ik wil geen kinderen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:26

Nee hoor, maar er staan reacties die in dit topic gewoon niet van toepassing zijn, daar zijn andere topics (pro kinderen)voor

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:27

Mindim schreef:
Esther28 schreef:
Ayasha: je was me net voor...
Maar er blijft off topic gegaan worden door mammies die maar blijven zeggen hoe leuk kinderen zijn en dat ze vooral erg lekker ruiken.
Dit topic gaat expliciet over het NIET willen van kinderen.

Hier weer zo'n voorbeeld.

Nee dat is gewoon een constatering. Dit is niet het pro-kinderen topic, en toch worden hier wel zulke posts neergezet. Er zijn genoeg andere topics waar mensen die pro kinderen zijn honderduit kunnen praten over hoe lekker zwitsal/kinderen e.d. ruiken...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:28

Mindim schreef:
Esther28 schreef:
Ayasha: je was me net voor...
Maar er blijft off topic gegaan worden door mammies die maar blijven zeggen hoe leuk kinderen zijn en dat ze vooral erg lekker ruiken.
Dit topic gaat expliciet over het NIET willen van kinderen.

Hier weer zo'n voorbeeld. Geef es aan over welke kinderen je hebt dan, babies, peuters, kleuters, iets ouder, tieners?

Nee want daar gaat dit topic niet over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:29

Esther28 schreef:
Nee hoor, maar er staan reacties die in dit topic gewoon niet van toepassing zijn, daar zijn andere topics (pro kinderen)voor

Oh sorry, jij wilt een topic over het niet willen van kinderen, waar maar zoveel mogelijk geroepen wordt hoe vreselijk, die stinkende kleine klotenmonsters wel niet zijn? Excuus hoor, ik dacht gewoon een volwssen gesprek te kunnen voeren. Maar als je alleen maar dat wilt horen dan houdt het inderdaad op.
Misschien je onderschrift even in het topic gooien? Past hier dan prima.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:30

Esther28 schreef:

Dus je mag hier niet posten als je kinderen hebt of als je geen bloedhekel aan ze hebt?
Kom zeg, dat getuigt ook niet bepaald van volwassenheid.

Anoniem

Esther28 schreef:

Alle kinderen stinken, van 0 tot 16 _O- Daar kun je niet eens antwoord op geven?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-01-12 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther28

Ik heb mijn onderschrift uit dit topic, als je even de moeite had genomen het hele topic door te lezen had je dat geweten :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:31

Esther28 schreef:
Ik heb mijn onderschrift uit dit topic, als je even de moeite had genomen het hele topic door te lezen had je dat geweten :Y)

Nou, ik heb het gelezen, stoer hoor. ;)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:32

Mindim schreef:
Esther28 schreef:

Oh sorry, jij wilt een topic over het niet willen van kinderen, waar maar zoveel mogelijk geroepen wordt hoe vreselijk, die stinkende kleine klotenmonsters wel niet zijn? Excuus hoor, ik dacht gewoon een volwssen gesprek te kunnen voeren. Maar als je alleen maar dat wilt horen dan houdt het inderdaad op.
Misschien je onderschrift even in het topic gooien? Past hier dan prima.

Hoho je hebt mij nergens horen zeggen dat het klotenmonsters zijn. Dat is jouw interpretatie en kennelijk voel jij je ook erg persoonlijk aangesproken omdat ik kinderen gewoon niet lekker vind ruiken en dat dit niet het pro kinderen topic is.
En daar kan ik dan weer niets aan doen :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:33

Meiden, kom op! Allemaal mensen boven de 25 die zitten te kiften als 15 jarige KINDEREN

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:33

Mindim schreef:
Esther28 schreef:

Nou, ik heb het gelezen, stoer hoor. ;)

Gelukkig reageer jij wel overal heel volwassen op :j

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:34

Mindim schreef:
Esther28 schreef:

Alle kinderen stinken, van 0 tot 16 _O- Daar kun je niet eens antwoord op geven?

Alweer lezen: ik ga daar niet op in, want dan ga ik off topic.
Nu trouwens ook, dus ik ga maar niet meer reageren op jouw posts. Lijkt mij het meest volwassen *D

Sleeper

Re: ik wil geen kinderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:36

En zo ging ook dit topic ten onder net als de titanic......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:36

Esther28 schreef:
Hoho je hebt mij nergens horen zeggen dat het klotenmonsters zijn. Dat is jouw interpretatie en kennelijk voel jij je ook erg persoonlijk aangesproken omdat ik kinderen gewoon niet lekker vind ruiken en dat dit niet het pro kinderen topic is.
En daar kan ik dan weer niets aan doen :)

Joh, hoe moet ik het anders interpreteren en nee, ik voel me niet aangesproken. Maar als jij zegt dat je kinderen niet lekker vind ruiken, prima, dan vraag ik jou, babies niet, kleuters niet, welke kinderen niet. Want bijvoorbeeld een kind van 7 is gewoon een mens in kleine verpakking, die net als jij naar de wc gaat, zich doucht en tanden poetst, dus definieer het eens. Je kunt het wel roepen, maar op een simpele vraag kun je geen antwoord geven? En lees mijn posts eens, dan zeg ik nergens dat je pro kind moet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:38

Esther28 schreef:
Alweer lezen: ik ga daar niet op in, want dan ga ik off topic.
Nu trouwens ook, dus ik ga maar niet meer reageren op jouw posts. Lijkt mij het meest volwassen *D

Waarom ga je daarin off topic? Als iemand noemt dat alle kinderen stinken, dan vraag ik me echt af wat voor kinderen jij wel niet in je buurt hebt? Hier gaat men namelijk gewoon onder de douche?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:38

Esther ik vind jouw reacties jammer. Want vrijwel iedereen begrijpt de ts, het is gewoon onwijs irritant als mensen zich mengen in je leven met bemoeizuchtige opmerkingen.
Maar jij maakt er een strijd van en waarom? Dat zie ik echt niet. De opmerkingen over kinderen die je maakt vind ik iig niet getuigen van gevoel voor humor maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Het idee van respect krijgen door het zelf te geven zie ik iig nergens terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:39

Sleeper schreef:

Moeten we eerst een ijsberg tegen komen :D

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:40

Mindim schreef:
Sleeper schreef:

Moeten we eerst een ijsberg tegen komen :D

Nou volgens mij is die ijsberg al duidelijk aanwezig :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:41

Pauline schreef:
Esther ik vind jouw reacties jammer. Want vrijwel iedereen begrijpt de ts, het is gewoon onwijs irritant als mensen zich mengen in je leven met bemoeizuchtige opmerkingen.
Maar jij maakt er een strijd van en waarom? Dat zie ik echt niet. De opmerkingen over kinderen die je maakt vind ik iig niet getuigen van gevoel voor humor maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Het idee van respect krijgen door het zelf te geven zie ik iig nergens terug.

Mee eens :)

Door de posts van Esther krijg ik een zeer onprettige smaak in het snoetje (of komt dat van de camembert? *spoelt met cola*). Zij gaat diréct in de aanval (aanval is de beste verdediging), maar ze kan niet benoemen waar tegen ze in de aanval gaat, dus begint lukraak om zich heen te schoppen. Wow :+

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:45

Nou voor de laaste maal:
Ik vind ze niet leuk, niet lekker ruiken, etc, maar dat mag ik kennelijk niet zeggen want dan moet ik tot in details verantwoorden waarom niet. Er worden woorden genoemd zoals klotenmonsters, die ik niet gezegd heb enz enz...
Beetje omgekeerde wereld.
Ik reageer zoals er op mijn posts gereageerd wordt, niets meer en niets minder.
Maar laat ik de vraag dan eens omkeren:
Wat is er dan zo leuk aan kinderen en wat ruikt er zo lekker aan en tot welke leeftijd??
En als dat antwoord mij niet aanstaat, mag ik dan ook een spervuur aan vragen afvuren??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:51

Citaat:
jengelende, geldvretende poepmachine.

Tis gewoon een onsmakelijk idee dat er een baby aan een tiet hangt te lurken terwijl ik van mijn biefstukje probeer te genieten....

Als je het al diverse malen op een tactische en genuanceerde manier hebt gebracht en het komt kennelijk niet over,

Typische reactie van zo'n moeke die zich meteen aangesproken voelt op het feit dat ik kennelijk niet mag vinden dat baby's/kinderen niet lekker ruiken.
Jij zal de strontluier van je eigen kind nog lekker vinden ruiken

Meid, hoe moet ik je anders interpreteren? En nee, je hebt het niet over klotenmonstertjes gehad, maar dat is de strekking toch? Ik kan geen genuanceerde manier hier van jou zien.

En nee, je mag kinderen echt vreselijk vinden, zal me een zorg zijn, maar dan kun je er toch wel in normale bewoordingen over praten? Als dit over een ander onderwerp ging, had ik het ook gezegd. Op de manier hoe jij je uit drukt, krijg je weerwoord. Jij maakt er gelijk van dat er een pro kind brigade aan het werk is. Onzin.
Een vrouw mag fijn zelf weten of ze een kind wil ja of nee. Maar wat jij nu doet is je ongenuanceerdheid verbloemen met het wijzen naar anderen. Ik heb hier nergens gezegd dat elke vrouw kinderen zou moeten nemen, dat maak je er van wanneer ik je aanspreek op je lompe uitspraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:54

Esther28 schreef:
Nou voor de laaste maal:
Ik vind ze niet leuk, niet lekker ruiken, etc, maar dat mag ik kennelijk niet zeggen want dan moet ik tot in details verantwoorden waarom niet. Er worden woorden genoemd zoals klotenmonsters, die ik niet gezegd heb enz enz...
Beetje omgekeerde wereld.
Ik reageer zoals er op mijn posts gereageerd wordt, niets meer en niets minder.
Wat is er dan zo leuk aan kinderen en wat ruikt er zo lekker aan en tot welke leeftijd??
En als dat antwoord mij niet aanstaat, mag ik dan ook een spervuur aan vragen afvuren??

Tot in de details, ik vraag gewoon een leeftijd? Ik kan me voorstellen dat je niet van Zwitsal houdt en dat poepluiers niet lekker ruiken en zure melk niet. Maar als je het over alle kinderen hebt, begrijp ik niet wat je vind stinken aan bijvoorbeeld een kind van 10, daar ben ik dan wel echt nieuwsgierig naar, maar goed, je kunt dat schijnbaar niet uitleggen, prima.

Maar goed, je mag mijn pro kinderen uitspraken quoten hoor :)

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:56

@ Esther: Wat hier bedoeld wordt is dat wanneer je iets vindt, je dat dan dient te onderbouwen.
Dit is tenslotte nog steeds een discussieforum.
Of je nou wel of geen kinderen wilt: er wordt, logischerwijs, om onderbouwing gevraagd als je je mening geeft.
Wanneer je lukraak en ongenuanceerd iets schrijft, dan kun je deze reacties verwachten.
Het moet natuurlijk wel ergens op slaan, dat is nl inhoudelijk niet meer dan logisch in een discussie.

@ iedereen: Misschien ten overvloede, maar laten we het met zijn allen gezellig houden en idd volwassen en respectvol blijven reageren.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:01

Esther28 schreef:

Ik vind kinderen bijv. leuk, omdat ze nog zo heerlijk onschuldig in het leven staan. Loop ik met mn hond door het bos, kom ik een moeder tegen met 2 kindjes, waarvan de jongste (een jaar of 6) aan mij vraagt of mijn hond (een bruine Dobermann) een jongen of een meisje is? Dus ik vertel dat mijn hond een meisje is. Waarop dat kindje verbaasd tegen haar moeder zegt: "Maar mama, dat kan toch helemaal niet? Want bruin is geen meisjes kleur!" Heerlijk zoals kinderen denken!

Wat betreft geur: Als een kind netjes gewassen word, op tijd een schone luier krijgt en schone kleertjes aan krijgt e.d. vind ik ze op alle leeftijden "gewoon" ruiken. Waarschijnlijk wilde de gene die over de leeftijd begon, gewoon weten op welke leeftijd je kinderen vind stinken, omdat baby's soms nog een tijdje zo'n aparte geur hebben (net als puppy's :D ). En als je het hebt over oudere kinderen, is dat niet de schuld van het kind, maar de schuld van de ouders. Ik vind het dus ook niet zo'n gekke vraag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:03

Het gaat mij er om dat je ook iets in normale bewoordingen kan doen, krijg je een veel betere discussie van.
Aan een tiet lurken, kun je ook gewoon borstvoeding geven noemen en een jengelende geldvretende poepmachine, ook gewoon een baby. Net als ik jou paard gewoon een paard zou noemen ipv geldverslindende klotenbok en je kat een kat ipv, smerig schijtend stinkbeest.
Als je 36 bent en je je nog zo moet uitdrukken, dan vind ik dat triest.
En nee, dat klotenmonstertjes is een uitvergroting van wat jij zegt, want schijnbaar wil je dat soort dingen over kinderen graag horen en anders dient men maar weg te gaan uit dit topic en zelf iets pro kinds te openen. En dat vind ik dan onvolwassen. Even als ik een hele simpele vraag stel over je mening, maar je daar geen normaal antwoord op kunt geven.
En daarmee heb ik nergens gezegd dat ik vind dat vrouwen maar kinderen moeten baren,, daar gooi jij het op.