Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

livo

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 22:05

Hahaha dat weet ik nog niet...de laatste foto's moeten natuurlijk volgende week nog gemaakt worden... zal
er eens over nadenken als ik ze allemaal compleet heb...heb dag 0-20 en 40....de 60 komt dan nog.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 09:39

Helemaal happy!
net de hiphopabs ontvangen!

Volgende week vol aan de slag daarmee! Flink knallen. 6 dagen in de week ga ik nog niet redden net zoals met insanity maar ik wil zeker 4x in de week halen! Het liefst 5x proberen.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:45

Vanmorgen weer begonnen na 2,5 maand :o :o :o :o
Viel erg tegen, maar was te verwachten.

Heb het vorige keer iets meer dan 2 weken vol gehouden, voelde me toen ook wel fitter. Daarna druk en op vakantie, toen niet meer begonnen (slecht).
Dus hoop dat ik het nu beter ga volhouden (voor je me kan rollen)

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:03

@ livo: Ik ben ook wel heel erg benieuwd! Maar logisch dat je het eerst even wil overwegen. Super zeg dat je zo fanatiek bezig bent!

Ook hier inmiddels weer een volle week aan de gang geweest, op 1 dag na. Viel weer even tegen, behoorlijk spierpijn, maar die is nu weer zo goed als verdwenen gelukkig! Viel me wel alles mee hoeveel ik ingeleverd had aan conditie (2 weken gestopt ivm tentamens), het ging evengoed een stuk beter dan dat ik laatst begon met insanity. Nu na een week ook alweer behoorlijke vooruitgang! Qua conditie, kracht en vorm van de oefeningen. Uiterlijk kijk ik niet teveel naar, als ik me daarop vast ga pinnen werk ik mezelf alleen maar tegen, plus dat ik hier en daar ook nog wel gezondigd heb met eten (al is dat niet al teveel geweest gelukkig).
Inmiddels de 3e week voltooid, heb wel gewoon doorgeteld. Dus nog een weekje en dan weer op naar iets nieuws, ben heel benieuwd!

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:17

Vandaag gestart met week 9 beginnend met plyo...pff was verdomd zwaar in de brandende zon maar ik moet zeggen dat ik al behoorlijk bruin ben geworden sinds ik Insanity doe ( voor mijn doen dan (rossig haar)

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:43

ff omkleden en ik ga er weer voor!!! :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:47

Ik ga even mn serie kijken en dan ga ik ook voor recovery!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:19

Goed bezig dames!
Ik ga zo beginnen aan de hiphop abs!
Misschien krijg ik dan weer zoveel zin en power dat ik ook insanity weer erlangs ga doen als afwisseling

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:05

Mijn spierpijn begint eindelijk weg te zakken, oh wat had ik last van mijn kuiten en bovenbenen zeg!

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:41

oh leuk nog meer Shaun T gekken hier. (spuit 11 ik weet het...zie nu pas dit topic)
Ik doe sinds 1 week Insanity.... vind het wel een hel hoor. Maar ook errug verslavend
Vandaag moet ik de workout van 55 minuten doen -O-
Heb zo'n moeite met de push-ups en planken...bizar hoe waardeloos dat gaat.

Zag op de site van Shaun T dat hij in juli de FocusT25 gaat uitbrengen, 25 minuten 5 x per week... geen rust in de training.
8)7 8)7 dat zal een lekkere training worden

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:02

Goed bezig iedereen :D !

Ik moet vandaag pure cardio + cardio abs en denk er ook nog even hiphop abs bij te gaan proberen vandaag, druk dagje :D ! Maar wel erg lekker haha.

Ja dat van FocusT25 had ik ook gezien, lijkt me na Insanity best goed om te gaan doen! Net iets kortere work-outs, wat vaak beter uitkomt qua tijd. Ben benieuwd! Ik geloof dat er nog niet een echte release datum is vrijgegeven, maar wel dat het zeer binnenkort uitkomt.. Afwachten dus! Voorlopig zit ik nog wel even aan Insanity vast haha.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:03

Ik merk de laatste tijd dat ik steeds meer last van mijn knie(en) krijg. Voornamelijk mijn geopereerde knie (voorste kruisband is gerepareerd :))
Mijn andere knie loopt de laatste tijd ook wat achter... die begint ook pijn te doen.

Hebben jullie dit ook?

FocusT25? das ook een leuke! ben benieuwd!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:07

Ik heb het weleens als ik niet genoeg probeer om zacht te landen, maar zodra ik daar dan weer even op let dan trekt het ook weer weg... Maar lastig idd, zeker als je er al eens aan geopereerd bent, zou ik wel uitkijken als ik jou was, niet door de pijn heen gaan.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:11

Tijdens de workout moet ik opletten dat ik er niet doorheen klap (naar achteren zeg maar)
Daarna merk ik pas als ik klaar ben dat het pijn doen.. ik voel mijn kniebanden helemaal.
Met hiphopabs merk ik dat helemaal niet... misschien toch iets te veel? -O-

SaraJoyce schreef:
Ik heb het weleens als ik niet genoeg probeer om zacht te landen, maar zodra ik daar dan weer even op let dan trekt het ook weer weg... Maar lastig idd, zeker als je er al eens aan geopereerd bent, zou ik wel uitkijken als ik jou was, niet door de pijn heen gaan.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:12

Als jullie meerdere per dag moeten doen, doe je ze dan achter elkaar of met tijd ertussen?

Ik heb wel het probleem met het feit dat ik overstrekte knieen heb en dus vooral bij sommige stretch oefeningen ik te ver doorga.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:13

Cindeeh schreef:
Als jullie meerdere per dag moeten doen, doe je ze dan achter elkaar of met tijd ertussen?

Ik heb wel het probleem met het feit dat ik overstrekte knieen heb en dus vooral bij sommige stretch oefeningen ik te ver doorga.

Dat heb ik inderdaad ook, maar mijn knieen kunnen dat op een of andere manier niet goed....
Ik doe ze meestal achter elkaar door..

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:17

Ik heb vandaag Pure Cardio maar zie dat ik volgende week er 2 heb.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:24

[quote="ch_ntii123"]Tijdens de workout moet ik opletten dat ik er niet doorheen klap (naar achteren zeg maar)
Daarna merk ik pas als ik klaar ben dat het pijn doen.. ik voel mijn kniebanden helemaal.
Met hiphopabs merk ik dat helemaal niet... misschien toch iets te veel? -O-

Hmm als je het erna pas voelt is het helemaal opletten, omdat je dan wss toch de ver door gaat. Maar je doet allebei dus? Misschien zou ik het dan toch een tijdje bij 1 houden en kijken hoe het dan gaat, je wil niet straks met een blessure lopen -O-

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:24

Ik doe ze ook achter elkaar door idd

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:55

ik ook de pure cardio....dat wordt een heftige

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:00

pure cardio vind ik minder erg dan de plyo :P

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:47

Mag ik me ook melden? :D
Ik ben dankzij Cindeeh hier vandaag ook begonnen aan insanity :j De fittest viel achteraf wel mee, terwijl k bezig was voelde ik me even dood :') Ik ben van plan vol te houden tot het eind, en daar ben ik heel slecht in dus dat gaat nog wat worden :P Een paar weken geleden was ik weer begonnen met hardlopen maar dat is gewoon écht niet mijn ding.. Insanity vond ik leuk om te doen en het lucht best wel op als je klaar ben :D Nu nog afwachten wat de spierpijn morgen doet :+

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:58

Hee Steph! :wave:

De spierpijn zijn de eerste 4 dagen het leukst :P
Ik ben er nu bijna vanaf. Samen gaan we het redden!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:59

Ik merk wel dat mn schouders nu wat losser voelen zegmaar :P Normaal heb k verschrikkelijk last van mn schouders, zitten helemaal vast en nu valt t wel mee :j

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:01

Nu niet meer elke keer bij de mac eten he! Goed eten is 80% vh werk! =)