Gisteren was het echt weer zo een dag.. waarschijnlijk herkennen jullie het wel.
Ik moest naar school, want ik had een belangrijk practicum dat we niet mochten missen. Lekker op tijd opgestaan, zodat ik nog tijd genoeg had. Uiteindelijk blijf ik net zo lang kloten in en om huis dat ik ineens nog maar 5 min heb om mn spullen bij elkaar te zoeken en naar de bus te fietsen. Sta ik op het punt de deur af te sluiten.. oliebol labjas vergeten! Als een gek de trap op, gepakt, deur uit. Fiets ik de straat uit, ohnee, mn portonnee ligt nog binnen! Als een gek terug naar huis en terug op de fiets. Als een gek kom ik bij de bushalte aan. Was ik nog net op tijd om de bus uit te zwaaien

Afgedropen terug naar huis. Ik bedacht me dat als ik nog op tijd wilde komen ik beter met de trein kon, maar dan had ik nog 10 minuten om deze te halen. Als een gek met de auto naar station, waar ik nog 1 minuut had om in de trein te springen, dus ik moest het station in sprinten. Op de laatste seconde spring ik in de trein, suisende oren, hartslag 130, trillende handen van de inspanning en ik bedenk me ongelukkig dat dit de LAATSE keer is dat ik zo de dag begin. ( uhuh) Vandaag bel ik de dokter om een doorverwijzing te vragen.
Kom ik uiteindelijk te laat op school aan, rennend naar de practicumzaal om er daar achter te komen dat het practicum pas VOLGENDE week is... -_-' waarom dat het niet goed in mijn agenda staat? dat vraag ik me ook wel eens oprecht af

Nou, dan straks maar de dokter bellen... Jullie raden het vast al: om 10 over 5: oliebol vergeten om de dokter te bellen! Zucht.. Goed begin van de het weekend.
Fijn weekend allemaal!