[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 01:48

Megamutsj schreef:
Auw auw auwwwwww, trek net mijn bh uit en rag hem zo langs mijn week oude tepelpiercing... ;(

Aaww dat doet pijn ja ,hoop dat hij niet open is .
Sterkte

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:15

jolienrotti schreef:
Ooh, goeie vraag! Ik vraag me af hoe het zit met het zoenen als je een lippiercing hebt.. vooral als je hem net hebt gezet. :+

Haha bij mij ging het erg makkelijk. Wel voorzichtig maar bijna geen last van gehad :+

KarmaWitch

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:17

Ahaha wat een super mooie reacties over dat sex met navelpiercing _O-

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 16:37

Even terug naar de piercings :D

Ik heb in mei een tragus piercing laten zetten en een week of 4 geleden heb ik er bij de shop een korter staafje in laten doen. Piercing is helemaal genezen, geen enkel probleem :)

Nu heb ik net zelf een ander staafje erin gedaan en dat was nogal lastig dus even een gepruts. Tot mijn grote schrik zag ik ook een beetje bloed, dus blijkbaar heb ik iets kwetsbaars geraakt
Wat nu toe doen? Lekker zo laten of nog tips?

Ik ga morgen naar het tikibad/duirell en ga daar in ieder geval mijn hoofd boven water houden
Mocht er dan wat open zijn, dan krijg ik er in ieder geval geen zwemwater in

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 17:46

Zou me niet teveel zorgen maken, gebeurt bij mij nog steeds als ik gaatje 2-4 wil wisselen. Zou ook gewoon zwemmen als ik jou was en gewoon met Unicura wassen erna

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:52

Gaat lekker, forward helix bleef heel hard hangen en nu zit er aan de voorkant ook een bultje :(

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:43

Even terug naar je piercer?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:07

Joanne1987 schreef:
Zou me niet teveel zorgen maken, gebeurt bij mij nog steeds als ik gaatje 2-4 wil wisselen. Zou ook gewoon zwemmen als ik jou was en gewoon met Unicura wassen erna

Bedankt voor je advies :) ik heb inderdaad gewoon gezwommen (hoofd boven water houden bij de glijbanen van tikibad was geen optie :P) en daarna gewassen met unicura :j
Hij is nog wel wat geirriteerd en pijnlijk, dus vanavond na de paarden maar even zeezouten

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:49

Morgen ga ik mijn tragus piercing laten zetten! spannend :o

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:46

Jolienrotti: leuk!
die van mij is al een tijdje niet heel braaf. (niet om je af te schrikken hoor)

Het is nogsteeds wat dik (heb hem nu ruim 8 weken) en af en toe wat pijnlijk. Er komt geen pus oid uit. soms zit er een klein vochtbultje.

Het enige wat ik mezelf als advies zou kunnen geven (en wat ik een ander ook gegeven zou hebben) is:
Dat ik hem dagelijks schoonmaak met calendulan wondspray wat ik heb meegekregen van de piercer (ging bij mijn navelpiercing en helix ook goed met dit spul) en onder de douche laat ik er water langs stromen om de korstjes te verwijderen. Omdat ie nog zo vervelend is heb ik hem nu maar twee keer schoon gemaakt met een klein beetje groene biotex, maar het blijft zeuren.

Dus vraag ik het toch maar in dit topic. Misschien is het normaal dat ie nog na 2 maanden vervelend is en hebben er meer last van?
Zou het kunnen liggen aan mijn bioplast staafje wat ik er nu sinds 2 weken in heb zitten?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:50

Is redelijk normaal, mijn helix heeft er ruim 8 maanden over gedaan om volledig te genezen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 17:39

Mijn tragus heeft ook lang geïrriteerd gebleven. Niet super erg, maar werd ook niet mooi "droog"
Wat bij mij heeft geholpen is om de piercing helemaal met rust te laten na een tijdje. Niet meer draaien, niet meer schoonmaken met spul, helemaal niets, gewoon het lijf even zijn ding laten doen :)
Binnen een week á anderhalve week was hij netjes genezen :j

Een wondje maak je immers ook niet elke dag schoon/open, het moet ook de kans krijgen om te gaan helen. Als het echter echt ontstoken is, zou ik eerst nog een paar dagen zeezoutbadjes proberen totdat hij wat rustiger is

Succes ermee!

Jorienrotti: en, hoe ging het?? :D

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:07

Ja ik heb mn tragus piercing! Ging goed, deed eigenlijk totaal geen pijn, vond de tang die ze op de tragus zet pijnlijker Haha. Hij is niet pijnlijk, ook niet gezwollen, en ook niet rood of iets dergelijks. (nog niet?) :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:18

Mijn tragus was de makkelijkste piercing ooit :j tepels daarintegen was 3x drama, na 3 jaar altijd nog vervelend en pussen..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 22:29

Mijn vervelendste piercing was mijn navelpiercing. Elke keer een vieze pusbult, jakkie bah. Snapte eigenlijk ook niet waarom want al mijn andere piercings zijn altijd redelijk snel genezen zonder problemen.

Mijn tepelpiercing is trouwens al geheel pijnloos! Kan zelfs op mijn buik slapen, wauw! Wel is waar op 1 kant maar, maargoed.
Paardje hobbelen met een slechte BH aan gaat ook prima, geen pijn, ik blij :D

Nu alleen nog 2 staafjes kopen van de juiste lengte en ik ben blij. Heb nu in beide een heel lang staafje zitten maar ik vind het niet zo mooi dat je soms een stuk staaf ziet als ik het uhh, zeg maar koud krijg. :D

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 22:32

Tragus voelde ik overigens helemaal niet eens met zetten. Hij zette de tang erop en dat gevoel bleef, ook toen hij de naald er door heen stak. Wel vond hij dat mijn flapje heel stug was want hij moest heel veel kracht zetten en toen hij er door heen was schoot hij door waardoor er een klein wondje in mijn oor zat. Maargoed.

Ik ben nu helemaal uitgepierced. Heb er nu in totaal 8 en vind het zo mooi, wil niet "overdrijven" zeg maar.
Heb 2 tattoo's en wil er nog wel een tattoo bij, dus daar ga ik dan nu maar eens voor sparen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:20

@Megamutsj: Dat had ik ook met mn tragus, het was stug, hij drukte iets harder door en hoppaaaa, als extra een mooi wondje in mijn oor ;)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:52

Daarvoor heb je ook van die speciale klemmen met zoon bakje aan 1 kant zodat de piercer niet door kan schieten lijkt mij bij een tragus wel handig om te gebruiken :P

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:02

Ik ga volgende maand dus mijn navelpiercing laten zetten en wil volgend jaar nog een tragus. Misschien ooit nog tepelpiercing, maar daar moet ik heeeel goed over na denken. Mijn helix was toen der tijd nog geschoten, maar is wel erg goed gegaan.
Verder heb ik ook nooit problemen gehad met lippiercing. Maar als mijn weerstand begint te verminderen begint hij wat te klieren met pijn.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:07

Ik heb zonet een verticale tragus laten zetten :)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:11

Farjen schreef:
Ik heb zonet een verticale tragus laten zetten :)

Hoe ziet dat eruit?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:13

Een sideburn?

Tragus is echt een kútpiercing bij mij... Al zeven maanden aan het irriteren :')
Mijn helix was veel sneller genezen en mijn tongpiercing al helemaal..
Ik heb wel weer prikdrang, maar weet niet zo goed wat voor piercing ik nog kan nemen -O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:15

Even een plaatje van google:
http://ibytemedia.com/wp-content/upload ... ercing.jpg

Mijn helix heeft echt jaren lastig gedaan (was ook nog geschoten, +10 jaar geleden) en mijn tragus heeft een weekje lastig gedaan omdat ik een tik kreeg iets na het zetten maar dat was één van de gemakkelijkste piercings :) Ik hoop dat mijn nieuwe even leuk doet..

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:19

Wauw die is mooi!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:49

Dat is meer een sideburn.. een verticale tragus is meer zo:

Afbeelding