Ik ook niet. Dan kom ik 's nachts helemaal niet meer in slaap. Dus ik probeer overdag wel een beetje rustig aan te doen voor een uurtje, maar slapen niet. Hooguit powernap van 30 minuten met dit weer.
ik als zwangere wil overdag wel eens toegeven aan vermoeidheid en doe dan een dutje, maar als ik pech heb dan slaap ik daardoor minder snel in. Ik mag verder ook niet klagen, slaap oke, alleen vaak eraf.
Yes, ik ben maar 3 Keer wakker geworden tussendoor
bosmonster
Geplaatst: 16-08-12 09:10
Ik kan 's avonds niet in slaap vallen. Lig uren wakker en wanneer ik dan rond middernacht eindelijk de slaap te pakken heb, word ik rond kwart voor 3 weer wakker en som nog vaker. 'k Word er helemaal gestoord van. Denk dat het komt, doordat de afgelopen maanden het een emotionele rollercoaster was. Paard overleden, relatie zeer gespannen en daarna verbroken, ongeluk gehad en veel stress rondom andere zaken....Pfff..
SplashIsLief
Geplaatst: 16-08-12 09:47
Jullie hebben flink doorgekletst vannacht Ik heb vannacht redelijk geslapen (lees om 2 uur viel ik in slaap)
Wel gek hoor om zo lang wakker te liggen! Je zal de dag verwerken en een hoop wat eerder ook is gebeurt. Zijn er ook mensen die er hulp voor krijgen naast medicijnen? Misschien met iemand praten, of accupunctuur (ik noem maar even iets hoor)
AniekR
Geplaatst: 16-08-12 11:30
Zo, ik ben weer terug van twee uur in de tandartsstoel
Ik slaap trouwens wel eens in staal (of ik val in slaap ). Maar ook omdat als ik 's avonds te vermoeid ben dat ik dan ook alleen nog maar moeilijker in slaap kom. Denk dat ik zo maar even in de tuin ga liggen soezen...
Meld me ook maar in dit topic, slaap al jaren slecht maar de laatste tijd is het echt heeeeel erg. Neem vaak een slokje sleepjuice dat helpt erg goed maar als ik echt hyper ben helpt er helaas niets.....
GeneralFlynn
Geplaatst: 16-08-12 23:46
Sleepjuice?? Whats that??
Ik ben nog steeds klaarwakker. Ga maar een broodje smeren, misschien word ik daarna moe. Ik wil zo graag slapen...
Laatst bijgewerkt door GeneralFlynn op 16-08-12 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt