Het hardlopen kost mij veel meer moeite dan voorheen, toen kon ik de 5 km hardlopen dat is sinds ik een stempel heb niet meer gelukt. Ondanks de individuele hardlooptraining die ik in het revalidatiecentrum kreeg vind ik het alleen hardlopen toch wel heel spannend. Maar geeft het ook een boost om toch door te zetten.
ik snap dat je het spannend vind om alleen te lopen. Denk dat je echt wel weer vertrouwen in je lichaam moet krijgen.
vanochtend heerlijk buitengereden. Het was echt prachtig in bos, duin en op het strand! Had voor de gein mijn hartslagmeter ook omgedaan en hartslag is ook goed laag gebleven! Lager dan in september ! in de draf/galop stijging en een max van 185. Heb het wel gehad dat ik makkelijk op de 200 zat in draf/galop.....
Straks ga ik ook weer lekker hardlopen. Even een bakje yoghurt en dan uurtje wachten en dan gaan met die banaan.....
Met hardlopen ga ik ook weer met een meter lopen ja! Heb hem gewoon omgehouden, haha! Even een gedeelte van mijn kleding gewisseld ! Nu even de yoghurt laten zakken, anders loopt het sowieso niet lekker! Maar was echt aan eten toe. Had niet heel ruim ontbeten vanochtend, had eerder op moeten staan, maar ja......dat bed lag zooooooo leker, haha!
MISTRAL94
Geplaatst: 10-02-13 16:51
Dat klinkt bekend, ik kon er ook niet uitkomen vanmorgen
Is er dan niemand te vinden die met je mee wil Mistral?
Net weer een stuk gelopen, wind mee was lekker maar met wind tegen viel het wel tegen en de zijstraat die ik dacht tegen te komen bleek er niet te zijn en zo werd mijn rondje een paar km groter dan de bedoeling was
Die wind tegen was erg naar ja! Had hem ook na 4km, was best heftig. Wel 8,9km gelopen, maar na 4km lag m'n tempo beduidend lager. Heb het laatste stuk ook echt op karakter uitgelopen. Wilde niet opgeven!
Haha, zeker om maar zo min mogelijk van de wind te merken? Hartslag bij mij is wel boven de 180 gekomen bij viaduct op met ijzige wind tegen.....gemiddelde over 1u10m was 175 en max 183. ga nu gauw douchen....want de kou slaat gelijk op me neer!!!!
Karin nee ze hebben hier echt een broertje dood aan hardlopen. Maar heeft tijd nodig, komt vast goed.
Jullie hebben beide mooie lage hartslag, al kunnen jullie niet tippen aan die van mij haha. Helaas kan ik niet tippen aan de prestaties van jullie super hoor!
Ja dat zou nog een optie kunnen zijn. Maar ik ben alweer alleen op pad geweest dat durfde ik lange tijd ook niet dus dat is wel een overwinning al. Ik vermijd het bos ed nu nog. Ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen. Maar dat komt wel goed.
Ik ben vanmorgen een rondje met de hond wezen lopen. Op het einde moest ik gaan wandelen omdat de hond niet meer kon... zucht. (hond is van mijn ouders waar ik alleen in het weekend ben). Ben 40 minuten onderweg geweest. Volgens maps ben heb ik 5,5 kilometer gelopen en dat ging prima.
Zo, mijn rondje ook weer gedaan! Deze keer zonder mijn vriend en ik was gewoon 1,5 minuut sneller! Komt denk ik omdat ik niet hoef de kletsen en daardoor het tempo op kan voeren:) Misschien vaker doen Nu als beloning een heerlijke smootie:)
Wendy15
Geplaatst: 11-02-13 20:11
Ik dacht vandaag ik ga niet, ongesteld en beetje bleh, maar mezelf toch een schop onder m'n hol gegeven en meteen na het werk les 7 gelopen Waaide wel hard en is koud, brrrr, maar wel blij dat ik toch gegaan ben. 3,6km in 27 minuten
Ik heb er ook altijd last van als ik ongesteld ben, het lopen gaat dan ook echt een stuk moeizamer bij mij. Lijkt wel of mijn lichaam langzamer reageert ofzo. :p
Door het ontbreken van het zonnetje was het gevoelsmatig veel kouder dan gister! Ben 2x naar werk gewandeld (stevig doorstappen wel) en daarmee 5,5km afgelegd! Morgen paardrijden en dan woensdag weer lopen. Intervaltraining wordt het dan!