Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Ja maar nu gebruik je geen pil en dus om veiligheid gat het je niet zozeer? En als het er wel toe gaat doen, dan weet je wanneer je m vergeten ben en kun je extra maatregelen nemen. Daarnaast wordt het echt een gewoonte zoals het ook een gewoonte is je fiets op slot te zetten. Op je nachtkastje leggen helpt.
Maaikee43 schreef:F_Orumster schreef:Ja maar nu gebruik je geen pil en dus om veiligheid gat het je niet zozeer? En als het er wel toe gaat doen, dan weet je wanneer je m vergeten ben en kun je extra maatregelen nemen. Daarnaast wordt het echt een gewoonte zoals het ook een gewoonte is je fiets op slot te zetten. Op je nachtkastje leggen helpt.
Helaas geen nachtkastje! Maar ik zal eens kijken of ik begin met de pil.
petra85 schreef:Mirena vraagje:
Nu al 3 jaar de Mirena eerst heel veel gevloeid weken/maanden daana paar maanden heel onregelmatig dan 3 weken iets en 3 weken weer helemaal niets, maar nu al zeker een week of 6 helemaal niks....
Iris82 schreef:petra85 schreef:Mirena vraagje:
Nu al 3 jaar de Mirena eerst heel veel gevloeid weken/maanden daana paar maanden heel onregelmatig dan 3 weken iets en 3 weken weer helemaal niets, maar nu al zeker een week of 6 helemaal niks....
De kans bestaat natuurlijk altijd dat je zwanger bent. Maar geloof me: ik ben al aan mn 3e spiraaltje bezig en ik heb zoooo veel testen gedaan in het begin want ik vertrouwde het helemaaaal niet.Gewoon niets aan de hand. Het is heel onvoorspelbaar met een Mirena. Bij mij is het eigenlijk ook gewoon weggebleven na een tijd.
poepiej schreef:Hallo,
Ik heb even een vraagje, ik zit sinds gister in mijn stopweek en ben ook vanaf gister al aan de diaree, hele erge buikpijn en het blijft nog maar doorgaan. Afgelopen weekend ook seks gehad. Wanneer ben ik weer veilig, na de stopweek + 1 week pil? Ook ben ik nog niet ongesteld geworden. Bestaat er kans dat ik zwanger ben?