Verstandskies.. Iemand ervaring??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:21

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Re: Verstandskies.. Iemand ervaring??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:08

Ik heb net eens gekeken in mn mond, en kon het niet echt goed zien.
Maar toen uit irritatie een foto gemaakt, en je ziet duidelijk dat der een flapje 'vlees' over m'n
onderste verstandskies ligt en daar bijt ik dus steeds op! :=

Wat doet dat zeer... Ik wacht nog eventjes met verwijderen van die dingen.
Moet nog 4 weken werken en daarna heerlijk 3 weken vrij. Dus ik wil daar nog wel van genieten. :')

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:14

Hier gaat het eigenlijk wel prima, heb een kuur voor mijn hoesten, eetlust komt terug en ik kan niet wachten tot ik van mijn kies af ben, heb er nu niet echt veel last van maar dat komt wel weer als ik er mee door blijf lopen Dus hij moet en zal er uit!

Siggislief: ik geloof dat zo'n lapje vlees normaal is, dat moet met de tijd verdwijnen, heb dat ooit ergens gelezen :P

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:22

Ik hoop dat het snel verdwijnt, kan niet normaal mn mond open doen (niet wijd)
En het lapje vlees zit ook aan mn wang vast heb ik het idee.

Heb echt geen zin om die dingen te laten verwijderen, zit der tegen op een of andere manier.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:27

Hmm klinkt niet fijn, heb net even gegoogeld maar ik kan die hele site niet meer vinden :( zoek nog even verder, weet wel dat er bijstond dat masseren met een tandenborstel hielp,dus rustig over dat stukje vlees heen masseren. Ik kijk er juist wel naar uit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:50

Horsie, daar lijkt het wel op maar het doet gewoon veel meer pijn dan normaal. Hier gaat het goed, laatste hechting lost langzaam op maar er zit nog een dikke bult. Ben benieuwd of dat weg trekt. Zit niet meer aan de pijnstillers.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 06:37

Aften kunnen echt zeer doen, ik heb tijdje met zes tot acht stuks tegelijkertijd in mijn mond rondgelopen en dat was echt hel. Maar een vriend van mij had er een en die ging bijna kapot van de pijn. Wellicht verzachtende druppels halen bij de doktor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:50

Gelukkig trekken ze al weg. Ik deed er steeds met mn vinger paradontax op, dat doet zoveel pijn haha. De bult onderin wordt eindelijk minder jeuj! Ik heb soms nog wel last van mijn kaakspieren, alsof ze spierpijn hebben en een beetje verkrampen, herkent iemand dit?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:09

Jaa, dat heb ik ook. Ook nog een bult aan de binnenkant van mn wang, maar verder geen last meer.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:17

Joolien schreef:
Gelukkig trekken ze al weg. Ik deed er steeds met mn vinger paradontax op, dat doet zoveel pijn haha. De bult onderin wordt eindelijk minder jeuj! Ik heb soms nog wel last van mijn kaakspieren, alsof ze spierpijn hebben en een beetje verkrampen, herkent iemand dit?

Ja hoor, heb ik ook gehad vevelend is dat he!

Ik had trouwens ook bulten achter in mijn mond en aan de binnenkant van mijn wang. Doordat ik er telkens met mijn kiezen langsging ging dat open en dat deed zeer!!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:45

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:26

Net een foto gevonden die der een beetje op lijkt over het stukje/flapje 'vlees'.
Ik kan mn mond ook niet echt ver open doen, is erg gevoelig.

En ook als ik mn kaak dicht doe dan kom ik dus op dat stukje 'vlees' terecht,
en dat doet echt teveel pijn.

Merk ook dat ik de hele dag met mn kaak open zit, omdat ik gewoon niet durf om dicht te doen,
weet dan ook al dat ik gewoon pijn heb!

M'n kaak verkrampt ook wel als ik de hele dag zo zit!

't Idee
Bij mij zit ie vanaf de zijkant (Wang kant)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:40

Foto niet gezien, maar ik heb dat ook bij mijn verstandsjies rechts onderin. Bijt er steeds op. Maar ja, nog een week of vijf en hij (samen met nog een paar) is eruit :)
Krijg wel de kriebels met jullie verhalen haha!
Ben nu op vakantie dus ben er weinig mee bezig nu maar 2 dagen na thuiskomst heb ik een afspraak met de anesthesist brrrrrrr! Dan kan het echte aftellen beginnen..... Ik heb sochtends al een eiwitshake dus dat komt straks goed uit, neem ik smiddags ook gewoon en savonds maar zien wat ik kan eten. Goed voor mn dieet hihi

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:06

Ik vind t maar lang duren voordat dat gat dicht is. Nu waren mijn hechtingen er misschien wel wat te snel uit, maar zit regelmatig met een sateprikker halve gehaktballen eruit te vissen :P.

En heb vanaf toen hoofdpijn boven mn kaak, irri!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:34

Ik heb afgelopen vrijdag de laatste 2 eruit laten halen.
Was weer zo gedaan gelukkig, 1tje bleef nog even vasthadden aan tandvlees maar was er alsnog zo uit.
Heb die dag zelf 2 x ibuprofen gepakt en gisteren en vandaag nog 1 en nu gaat het helemaal wel goed gelukkig. Had alleen onder wat last ervan maar heb dan wel eigenwijs helemaal niet gekoeld o.i.d.

Bij mij dus beide keren heel makkelijk gegaan gelukkig.
Nu hopen dat deze hechtingen minder lang blijven zitten, 2 weken met van die irritante sprietjes lopen is me wat te lang haha

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:11

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:13

Hier had ik dat ook hoor die bult, zit er na 2,5 week nog steeds :j Ik heb ook nog wat last van mijn kiezen aan die kant. En uiteraard ontstoken tandvlees aan de goede kant :') Dus eten is weer een uitdaging :')

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:14

Hier nog een bultje na 4 weken en 2 dagen..

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:39

Morgen ben ik aan de beurt, moet zeggen dat het met mijn zenuwen toch nog wel meevalt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 21:19

Succes morgen! Lekker chillen in die stoel :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 21:55

Sterkte morgen Hilly!

Op dit moment zou ik willen dat ik morgen aan de beurt ben, krijg flink last nu.... Moet nog een week of 5 wachten... Tegen die tijd denk ik er vast weer anders over hihi :))

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 21:59

Haha, even gezellig doen met de kaakchirurg :P Wou daarna nog even naar de epplejeck of de hypo voor paardenspullen want ja we zijn dan toch in de buurt, maar ik hoor van iedereen om mij heen dat ik daar dan geen behoefte aan zal hebben :+ Dat snap ik nou niet :P

Maar dankjewel! En Marley dat duurt nog heel lang, bij mij zat er dus 2 weken tussen, heb nu geen last maar ben toch wel blij dat hij er morgen uit gaat,dan kan ik ook geen last meer krijgen :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 22:10

Komt door de narcose, anders zou het waarschijnlijk ook sneller kunnen.

Ik zou morgen even afwachten, misschien valt het je wel mee. Kan morgen toch altijd nog lekker naar huis gaan toch :)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 04:56

Sterkte Hilly200!
marley, 5 weken zijn om voor je het weet!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 08:57

Zo en hij is er uit, werd vannochtend toch wel wat zenuwachtig maar het viel gelukkig mee. Prikken deden wel even pijn,vooral die achter in de mond. Toen de kies er uit, de kaakchirurg zei nog ik maak hem eerst even wat losser dus ik dacht dat hij daar mee bezig was, was ie er al uit. Moest wel even blijven zitten later want ik werd heel bleek en ze dachten dat ik flauw zou vallen, ik zo van dat valt wel mee ik ben altijd bleek enzo :+ . Maar ik moet zeggen dat ik toch wel wat licht werd dus. Mocht als ik thuis was 2 paracetamol's nemen, alleen dat wil ik ook wel maar heb geen flauw idee hoe ik die moet innemen,hele mond is bijna helemaal verdoofd en voel mijn tong maar half dus ben bang dat ik hem niet goed kan doorslikken. Vind het maar raar die verdoving, is net een blok beton zo voelt het.