Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine80

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:47

Wat goed! Ik ben opgelucht te lezen dat je veilig bij je verblijfbokker bent. Geniet even van je rust, het is allemaal nog niet gedaan. :(:)
Kun je het niet op een andere manier regelen dat je ouders/familie weet dat je veilig bent? Gewoon bellen vanaf een onbekend nummer is toch al genoeg? En die spullen, die komen vast wel goed.

Je bent goed op weg! Ik ben ontzettend trots dat je voor jezelf hebt gevochten! :j

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:52

marlies85 schreef:
Deze 'verblijfbokker' heeft in elk geval het digitale bloemetje van bokt verdient en een hele dikke pluim erbij!

Hopelijk herstel je snel en kun je beginnen met een nieuw begin :)

helemaal mee eens

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:10

Heb je topic in 1 adem doorgelezen. Wat een verhaal zeg !
Zeer moedige keuze die hebt gemaakt, je moet het toch maar ondergaan. En dan direct ook nog de dappere beslissing niet in je ouderlijk huis terug te keren.

Heel veel respect en ook voor je opvangbokker die zo lief is je de mogelijkheid te geven.

Ik wil je ook graag steunen, vandaar mijn bericht.

Als je straks gaat bedenken hoe nu verder dan wil ik dat je weet dat indien nodig ik persoonlijk een bokt actie zal opstarten om geld in te zamelen voor je. Je kunt misschien straks niet meer terug om nog andere spullen op te halen en er zullen voor andere zaken misschien ook financiele middelen nodig zijn.

Ik ben er van overtuigd dat, gezien de massale steunbetuigingen op Bokt, er velen met mij zijn die een bijdrage zouden willen geven om jou op weg te helpen.

Schroom niet om me te PB-en als je die hulp nodig hebt.

Sterkte meid en het gaat helemaal goed komen met jou :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:19

Fijn dat je op een veilige plek bent bij iemand die goed voor je zorgt :) Ook hier ben je van harte welkom mocht het ooit nodig zijn.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:21

Meid echt super. En opvangbokker, je bent geweldig!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:29

Ik ben een stille meelezer omdat ik gewoonweg niet weet wat ik moet zeggen..
Je hebt een heel dapper en IMO heel wijs besluit gemaakt. Ik hoop dat je nu voor jezelf kunt kiezen en een toekomst kunt opbouwen. Wat jij doorgemaakt hebt zou niemand ooit moeten doormaken omdat het onmenselijk is. Ik hoop dat je tot rust kan komen bij de opvangbokker.

Als je dit leest: Opvangbokker, je bent ook een opvangtopper. +:)+

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:36

pfffffffffff ik heb het hele topic doorgelezen en ook al een pb gestuurd,maar ik wilde niet reageren zonder alles te hebben gelezen,anders krijg je zo'n mosterd na de maaltijd bericht.
meis,meis wat moet jij veel doormaken,je bent iets jonger dan mijn eigen dochter,maar wat een ellende!
ben heel blij dat je uit deze rotsituatie weg bent,geweldig van deze bokker dat je daar terecht kunt.
rust eerst lekker uit en ga dan een plan de campagne maken hoe verder te handelen
dikke steunknuffel!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:38

Echt ook even een bericht voor de opvangbokker: Super dat je dit voor TS doet! Toppie.

TS: hoop dat je de spullen met emotionele waarde dan nog snel kunt ophalen!
En balen dat het bij je eigen gemeente moet, hoe wil je dat nu oplossen?

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:43

jeetje meis allemaal zo heftig voor je. Ik ga op vakantie morgen nacht. Anders had ik graag met je naar je ouderlijk huis gereden voor je spullen.
Als ik iets kan doen gewoon pben

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:45

Super zeg, van die boktster +:)+

En jij bent ook heel sterk, TS, omdat je het aangedurfd hebt om weg te gaan. Hopelijk vanaf nu alleen maar bergop :)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:00

Hier ook een stille meelezer, maar toch geef ik een reactie.

Wauw, wat ben jij dapper zeg. Je verhaal doen op bokt, overal zon beetje op reageren en op het aanbod van die lieve bokker ingegaan! En het belangrijkste; je eigen keuze hebben gemaakt, topper!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:59

Sorry voor mijn reactie hoor! Ik heb wel een groot deel gelezen maar net een stukje gemist geloof ik, nu ik het nog een Keer heb door gelezen snap ik het helemaal, mijn respect daarvoor

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 21:30

Verblijfbokker is inderdaad meer dan top!

Leuke film gekeken, was toch wel even raar zo allemaal samen op de zetel. Normaal zit ik alleen op mijn kamer.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:32

fijn dat je een veilig plekje heb gevonden, waar bokt niet goed voor is. Fijn dat er zulke lieve mensen onder ons zijn. Sterkte meid en een knuffel voor de "opvangbokker" ( nieuw woord voor de dikke van dale)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:34

hee ik zat zo te denken.. je bent bij de huisarts geweest, die weet dus wat er gaande is. Kan je die niet bellen met de mededeling dat je daar weg ben? Die heeft een zwijgplicht ten opzichte van je ouders, maar die kan ook met hun gaan praten.

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:39

Wat een emoties in dit topic, walging over het gebeurde, medeleven met iemand die zoveel heeft moeten doorstaan, bewondering voor de moed om een moeilijke keuze te maken en durven weg te gaan en ook blijdschap dat er mensen zijn die een vreemde zo onbaatzuchtig helpen. Wat een super wending in dit droeve verhaal! Veel sterkte TS, je bent op goede weg!

Cinderella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:43

Ook hier een stille meelezer die zich nu toch graag wil melden. Meid wat ben je ongelooflijk moedig! Met een brok in mijn keel heb ik al enkele dagen je topic gevolgd. Ik wil je nu toch ook even melden: Wat ontzettend knap hoe je je overal doorheen slaat! Hou vol, je bent op de goede weg! Ook mijn PB-box staat open, mocht je je verhaal kwijt willen.

Verblijfbokker: Wat geweldig van je! Jij verdient inderdaad ook een pluim!

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:06

Lees al vanaf het begin mee.

Ten eerste kan je echt ontzettend trots op jezelf zijn! Het is niet niks allemaal!
Je eerdere posten hebben mij geraakt, maar door je laatste kreeg ik toch ook een brok in mijn keel! Dat het raar is om samen een film te kijken is toch eigenlijk wel een mega knuffel waard, dus bij deze:
Afbeelding

Ennuh verblijfbokker: Wat ontzettend fantastisch van je om ts zo op te vangen!!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:10

pfff wat heftig meisje.....
hele verstandige keuze om naar verblijfbokker te gaan helemaal super van haar!!! (jullie kenden elkaar niet?)

kan je geen brief schrijven aan je ouders oid? waarin je uitlegt dat je een tijdje ergens anders verblijft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:13

Wauw meid, wat ben je een kanjer. Wat heb je het moeilijk gehad en wat zullen er nog moeilijke tijden komen, maar je bent sterk en je JOUW toekomst tegemoed! Ik heb veel aan je gedacht en ben echt erg blij te lezen dat je de stappen hebt gezet naar je eigen leven, zonder alle ellende die je jaren hebt meegemaakt. Enne...verblijfbokker: ook jij bent een kanjer! Geweldig hoe je deze lieve meid helpt!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:14

Mirranda schreef:
Heb je topic in 1 adem doorgelezen. Wat een verhaal zeg !
Zeer moedige keuze die hebt gemaakt, je moet het toch maar ondergaan. En dan direct ook nog de dappere beslissing niet in je ouderlijk huis terug te keren.

Heel veel respect en ook voor je opvangbokker die zo lief is je de mogelijkheid te geven.

Ik wil je ook graag steunen, vandaar mijn bericht.

Als je straks gaat bedenken hoe nu verder dan wil ik dat je weet dat indien nodig ik persoonlijk een bokt actie zal opstarten om geld in te zamelen voor je. Je kunt misschien straks niet meer terug om nog andere spullen op te halen en er zullen voor andere zaken misschien ook financiele middelen nodig zijn.

Ik ben er van overtuigd dat, gezien de massale steunbetuigingen op Bokt, er velen met mij zijn die een bijdrage zouden willen geven om jou op weg te helpen.

Schroom niet om me te PB-en als je die hulp nodig hebt.

Sterkte meid en het gaat helemaal goed komen met jou :j

_/-\o_ TS je bent een topper! Respect voor jou en opvangbokker, TOP van je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:18

Beter dan _O_ kan ik het niet verwoorden.

Enorm goed van jou TS, en je verblijfbokker is echt een gouden iemand geloof ik. Topper! +:)+

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:19

MADExLIEFJE schreef:
Ik had op voorhand met haar afgesproken om daar bij haar melding te maken dat ik niet vermist ben maar uit eigen keuze ben weggegaan, maar dat kan dus blijkbaar niet. Ze zeiden dat ik dat in mijn eigen gemeente moet doen (waar enkele agenten mij en mijn gezin te goed kennen, dus dat durf ik niet. Dat plan valt dus maar in het water...

Ten eerste: heel fijn om te lezen dat je in goede handen bent +:)+ !!

Ten tweede: is het een mogelijkheid om naar de politie van je eigen gemeente op te bellen? Dan hoef je ze iig niet persoonlijk te woord te staan en de kans dat je een agent tegenkomt die jou/je familie kent, is er dan ook niet. Mocht je een bekende agent aan de lijn krijgen, hang je gewoon op ;) !
Je bent 19 jr en daarmee iig voor de wet volwassen. Als jij meedeelt dat je ok bent en zegt dat je een tijdje van huis weg bent omdat het niet zo goed met je gaat (zonder verder in detail te treden!), neem ik aan dat ze niet naar je op zoek gaan.
Evtl. kan je met iemand van de politie afspreken dat ze je opbellen als ze nog vragen hebben.
Sterkte meid :(:) !!

En opvangbokker, ook voor jou een dikke :(:) !!

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:11

Ik snap niet helemaal waarom je de politie zou bellen dat is hun zaak toch helemaal niet?
je kan je ouders toch gewoon een briefje/sms/mail wat dan ook schrijven dat je ergens anders logeert/verblijft voortaan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:22

Meid je bent een topper!
Opvangbokker jij ook!!

Jullie verdienen allebei een plekje in de bokt nieuws brief!!!! :D vind ik!

Ga even proberen te ontspannen en genieten van de rust!
Het komt allemaal goed! :)