rexxie schreef:Zow wat zijn jullie snel hier.
Welkom voor alle nieuwe mensen in dit topic en knap dat iedereen hier zo zijn verhaal kan doen.
Van de week zat ik er ook wel weer wat doorheen. Ik heb een soort AD, alprazolam, maar deze hoef ik alleen in te nemen als ik denk dat het nodig is. Wat resulteerd in dat ik me onwijs rot voel en me na een paar uur bedenk dat ik beter me alprazolam in had kunnen nemen. Moet er echt nog aan wennen. Met school gaat het nu ook wat minder, me huiswerk enzo gaan wel goed, maar helaas niet zo'n leuke klas, er wordt heel veel geroddeld. Was net heel trots dat ik een 9,6 had gehaald op een opdracht, dus ik een blij berichtje op facebook geplaatst, gaat het direct door de ronte in de klas, wat een opschepper, direct op internet zetten dat ze een hoog cijfer heeft. En daar ging mijn gevoel weer:(
Mag morgen weer naar de psychiater, wil heel graag weer heen, maar zie er ook wel tegenop. Vorige week een aantal vragen gehad die ik niet zag aankomen, dus heel gemakkelijk erop gereageerd, alsof er niks aan de hand was en er niks gebeurd was, tot ik thuis kwam en over de vragen na ging denken.
Wel een pluspuntje voor mezelf waar ik best een beetje trots op ben, ik vond het een moeilijk onderwerp, maar heb met mijn begeleidster thuis (begeleid wonen) het er toch over gehad, met heel wat tranen. En samen met haar een mail gestuurd naar me psych dat ik na aanleiding van een aantal vragen er graag morgen nog even op terug wil komen, maar het wel erg moeilijk vind. Dan weet ik zeker dat we het er morgen over hebben, ik ken mezelf, als ik dat niet doe zit ik er morgen en dan is het nooit het geschikte moment om erover te beginnen en voor je het weet is de tijd om en kom je weer met een rotgevoel thuis.
Sturen jullie ook wel eens een mail naar jullie psychiater/psycholoog als je een vraag hebt of het ergens over wil hebben?
Ik vind het nogal moeilijk om dingen aan te geven, maar op papier zetten gaat me vaak wat makkelijker af, zijn er meer mensen die dat hebben? En hoe gaan jullie hiermee om? Geven jullie dan gewoon het briefje?
Edit:
Mochten er mensen liever hun ding niet hier neer willen zetten, maar wel even hun hart willen luchten of ergens over willen praten, je mag mij altijd PB-en.
Mailen is fijn, net zoals what app en sms'en
maar ja... Ik heb dat eigenlijk nog niet gehad hoor. Maar zou dat zelf wel doen, dus gewoon mailen. Of ja.... Als het iets is wat me later te binnen schiet zou ik dat ook opschrijven.
Denk dat een psych dat heel goed kan hebben. En als je zo wel uit je woorden kan komen, why not.
Uiteindelijke doel zal wel zijn dat je je vragen/gevoel/ideeën e.d. Wel op de man af vraagt. Maar waarom niet eerst zo.... Niet erg, toch