Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasminds schreef:Ik kom ook nog maar eens binnenvallen![]()
Met een heel rare, moeilijke, waarschijnlijk zelfs onmogelijke vraagMaar goed, niet geschoten is altijd mis.
Ik heb nu al JAAAAREN laagjes in mijn kapsel en ik ben die echt zo ontzettend beu! Ik wil graag mijn haar overal evenlang, of toch op zijn minst tot onder mijn gezicht evenlang (haar is iets langer dan schouderlengte). Ik weet niet hoe het komt, maar ik probeer mijn haar al zo'n lange tijd te laten groeien, en als ik nu foto's bekijk van heel die tijd lijkt mijn haar steeds net hetzelfde qua kapselAltijd die laagjes. Het breekt wel steeds af (veel verven, stijlen) en de kapper doet er tegen mijn zin altijd een stuk af omdat het onderste stuk vaak dood staat, en tja dan moeten die laagjes natuurlijk ook weer een stuk korter.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen om die laagjes vlugger te laten bijgroeien?? Ik weet het, een middel om je haar te doen groeien is waarschijnlijk een fabeltje, maar misschien is er wel een bepaalde knipwijze ofzo waardoor ze vlugger bijgroeien of minder opvallen? Ik gebruik al dure shampoo en conditioner, hittebeschermer en ook een heel dikke olie om de punten zo gezond mogelijk te houden zodat ze minder zouden afbreken, dit helpt al wel wat.
Of kan je extensions zetten 'tussen' die laagjes zeg maar, zodat ze ook wat gaan 'verdwijnen'?
Hier een foto van hoe mijn kapsel dus al jaren is (ondertussen wel iets langer maar idee blijft hetzelfde)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IMVRABYF.jpg
xBueno schreef:Ik heb ook nogal dik haar en het was eerst zo vreselijk, kon dr niks normaals mee ging heeel snel klitten enzo en toen ik dr laagjes in had gedaan was het ineens normaal geworden , was alleen wat te kort dus kon dr niet heel handig een staart/knot/vlecht in doen maar het is nu weer bij gegroeid en nu vind ik mn haar wel fijn , blijft ook meestal wel de hele dag mooi
xBueno schreef:Jasminds schreef:@xBueno ja weet ik welmaar ik weet niet of LidyK97 krullen heeft of stijl haar
LidyK97 Heb je soms een foto ? Maakt het misschien wat makkelijker
Omg ik faaaal ik dacht dat ze schreef dat ze stijl haar heeft , weet ook niet waar dat op slaat
Jasminds schreef:Ja dat doe ik idd soms wel. Ik probeer op weekdagen zoveel mogelijk mijn haar op te steken en met speldjes naar achter, zal wel een hoop schelen denk ik.
Zou dat minder schadelijk zijn denk je? Ken jij mensen met ervaring? Ik vraag me af of dat ook effectief mooi stijl blijft *edit heb het hier dus over dat chemisch stijlen*
Boself schreef:Jasminds schreef:Ja dat doe ik idd soms wel. Ik probeer op weekdagen zoveel mogelijk mijn haar op te steken en met speldjes naar achter, zal wel een hoop schelen denk ik.
Zou dat minder schadelijk zijn denk je? Ken jij mensen met ervaring? Ik vraag me af of dat ook effectief mooi stijl blijft *edit heb het hier dus over dat chemisch stijlen*
Bij chemisch stijlen moet je wel bedenken dat je dan krullende 'uitgroei' krijgt.