Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Mindim schreef:Esther28 schreef:Ayasha: je was me net voor...
Maar er blijft off topic gegaan worden door mammies die maar blijven zeggen hoe leuk kinderen zijn en dat ze vooral erg lekker ruiken.
Dit topic gaat expliciet over het NIET willen van kinderen.
Hier weer zo'n voorbeeld.
Mindim schreef:Esther28 schreef:Ayasha: je was me net voor...
Maar er blijft off topic gegaan worden door mammies die maar blijven zeggen hoe leuk kinderen zijn en dat ze vooral erg lekker ruiken.
Dit topic gaat expliciet over het NIET willen van kinderen.
Hier weer zo'n voorbeeld. Geef es aan over welke kinderen je hebt dan, babies, peuters, kleuters, iets ouder, tieners?
Esther28 schreef:Nee hoor, maar er staan reacties die in dit topic gewoon niet van toepassing zijn, daar zijn andere topics (pro kinderen)voor
Mindim schreef:Esther28 schreef:Nee hoor, maar er staan reacties die in dit topic gewoon niet van toepassing zijn, daar zijn andere topics (pro kinderen)voor
Oh sorry, jij wilt een topic over het niet willen van kinderen, waar maar zoveel mogelijk geroepen wordt hoe vreselijk, die stinkende kleine klotenmonsters wel niet zijn? Excuus hoor, ik dacht gewoon een volwssen gesprek te kunnen voeren. Maar als je alleen maar dat wilt horen dan houdt het inderdaad op.
Misschien je onderschrift even in het topic gooien? Past hier dan prima.
Mindim schreef:Esther28 schreef:Nee want daar gaat dit topic niet over
Alle kinderen stinken, van 0 tot 16Daar kun je niet eens antwoord op geven?
Esther28 schreef:Hoho je hebt mij nergens horen zeggen dat het klotenmonsters zijn. Dat is jouw interpretatie en kennelijk voel jij je ook erg persoonlijk aangesproken omdat ik kinderen gewoon niet lekker vind ruiken en dat dit niet het pro kinderen topic is.
En daar kan ik dan weer niets aan doen
Esther28 schreef:Alweer lezen: ik ga daar niet op in, want dan ga ik off topic.
Nu trouwens ook, dus ik ga maar niet meer reageren op jouw posts. Lijkt mij het meest volwassen
Pauline schreef:Esther ik vind jouw reacties jammer. Want vrijwel iedereen begrijpt de ts, het is gewoon onwijs irritant als mensen zich mengen in je leven met bemoeizuchtige opmerkingen.
Maar jij maakt er een strijd van en waarom? Dat zie ik echt niet. De opmerkingen over kinderen die je maakt vind ik iig niet getuigen van gevoel voor humor maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Het idee van respect krijgen door het zelf te geven zie ik iig nergens terug.

Citaat:jengelende, geldvretende poepmachine.
Tis gewoon een onsmakelijk idee dat er een baby aan een tiet hangt te lurken terwijl ik van mijn biefstukje probeer te genieten....
Als je het al diverse malen op een tactische en genuanceerde manier hebt gebracht en het komt kennelijk niet over,
Typische reactie van zo'n moeke die zich meteen aangesproken voelt op het feit dat ik kennelijk niet mag vinden dat baby's/kinderen niet lekker ruiken.
Jij zal de strontluier van je eigen kind nog lekker vinden ruiken
Esther28 schreef:Nou voor de laaste maal:
Ik vind ze niet leuk, niet lekker ruiken, etc, maar dat mag ik kennelijk niet zeggen want dan moet ik tot in details verantwoorden waarom niet. Er worden woorden genoemd zoals klotenmonsters, die ik niet gezegd heb enz enz...
Beetje omgekeerde wereld.
Ik reageer zoals er op mijn posts gereageerd wordt, niets meer en niets minder.
Maar laat ik de vraag dan eens omkeren:
Wat is er dan zo leuk aan kinderen en wat ruikt er zo lekker aan en tot welke leeftijd??
En als dat antwoord mij niet aanstaat, mag ik dan ook een spervuur aan vragen afvuren??
Esther28 schreef:Maar laat ik de vraag dan eens omkeren:
Wat is er dan zo leuk aan kinderen en wat ruikt er zo lekker aan en tot welke leeftijd??
En als dat antwoord mij niet aanstaat, mag ik dan ook een spervuur aan vragen afvuren??
). En als je het hebt over oudere kinderen, is dat niet de schuld van het kind, maar de schuld van de ouders. Ik vind het dus ook niet zo'n gekke vraag...