Deugenietje schreef:LisaLuna hoop dat je een andere arts vind die je beter kan helpen. Denk dat het niet slim is om bij een arts te blijven die zo denkt.
Helaas heb ik weer heel veel pijn. Maar ben nu bij mijn ouders en heb dan vaak meer rust en ontspanning als ik op de zorgboerderij ben. Dus even op adem komen.
Nee inderdaad maar vind het zo moeilijk.. en nu? Ben ik dan echt zo'n aansteller? Vraag ik me de hele tijd af..
Ik heb die drukpunten volgensmij niet maar de rest allemaal wel. Ik zit echt even in een dip, pfff.
Rustig aan, hoop dat je je gauw beter voelt! 
Heb je gelijk in hoor cherrel!! Maar ik ga dan zo erg aan mezelf twijfelen . Die arts heeft wel bij iemand anders fibromyalgie bevestigd en daarom vind ik het zo raar dat hij tegen mij de indruk geeft dat het niet bestaat en 'als je er niet aan denkt gaat het weg' nou doei! Zou graag een dag met hem ruilen hoor, dan denkt hij wel anders 
Jolandje: heb ik inderdaad ook! Zelfs met hele lichte ringen die wat los zitten voelt het alsof hij knelt.
Enkel met mijn ketting heb ik het niet.
Ben trouwens naar de diëtist gestuurd voor PDS , kijk er erg tegenop maar ga het maar proberen.
Misschien helpt het ook wel tegen de rest van de pijn.
Hahah mijn kerst was wel leuk hoor, en jouwe share?