Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zoek nog even verder, weet wel dat er bijstond dat masseren met een tandenborstel hielp,dus rustig over dat stukje vlees heen masseren. Ik kijk er juist wel naar uit
Joolien schreef:Gelukkig trekken ze al weg. Ik deed er steeds met mn vinger paradontax op, dat doet zoveel pijn haha. De bult onderin wordt eindelijk minder jeuj! Ik heb soms nog wel last van mijn kaakspieren, alsof ze spierpijn hebben en een beetje verkrampen, herkent iemand dit?

.
Ik heb ook nog wat last van mijn kiezen aan die kant. En uiteraard ontstoken tandvlees aan de goede kant
Dus eten is weer een uitdaging
Wou daarna nog even naar de epplejeck of de hypo voor paardenspullen want ja we zijn dan toch in de buurt, maar ik hoor van iedereen om mij heen dat ik daar dan geen behoefte aan zal hebben
Dat snap ik nou niet 
. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel wat licht werd dus. Mocht als ik thuis was 2 paracetamol's nemen, alleen dat wil ik ook wel maar heb geen flauw idee hoe ik die moet innemen,hele mond is bijna helemaal verdoofd en voel mijn tong maar half dus ben bang dat ik hem niet goed kan doorslikken. Vind het maar raar die verdoving, is net een blok beton zo voelt het.