niet zoveel voldoening meer.
Iemand een tip waar ik ze goedkoop aan kan schaffen?
En welke gewichten gebruiken jullie vooral?

Ik heb ze bij de action gezien! Rode en zwarte. Weet het gewicht helaas niet.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:43

Ik las ergens iets over 0,5-1 kg.. Mogelijk is dat dan net wat weinig.
Ik zag ook iets over de kijkshop. Misschien dat ik daar maar is kijken moet van de week.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:49

Ik heb de rode van de Action, die zijn 1 kilo. Voor sommige oefeningen is dat voor mij te licht.

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:10

Ik heb gister zo netjes op mn eten gelet, het ging echt super. Ook lekker flink gesport, ik was helemaal happy. :j
Vervolgens toch maar naar de soos van mn werk gegaan en toen.....erg veel en erg lekker gegeten. -O-

Vandaag maar even een balansdagje. :')

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:26

Ik blijf juist hekel hebben aan die gewichten, heb maar een kilo, maar elke keer lijken ze wel zwaarder :P

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 11:32

Oh ik gebruik nog steeds 0.5 kilo hoor bij sommige oefeningen :o

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:55

Ik gebruik nu gewichten van 2 kilo en daar kan ik aardig mee overweg in level 1 (behalve bij die rottige side lunges oid). Zodra ik naar evel 2 mag, doe ik even een stapje terug en pak ik weer 1 kilo. Ik vind het wel een fijne manier om mezelf te blijven uitdagen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:59

Ik ga vanavond voor sommige oefeningen maar eens de 2 kilo erbij pakken. De chest flies gaan me bijvoorbeeld supermakkelijk af met 1 kilo, dat is echt even lekker bijkomen en dat kan toch niet de bedoeling zijn :') Maar voor die akelige sidelunges is 1 kilo echt nog wel zat! Toch gaat het best wel snel, want toen ik begon moest ik halverwege de gewichtjes zelfs weg leggen en nu kan ik de series afmaken.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:59

Ik voel me wel heel zielig met mijn gewichtjes van 0,5 kilo, nu bij level 3 :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:05

Ik gebruik voor triceps altijd 2 kg en dat is eigenlijk nog te zwaar, alle andere oefeningen minstens 3kg, anders ga ik niet dood :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:07

Het is dat gewichten zo zwaar zijn om op te sturen anders had ik jullie mijn oude gewichtjes gestuurd.

Heb echt 20 paar oude gewichtjes liggen in verschillende gewichtenvan 1.14 kilo tot 6 kilo.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:32

Margreet schreef:
Ik ga vanavond voor sommige oefeningen maar eens de 2 kilo erbij pakken. De chest flies gaan me bijvoorbeeld supermakkelijk af met 1 kilo, dat is echt even lekker bijkomen en dat kan toch niet de bedoeling zijn :') Maar voor die akelige sidelunges is 1 kilo echt nog wel zat! Toch gaat het best wel snel, want toen ik begon moest ik halverwege de gewichtjes zelfs weg leggen en nu kan ik de series afmaken.

Die chestflies voel ik met 2 kilo ook nog niet. Beetje jammer dat ik geen zwaardere gewichten heb. Ik moet bij die sidelunges echt uitkijken dat ik de oefenin netjes blijft doen en niet met mijn gewichten ga 'smijten' om mijn handen maar op ooghoogte te krijgen :o Speaking of wich.. Ik ga maar eens trainen!

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:54

Cindeeh schreef:
Goedemorgen! Zometeen van 09.00-12.00 dat gesprek van ADD en dan vanmiddag alle spanning/frustratie of wat dan ook er uit sporten!

En goed nieuws!! Na 5 shred dagen(en een week in totaal bezig: ben ik al 0,6 kg kwijt!!)

Heel goed nieuws! Ik ben zelfs een beetje aangekomen.. Maar goed, 51 kg bij een lengte van 1,60 is natuurlijk ook niet heel erg :z

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 13:01

IMJ, ik heb gewichten van de action van 1 kilo. Voor nu is dat prima, maar denk dat ik over een poosje wel naar de 2 kilo kan. Weet alleen nog niet waar je die kunt halen, want die heb ik bij de action niet zien liggen.

Voor mij een verplichte pauze totdat ik mijn knie niet meer voel. Baal ervan, want heb nu al zin om lekker te bewegen. Maar lopen doet al zeer, dus kan maar beter even rustig aan doen.

Marjolein29, succes met je balansdagje ;-) Ik heb een zondigdagje vandaag :D

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:01

Bij ej hebben ze ook gewichten!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:23

Raponsje schreef:
Het is dat gewichten zo zwaar zijn om op te sturen anders had ik jullie mijn oude gewichtjes gestuurd.

Heb echt 20 paar oude gewichtjes liggen in verschillende gewichtenvan 1.14 kilo tot 6 kilo.

Oh dan kom ik ze toch halen! :+

Dag 25 zit erop!
Heb stiekem alvast mijn taille en buik gemeten, jammer genoeg gaat het nu om enkele cm's dan de krankzinnige aantallen van de eerste shred. Maar goed het is eraf en er niet bij :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:27

Bekijk het zo Sall: dat wil zeggen dat het meeste er al af is :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:30

Dat is waar! *\o/*
En een wespentaille zal ik nooit krijgen
Maaarrrr ik blijf lekker door trainen!
Ik moest ook meteen denken aan wat jij zei.. Iets van: moet je kijken wat voor een resultaat we nu in een paar maanden halen, kan je nagaan als we een jaar verder zijn!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:39

Uhu precies! Ik had NOOIT gedacht dat ik voor de zomer al zo goed als blij zou zijn met mijn buikje *\o/* Het is gewoon voorbijgevlogen, zeker als je naar alle foto's en centimeters van iedereen kijkt.

Ik heb in de spiegel ontdekt dat als ik een beetje beweeg en mijn buikspieren aanspan, ik zie door de vetjes heen een beetje kan zien 8-) Dus ik ben heel gemotiveerd om dat speklaagje er af te trainen!
(Maar niet vandaag, want ik tel een dagje geen kcal en eet waar ik zin in heb :+ )

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:41

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*