Hardlopen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak loop jij gemiddeld hard?

minder dan 1x per week
37 (11%)
1x per week
35 (11%)
2x per week
97 (30%)
3x per week
106 (33%)
meer dan 3x per week
41 (12%)

Totaal aantal stemmen: 316

Unoo

Re: Hardlopen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:33

Ik heb jammer genoeg niet genoeg tiet om hem in m'n bh te stoppen :+ Vind het ook niet lekker zitten, dus ik houd hem gewoon vast.
Ik playback ook altijd alle nummers mee en soms drum ik ook half mee, moet wel erg lachwekkend zijn om te zien geloof ik :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:36

k heb gelukkig een heeeeel klein mp3 spelertje en die past in elke broekzak :j en anders zit er nog een clip aan waarmee ie aan je broeksband kan.

Ga nu maar buikspier oefeningen doen, en hopen dat het over 20 minuten droog is zodat ik niet in de regen hoef te rennen... :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:42

Ik heb bij plutosport een broekje gekocht die aan de achterkant een zak heeft. Hier heb ik mijn telefoon + mp3speler inzitten. Ideaal :D (Merk avento, zie alleen de korte variant er niet meer opstaan. Heb zelf zowel de korte als de lange broek)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:57

Ik haal alles bij de Decathlon eigenlijk, lekker studentvriendelijk qua prijzen ook ... mijn schoenen zijn ook van Kalenji :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:15

Ik wil binnenkort nog een keer naar de decathlon :) Vind alleen dat er meer winkels moeten komen in Nederland :=

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:23

Hoorde gisteren dat die winkels uberhaubt in nederland waren! Ken het alleen uit belgie hahaha
Ik ga zo toch eens ff op internet kijken voor zo'n band...... wil m eigenlijk van het weekend al hebben...... Zucht als ik iets in mijn hoofd heb moet het er ook het liefst meteen zijn, heel vervelend!
Maar vandaag heb ik geluk, het regent inmiddels hier in Den-Bosch...... dus toch een dun vestje aan waar een zak in zit.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:26

Waar zit de decathlon dan eigenlijk? Ben er waar ik woon nog nooit 1 tegengekomen namelijk. Stikt bij ons van de perrysport, sport2000 etc... De duurdere varianten dus...

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:33

In Amsterdam bij de ArenA ga ik altijd :) verder in Kerkrade in Limburg en Best in Noord-Brabant.

Ik hou mijn iPod altijd vast tijdens het rennen. Als ik iets vast hou gaat het beter :')
Laatst bijgewerkt door Snippergroen op 31-05-12 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:34

Mmmm decathlon in best is gewoon iedere avond open! Wat jammer dat vriendlief dadelijk de auto meeneemt! Armband vond ik net op internet een mooie waar ook je sleutel in kan........ dus besteld en komt als het goed is morgen al binnen! Scheelt weer moeilijk doen zaterdag haha

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:37

Zo weer fris en schoon onder de douche vandaan na een heerlijke les 9 :j

Gaat de laatste tijd erg lekker, al heb ik wel dat ik de eerste keer lopen in de les mn kuiten wat strak voelen, daarna trekt dat eigenlijk vrij snel weg. Ik heb eigenlijk zo goed als geen spierpijn de dag erna, dus om nou te zeggen dat ik te veel doe...?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:48

Ik heb dat ook wel eens. Bij mij werkt het dan om even met gestrekte benen de grond aan te raken voor een paar seconden. Wel voorzichtig en rustig doen uiteraard. Of na de inspanning even je benen uitschudden.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:01

Ik ga toch! Beetje regen is best lekker om af te koelen! Ff strechen en rennen maar!!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:14

Niet strechen met koude spieren hè! Eerst warmlopen ;-)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:42

Zooo ben terug! 3km probleemloos! Dat beetje regen maakte het wel lekker eigenlijk! Maar ik had weer een te klein rondje bedacht dus moest halverwege nog een stukje route bij bedenken haha

Mijn app geeft altijd eerst 5 min. Wandelen en dan strechen en dan begint je schema, op het eind ook.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:05

Negerzoen schreef:
Ik heb dat ook wel eens. Bij mij werkt het dan om even met gestrekte benen de grond aan te raken voor een paar seconden. Wel voorzichtig en rustig doen uiteraard. Of na de inspanning even je benen uitschudden.

Thanks, dan ga ik dat de volgende keer proberen als ik er weer last van heb.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:30

Afbeelding

Zijn ze dan! Hier waren ze nog helemaal schoon!

Rachaell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:55

Zou ik mij ook mogen melden?
Ik ben deze week begonnen met hardlopen! Ik heb niet echt een doel maar ik zou volgend jaar wel 10 km willen lopen..
Gister ben ik voor het eerst geweest, in een half uur 3,4 km gewandeld (stevige pas).
Vanaf volgende week wil ik 5x 4 min wandelen, 1 min rennen en op die manier steeds meer opbouwen.

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:10

Ik ben ook net begonnen :) Ik loop nu 2x in de week hard, en vind het erg leuk met muziek erbij. Vriendin is ook mee gaan lopen, erg gezellig dus. Met een beetje leuke muziek denk je minder snel aan "ik moet lopen", en houd ik het zelf meestal langer vol. Ik vind het zelf steeds leuker worden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:06

Ik ben ook net terug ondanks de regen, vond het eigenlijk wel lekker. In plaats van naar het park een rondje langs de huizen gedaan. Weer eens wat anders!

Lillytjuh waar heb je 'm nu besteld? Ik heb het voordeel in Antwerpen te wonen, dus decathlon om de hoek. Alleen gaat er toch teveel tijd in zitten om heen en weer te gaan nu met leren voor de examens.

Naomi_Azzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:17

Is alleen wandelen genoeg voor het stretchen? Ik doe altijd eerst een beetje joggen/dribbelen en dan stretchen, en dan pas de les beginnen. Ik heb eerlijk gezegd alleen niet echt het idee dat het iets uitmaakt of ik dat doe, ik doe het maar omdat iedereen zegt dat het slim is...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 07:43

Naomi_Azzet schreef:
Is alleen wandelen genoeg voor het stretchen? Ik doe altijd eerst een beetje joggen/dribbelen en dan stretchen, en dan pas de les beginnen. Ik heb eerlijk gezegd alleen niet echt het idee dat het iets uitmaakt of ik dat doe, ik doe het maar omdat iedereen zegt dat het slim is...

Is mijn gevoel ook altijd :P.

Bedankt trouwens voor de tip van Decathlon. Die zit hier best dichtbij en ik wist dat niet eens :P.

Vanmiddag mag ik eindelijk weer. Ik wilde gisteravond gaan, maar het regende echt hard en daarbij had ik een schoolopdracht die nog niet helemaal af was en wel af moest... Zucht!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 08:23

Ben net terug van aflevering 6. Ik had er best moeite mee moet ik zeggen. Maar ik had dan ook nog niet gegeten omdat ik bang was dat alles naar boven zou komen. Maar nu twijfel ik of ik toch niet iets had moeten eten. Hoe doen jullie dat als je heel vroeg gaat lopen ?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 08:27

Daarna eten, van de week om kwart voor 7 gaan lopen en pas om kwart over 9 gegeten ofzo. Ik kan dat echt niet hardlopen als ik net gegeten heb.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 08:29

lillytjuh ze zijn echt super haha, wel verplicht een hardroze shirtje erop natuurlijk :P.
Eten doe ik ook pas na het lopen anders stuitert bij iedere pas m'n ontbijtje mee. Als ik me flauwtjes voel eet ik wel eerst een banaan voordat ik ga lopen.
Verder goed bezig iedereen!! *\o/*

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 08:32

Bedankt voor de snele antwoorden, dan hou ik het erop dat ik erna ga eten. Het leek me al niet logisch.