Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:23

In mijn puberteit voor ik mijn been in 100.000 stukken verbrijzelde had ik een normaal figuur.
Niet dik, niet dun.

Daarna flink aangekomen in die jaren bankzitten en van de woonkamer naar de slaapkamer strompelen. ~
Want tja, eten - tv - internet en vriendinnen die langs kwamen was alles wat ik had / kon.
Doordat ik geen loopgips had en ik niet in een rolstoel wilde kon ik dus neit veel.

Inmiddels zo'n 25 kilo zwaarder in 3 jaar.. mocht ik weer gaan lopen en langzaam sporten.
Halverwege die 3 jaar was ik het zo beu.
Ik had dure sportponies op stal staan - zat in mijn laatste pony jaar en rijden kon ik voorlopig wel vergeten.
Mijn kleren paste niet meer ik was echt depri toen (zoals pubers dat heel goed kunnen).

Toen een plan gemaakt voor als ik weer op de pootjes zou zijn.
Gezond eten en bedacht wat voor sporten ik leuk zou vinden. Toen ik groen licht had samen met de fysio en een personal trainer een plan gemaakt en binnen een jaar zat ik op 53 kilo.

Ik voelde me super fit - gezond - gelukkig en was super trots op mijn lichaam.
Ik wilde dát gevoel echt zo graag met mensen delen.
Toen ook direct met mijn moeder een opleiding dietiste gezocht en een aansluitende opleiding tot fitness / sport instructeur gevonden.

Wel scheelt het dat ik dus bijna elke dag sport en dat het daarom makkelijker is voor mij om bij te houden.

If you can dream it - you can do it.
Op die foto daar zat ooit ruim 25 extra kilo overheen dus als ik het kan, waarom zouden jullie het dan niet kunnen?

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:24

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:25

_JY_ schreef:
Afgelopen jaar was ik in Tsjechië, en in Praag een man met een wasbordje, je zou bijna jaloers worden! :j ;)
http://img11.imageshack.us/img11/6550/dsc06664x.jpg
_O- _O- _O- You just made my day! Hahahahaha.

Fiffill ik zie ook verschil :j

En tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Rapons :wow: Wat een mooi lichaam!

Jacimatho

Wat een geweldige op! Heeft me nieuwsgierig gemaakt naar deze ijzervreetster.. :D

Bhriseis

_JY_ schreef:
Afgelopen jaar was ik in Tsjechië, en in Praag een man met een wasbordje, je zou bijna jaloers worden! :j ;)
http://img11.imageshack.us/img11/6550/dsc06664x.jpg

:=

Jee Raponsje; zo'n lijf wil ik ook!!!
En alle voor- en na-foto's: wat een verschil! Op het einde (of tussendoor) zal ik ook de mijne plaatsen

Anne.

Wauw, superverhaal, Rapons! Hoe lang ben je?

_/-\o_ :') Dat wasbordje van die knappe vent! :9

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:26

Wat super dat je zo hebt doorgezet Raponsje! Je bent echt een voorbeeld voor velen denk ik :j
Mag ik vragen hoe dat met je been is gebeurt? :oo

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:27

Wow raponsje! :wow: Echt super knap!

En wat goed dat jullie allemaal foto's plaatsen, ik zal morgen ook eens een poging wagen.
Echt respect voor jullie!

Inmiddels dag 8 achter de rug, ging lekker!

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:28

Ik ben door jullie allemaal vandaag ook begonnen *\o/* was nog redelijk te doen, alleen mn benen vonden het niet leuk. Ik wil vooral strakker worden, ik ben in minder dan 1 jaar tijd ruim 18 kilo afgevallen. Ik ben 178 en op mijn zwaarst woog ik 89, nu weeg ik 71 en dat blijft ook stabiel. Maar omdat ik in zo'n korte tijd veel ben afgevallen wil ik wat strakker worden. Dus ik ben ook de uitdaging aangegaan! Ik ben heeeeel benieuwd! *\o/*

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:28

Goed bezig allemaal! *\o/*

Ik had niet zoveel zin om het nog te doen maar hier even komen lezen werk heel motiverend.
Vandaag was dag 8 en ik heb mij nog eens gemeten:
Nek +1,5 cm
Borst +/- 0
Bovenarm (l) - 2cm
Taille - 3,5 cm
Navel - 2,5 cm
Heupen - 2,5 cm
Billen - 3 cm
Bovenbenen +/- 0 cm
Kuiten + 4,5 cm
Gewicht - 2 kg

Ik moet er wel bij vermelden dat ik geen meetlint heb en dus een verlengdraad gebruik die ik dan opmeet :+ Heel nauwkeurig is het dus niet.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:29

Raponsje schreef:
In mijn puberteit voor ik mijn been in 100.000 stukken verbrijzelde had ik een normaal figuur.
Niet dik, niet dun.

Daarna flink aangekomen in die jaren bankzitten en van de woonkamer naar de slaapkamer strompelen. ~
Want tja, eten - tv - internet en vriendinnen die langs kwamen was alles wat ik had / kon.
Doordat ik geen loopgips had en ik niet in een rolstoel wilde kon ik dus neit veel.

Inmiddels zo'n 25 kilo zwaarder in 3 jaar.. mocht ik weer gaan lopen en langzaam sporten.
Halverwege die 3 jaar was ik het zo beu.
Ik had dure sportponies op stal staan - zat in mijn laatste pony jaar en rijden kon ik voorlopig wel vergeten.
Mijn kleren paste niet meer ik was echt depri toen (zoals pubers dat heel goed kunnen).

Toen een plan gemaakt voor als ik weer op de pootjes zou zijn.
Gezond eten en bedacht wat voor sporten ik leuk zou vinden. Toen ik groen licht had samen met de fysio en een personal trainer een plan gemaakt en binnen een jaar zat ik op 53 kilo.

Ik voelde me super fit - gezond - gelukkig en was super trots op mijn lichaam.
Ik wilde dát gevoel echt zo graag met mensen delen.
Toen ook direct met mijn moeder een opleiding dietiste gezocht en een aansluitende opleiding tot fitness / sport instructeur gevonden.

Wel scheelt het dat ik dus bijna elke dag sport en dat het daarom makkelijker is voor mij om bij te houden.

If you can dream it - you can do it.
Op die foto daar zat ooit ruim 25 extra kilo overheen dus als ik het kan, waarom zouden jullie het dan niet kunnen?

Hoe gaat het nu met je been?
heb je daar nog last van? of last van gehad?

Ik heb bv na bijna 5 jaar nog steeds last van mn knie, wat mij een belemmering geeft in mijn bewegingen/sporten.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:30

Dames, ik wil iedereen hier even bedanken:

Dankzij jullie en de Shred heb ik zoveel sportieve energie gekregen dat ik woensdag weer eens op een paard ga zitten. Ik geef paardrijles, maar juffie phormicola heeft al een half jaar geen paard meer van de bovenkant gezien (schaamschaam) :')

Dorus

Ik ben nu 82kg bij 1.65m. Nooit de slankste geweest. Op de middelbare school zat ik nog vooraan in de 60, tijdens mijn studie is dat opgelopen tot in de 70 en toen ik aan het werk ging heb ik het tot 85 weten te krijgen. Mijn streefgewicht is nu 65kg, dan heb ik een gezond BMI. Als ik dat bereik dan maak ik de balans op en kijk ik of ik nog verder ga of niet.
Ik zal eens kijken of ik nog een foto kan vinden, maar ik plak niet zo goed op foto's :P
Ow, hubbie had twee weken terug een foto gemaakt van mijn nieuwe outfit. Hij is niet de beste fotograaf, maar zo krijg je een idee:
http://i1255.photobucket.com/albums/hh6 ... 419966.jpg

Bij mij oogt het ook niet zo hoe zwaar ik ben, als ik het vertel dan zitten ze met echt met grote ogen aan te kijken "zoveel :wow: "
Grappig trouwens, ik ben even lang als mijn moeder en even zwaar, maar toen we een tijdje terug bij de Decathlon stonden kon ik nog wel slagen, maar voor mijn moeder zat alles te strak. Dus waar ik een heerlijke wandelbroek en fleecetrui rijker was liep mijn moeder weer met lege handen naar buiten.

Wauw Raponsje, wat zit jij strak in je vel! Ik ben jaloers :o Geeft me wel het vertrouwen dat wat ik wil ook mogelijk is als ik me er maar toe zet. Ik ben alleen al wat jaartjes ouder en ben bang dat mijn vel niet meer terug wil op z'n plek als ik de rest in vorm heb gekregen.

Hubbie gaat koekjes zitten knabbelen nadat hij mijn worteltjes opgepeuzeld heeft :(
Laatst bijgewerkt door Dorus op 14-01-13 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne.

Wat Super SuperSuup!.. Supersupersuup :P

:oo Ookami! Ik ben jaloers op je resultaten! Ik zit bij vrijwel alles -2 :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:33

Ik moet zeggen dat dit topic ook wel heel goed motiveert zo met zijn allen *\o/*

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:34

Ik ben 1.65

Doctor / chirurg wist niet of ik nog wel kon paardrijden.
Omdat ik springruiter ben zit ik vrij kort wat onprettig zou kunnen zijn voor mijn been.

Ik heb echt alles in overleg met de fysio gedaan en ook het geluk gehad dat ik nog jong was denk ik.

Ik heb echt nooit ergens last van, kan rennen - springen - uren lang sporten en heb echt nooit last van mijn been.

Enige tijd geleden was mijn 3jarige pony boven op mijn been gesprongen omdat ie schrok en toen wel een klein scheurtje in het bot.
Het kan niet zo goed tegen klappen dus.

Dorus: If you can dream it, you can do it.
Ga lekker gezond eten en veel kracht training doen op die manier ga je misschien niet zo snel als met elke dag een uur hardlopen op een crash dieet maar eerste manier is natuurlijk veel beter voor je lichaam en gezondheid en je huid heeft de tijd om zich aan te passen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:36

Inderdaad Fiffill. In mijn geval is het ook een beetje de drang om te kunnen zeggen 'jaaa ik heb weer een shred gedaan! Ik LEEF nog' _O- Of ik morgen mijn bed uit kan komen is dan weer de vraag.

Berdien

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:38

Helemaal eens Bente en Winged! :j

Super motiverend en inderdaad, het kunnen zeggen 'jajajajaja ik heb er weer een dag op zitten YEAH I rule!' :)) :D

Zeker voor mensen met een niet bestaande zelfdiscipline *steekt hand op*

Neroo

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:40

Net weer via pb paar fijne tips van Raponsje gehad! Helemaal fijn! En extra gemotiveerd om zo door te gaan!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:41

Wauw Rapons die foto ga ik opslaan, droomlijf!

Bente ik zie ook al verschil bij jou! :j

De foto's in linkjes kan ik niet openen omdat mijn internet zo tergend langzaam is :z

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:41

Berdien schreef:
Helemaal eens Bente en Winged! :j

Super motiverend en inderdaad, het kunnen zeggen 'jajajajaja ik heb er weer een dag op zitten YEAH I rule!' :)) :D

Zeker voor mensen met een niet bestaande zelfdiscipline *steekt hand op*

ja dat van die zelf discipline ken ik, hier nog 1.
Maar voelt echt goed om weer te sporten

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:42

Oh dat van die zelfdiscipline klinkt bekend. Zonder dit topic was ik er nooit aan begonnen en anders was ik al lang weer gestopt.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:42

Ergens in het topic zag ik een lijstje met alle programma's van Jillian. Weet iemand toevallig waar de dvd's van haar te koop zijn?

Niet alle programmas staan namelijk compleet op youtube. En iedere x filmpje van 5 minuten is niet handig

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:43

Neroo schreef:
Net weer via pb paar fijne tips van Raponsje gehad! Helemaal fijn! En extra gemotiveerd om zo door te gaan!

Graag gedaan.
Ben heel benieuwd naar jouw voor en na foto als je op het einde van jouw afval strijd bent.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:44

Raponsje schreef:
Neroo schreef:

Graag gedaan.
Ben heel benieuwd naar jouw voor en na foto als je op het einde van jouw afval strijd bent.

Ik ook!

Volgens schema van het ziekenhuis moet ik op 1 oktober 71 kilo wegen, dus ben heel benieuwd!

Voor degene die het leuk vinden, kan een compleet foto schema bijhouden iedere week.
Voor mezelf ook erg leuk :D