Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Feria schreef:TS je hoeft hier helemaal niet te reageren. Ik denk dat het zelf beter is je weg te houden van alles en iedereen die je kan beïnvloeden. Ik wens je veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Doe ajb waar jij je goed bij voelt, ongeacht wat van je verwacht wordt, dan komt het allemaal wel goed.
Mear schreef:Lottie84 schreef:Ben ik de enige die denkt dat TS een abortuss heeft laten plegen inmiddels? (puur gevoel)
Vind het wel jammer dat ze zich hier niet meer heeft gemeld... Ben erg benieuwd hoe het nu gaat..
Waarom moet dit nu weer zo gepost worden? Mijn hemel ik vind het echt zo respectloos naar de TS allemaal.
Jammer dat ze zich hier niet meer heeft gemeld? Nou ik snap het wel hoor! Ze staat voor een verschrikkelijke keuze, heeft haar familie ook niet als een steunpaal op het moment terwijl ze dit hard nodig heeft. Ze start een topic op Bokt en daar barst deze discussie los waar zij geen MIETER aan heeft. Ik zou ook niet meer reageren, in ieder geval zou ik voor mijzelf eerst alles op een rijtje willen, in plaats van in een topic het gelijk moeten melden terwijl daar een discussie gaande is die voor haar het misschien nog wel veel moeilijker maakt allemaal.
MirandaDvG schreef:De abortuskliniek verplicht een bedenktijd van (ik meen) 7 dagen
Je kan niet op maandag aankomen en een afspraak voor abortus maken voor de dag erna.
Om even het vermoeden van Lottie84 uit de wereld te helpen..., dat kan dus helemaal niet zo snel
Niet iedereen zit dagelijks op Bokt/ internet
En in geval van TS denk ik dat zij momenteel wel wat anders aan d'r hoofd heeft dan dit topic in de gaten houden
dat zou inderdaad nog niet kunnen.
. Mijn partner en ik heben het financieel goed. W.b tijd absoluut bagger want we zijn beide altijd met andere dingen bezig maar wij hebben het goed. Ik heb altijd gedacht: carriere, paardjes, vriendje, huisje, boompje en dan, als ik een jaartje of 31-32 ben, heel misschien een kindje. Jou verhaal heeft wel iets in mij losgemaakt. Ik heb absoluut geen rammelende eierstokken maar wat nou als, zoals jij, zomaar ongepland zwanger?