Dat alles snel doen ken ik. Wij hebben tijdens PMT (dus zal morgen ook wel weer raak zijn) als thema schakelen. In welke tempo doe jij/loop jij/denk jij. Wel bij mij gaat alles in versnelling 4

Wat voor therapie heb je morgen??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miranda40 schreef:@Joolien: sterkte morgen.
Dat alles snel doen ken ik. Wij hebben tijdens PMT (dus zal morgen ook wel weer raak zijn) als thema schakelen. In welke tempo doe jij/loop jij/denk jij. Wel bij mij gaat alles in versnelling 4. Door de oefeningen ook met een bal te doen, deze rollend meenemen kom ik tot de conclusie dat als ik dan in versnelling 4 zit ik geen controle meer heb. Dus ja door het leven gaan in versnelling 4 is gaan op de automatische piloot. Weet nu wel dat ik een stapje terug moet doen, de tijd ervoor moet nemen maar dat is o zo moeilijk als je al 6 jaar aan het 'vliegen' bent.
Wat voor therapie heb je morgen??
Joolien schreef:Helaas ben ik er alleen om echt te rijden, longeren doet de eigenaar zelf.
Therapie wordt heel zwaar, ik zie er ontzettend tegenop...
Wat wel mijn valkuil is, is dat ik te snel wil. Zodra ik dingen herken of opmerk, wil ik daar meteen wat mee doen. Ik weet ook voor het grootste deel wat ik moet doen en dat wil ik zo snel mogelijk maar dat kan dus niet en dat frustreert...
Miss_Blimm schreef:Joolien schreef:Helaas ben ik er alleen om echt te rijden, longeren doet de eigenaar zelf.
Wat wel mijn valkuil is, is dat ik te snel wil. Zodra ik dingen herken of opmerk, wil ik daar meteen wat mee doen. Ik weet ook voor het grootste deel wat ik moet doen en dat wil ik zo snel mogelijk maar dat kan dus niet en dat frustreert...
Dan kan je denk ik wel goed rijden
BarbaLala schreef:Ik las dat een aantal mensen hier problemen hadden met mijn eerdere 2 posts vandaag, dat kan ik me voorstellen want nu ik ze terug lees, lees ik mijn woede![]()
Maar er was niks tegen jullie gericht.
Uiteraard sta ik ook open voor hulp, altijd gedaan ook, het is alleen heel lastig om goed geholpen te worden bij het GGZ.
Vandaar ook mijn woede.
En dat gecombineerd met mijn eigen vervoersprobleem vandaag, maakte het dat ik zo boos werd.
Mijn excuses naar jullie iig voor degenen die het verkeerd hebben opgevat.
Mindfull schreef:Barbalala, je lijkt me nu inderdaad een heel ander persoon
Wat fijn dat je zelf terug kunt kijken en herkent wat er mis gaat. Ik heb geen idee wat je er moet doen, ben geen psych.
Wat Gummie zegt is wel waar, hier stoot je niemand tegen het harnas, "buiten" begrijpt men zoiets een stuk minder en kan het tegen je werken..
Ik ga morgen therapeutisch wandelen met mezelfen mijn hond. Misschien een vriend mee om tegenaan te ouwehoeren, maar merk altijd dat ik daar enorm van opknap. Wat helpt jullie?
Joolien schreef:Helaas ben ik er alleen om echt te rijden, longeren doet de eigenaar zelf.
rexxie schreef:Zow wat zijn jullie snel hier.
Welkom voor alle nieuwe mensen in dit topic en knap dat iedereen hier zo zijn verhaal kan doen.
Van de week zat ik er ook wel weer wat doorheen. Ik heb een soort AD, alprazolam, maar deze hoef ik alleen in te nemen als ik denk dat het nodig is. Wat resulteerd in dat ik me onwijs rot voel en me na een paar uur bedenk dat ik beter me alprazolam in had kunnen nemen. Moet er echt nog aan wennen. Met school gaat het nu ook wat minder, me huiswerk enzo gaan wel goed, maar helaas niet zo'n leuke klas, er wordt heel veel geroddeld. Was net heel trots dat ik een 9,6 had gehaald op een opdracht, dus ik een blij berichtje op facebook geplaatst, gaat het direct door de ronte in de klas, wat een opschepper, direct op internet zetten dat ze een hoog cijfer heeft. En daar ging mijn gevoel weer:(
Mag morgen weer naar de psychiater, wil heel graag weer heen, maar zie er ook wel tegenop. Vorige week een aantal vragen gehad die ik niet zag aankomen, dus heel gemakkelijk erop gereageerd, alsof er niks aan de hand was en er niks gebeurd was, tot ik thuis kwam en over de vragen na ging denken.
Wel een pluspuntje voor mezelf waar ik best een beetje trots op ben, ik vond het een moeilijk onderwerp, maar heb met mijn begeleidster thuis (begeleid wonen) het er toch over gehad, met heel wat tranen. En samen met haar een mail gestuurd naar me psych dat ik na aanleiding van een aantal vragen er graag morgen nog even op terug wil komen, maar het wel erg moeilijk vind. Dan weet ik zeker dat we het er morgen over hebben, ik ken mezelf, als ik dat niet doe zit ik er morgen en dan is het nooit het geschikte moment om erover te beginnen en voor je het weet is de tijd om en kom je weer met een rotgevoel thuis.
Sturen jullie ook wel eens een mail naar jullie psychiater/psycholoog als je een vraag hebt of het ergens over wil hebben?
Ik vind het nogal moeilijk om dingen aan te geven, maar op papier zetten gaat me vaak wat makkelijker af, zijn er meer mensen die dat hebben? En hoe gaan jullie hiermee om? Geven jullie dan gewoon het briefje?
Edit:
Mochten er mensen liever hun ding niet hier neer willen zetten, maar wel even hun hart willen luchten of ergens over willen praten, je mag mij altijd PB-en.
nicoletjee schreef:ik val ook weer binnen op deze stormachtige avond. Vandaag ook therapie gehaden het gingeindelijk zo lekker. Ik heb gezegd waar ik mee zat dat ik het moeilijk vond om haar vraag hoe gaat het met je te beantwoorden ( ik probeer altijd alles positief te zijn) en mijn hele hard gelucht. Maar ooh wat heb ik gehuild vandaag dat heb ik in maanden niet meer gedaan. Maar het voelde wel echt goed.
sorry als ik niet reageer op anderen maar jullie kletsen zoveel dat het moeilijk bij te benen is maar desondanks succes iedereen jullie zijn top:)
rexxie schreef:Heb nu net toch de moed gevonden om een vervelende ervaring uit het verleden op te schrijven. Wil het wel bij haar kwijt, maar ben bang dat ik het morgen niet durf te vertellen en dan loop ik er weer een week mee.
Neem het in ieder geval mee en dan kan ik terplekke nog kijken of ik het vertel of dat ik het haar laat lezen. Geeft toch een stukje rust voor mijn gevoel, dat ik het niet perse moet vertellen als het op dat moment niet lukt.
nicoletjee schreef:ik val ook weer binnen op deze stormachtige avond. Vandaag ook therapie gehaden het gingeindelijk zo lekker. Ik heb gezegd waar ik mee zat dat ik het moeilijk vond om haar vraag hoe gaat het met je te beantwoorden ( ik probeer altijd alles positief te zijn) en mijn hele hard gelucht. Maar ooh wat heb ik gehuild vandaag dat heb ik in maanden niet meer gedaan. Maar het voelde wel echt goed.
sorry als ik niet reageer op anderen maar jullie kletsen zoveel dat het moeilijk bij te benen is maar desondanks succes iedereen jullie zijn top:)
Miss_Blimm schreef:nicoletjee schreef:ik val ook weer binnen op deze stormachtige avond. Vandaag ook therapie gehaden het gingeindelijk zo lekker. Ik heb gezegd waar ik mee zat dat ik het moeilijk vond om haar vraag hoe gaat het met je te beantwoorden ( ik probeer altijd alles positief te zijn) en mijn hele hard gelucht. Maar ooh wat heb ik gehuild vandaag dat heb ik in maanden niet meer gedaan. Maar het voelde wel echt goed.
Oja....GEEEEEEEEEN SORRYYYYYYYYY
Okeeeeeeee
rexxie schreef:nicoletjee schreef:ik val ook weer binnen op deze stormachtige avond. Vandaag ook therapie gehaden het gingeindelijk zo lekker. Ik heb gezegd waar ik mee zat dat ik het moeilijk vond om haar vraag hoe gaat het met je te beantwoorden ( ik probeer altijd alles positief te zijn) en mijn hele hard gelucht. Maar ooh wat heb ik gehuild vandaag dat heb ik in maanden niet meer gedaan. Maar het voelde wel echt goed.
Vind het heel knap van je dat je eerlijk hebt kunnen antwoorden op die 'lastige' vraag.
Super dat je dit toch als fijn hebt kunnen ervaren.
nicoletjee schreef:Miss_Blimm schreef:]
Oja....GEEEEEEEEEN SORRYYYYYYYYY
Okeeeeeeee
)
sorry miss-blimm
zou me voortaan gedeist houden. hebben jullie na zo'n gesprek ook dat je helemaal leeg bent. geen emoties meer heb niks meer in je hoofd heb en eigenlijk alleen maar moe bent.