[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onienke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 10:42

Volgens mij had ik in het nieuwe topic nog niet gereageerd, maar dat moet nu toch echt even.
Ohjajoh:Wat een prachtige tattoo! Vind de tattoo ook mooier dan het plaatje.
Myryana: Mooie tattoo's zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 10:54

Ohjajoh, hij is mooi geworden! +:)+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 10:57

dank je wel mensen
het is uiteraard voor mij een emotioneel beladen tattoo
maar ook de halve sleeve links is in gedachte van andere geliefde die ik moet missen

als het genezen is zal ik even een foto maken van de arm maken zoals het nu is
nog vrij kaal :P en dan slaat het geen potje :P
maar straks als het 1 geheel is, is het natuurlijk anders ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 10:58

Macchiato schreef:
Ik zit een beetje met de plek van mn toekomstige tattoo te vechten. Ik wil 'm erg graag op mn schouderblad, maar dan zit of mn bh bandje er vrijwel altijd over, of hij zit net altijd onder mn hempje of hij zit op een plekje van mn schouderblad die ik niet mooi vind :P aaah moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien dan maar tochnet onder mn bh bandje? Vind het wel het mooiste plekje...

als je dat het mooiste vind zeg ik gewoon doen :D
waarschijnlijk ga je in de toekomst dan veel strapless dingen dragen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:03

Ik vind het heel mooi dat jouw sleeves zo enorm veel betekenis bevatten. Ik hou van betekenisvolle tattoos. Dat doet mij meer dan 'ik vind het gewoon mooi'.

Ik ben overigens op dafont aan het zoeken naar een mooi lettertype voor de zinnen die ik tzt in mijn zij wil laten tattoeren, maar ik vind het best moeilijk. Ik wil een volle schrijfletter maar het moet wel leesbaar zijn.

En ik zit met het punt dat ik het mooi vind als het vier regels zijn van ongeveer gelijke lengte en dat matcht niet met wat ik als tekst in gedachte heb.

Only after facing darkness
can one appreciate light.

Dat kan ik ook niet mooi 'knippen' zodat het vier regels worden. Bovendien worden de regels dan te kort voor de 'mooi'. Dus moeten er twee regels van ongeveer gelijke lengte bij, maar ik wil wel dat ze (of de boodschap) betekenis voor me heeft...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:05

en de artiest met een lettertype laten komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:08

Dat is absoluut een optie :j

Dan zit ik alleen nog met die tekst... Omdat het één geheel is vraag ik me ook af hoe het zou staan als het twee verschillende talen (Engels en Frans, Engels en Spaans of Engels en Latijn) zouden zijn...

Nou ja, gelukkig heb ik eerst nog drie andere op de planning staan, heb ik nog tijd om erover te twijfelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:11

Good times, they will come and go
Hard times, I will surely know
Only after facing darkness
can one appreciate light.

Hmm... :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:34

Wauw mooie tekst! :j

Ik ben ook alweer een heeeeeeeeeeel klein beetje bezig met m'n volgende. :') Ik ben aangestoken, het is verslavend en ik vind het zoooooo tof. <3 Maar ik wil denk ik mijn favoriete uitspraak laten tattoeëren; "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work"

Het is weer een zin met een beetje humor erin, precies zoals ik ben. Maargoed, dit gaat nog lang duren, want voorlopig heb ik het geld toch niet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:16

Hee, was dat niet Edison die dat zei toen hij de gloeilamp had uitgevonden? Mooie uitspraak :j

De bovenste twee regels van mij komen uit een liedje. Een klein beetje aangepast weliswaar, ik heb 'we' vervangen door 'I'. Maar ik denk dat ik er toch 'we' van maak want dat sluit beter aan bij het tweede stuk.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:46

Ik heb studieontwijkend gedrag, dus ik zat even tattoo-ontwerpen te bekijken. :') Als ik al iets laat zetten heeft het hoogstwaarschijnlijk met muziek te maken, omdat dat gewoon zo'n belangrijke rol speelt in mijn leven. Heb vroeger een paar keer zitten denken aan een (roof)vogel/feniks/wolf icm met muziek, maar kon nooit iets leuks bedenken. Daarbij is 'all the world's a stage' (van Shakespeare) altijd één van mijn favoriete zinnen geweest.

Kom ik net deze tegen: http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2011/ ... 4e0jc3.jpg
Vind 'm zo gaaf! Alleen zo'n tattoo vind alleen mooi als borststuk, en ik wil absoluut geen opzichtige tattoo. :P
Laatst bijgewerkt door Spirit op 10-01-12 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:50

Is op je rug over je schouders geen optie Spirit? Hij sluit wel echt exact aan bij wat je wilt he?

Of op je onderbuik?

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:51

Spirit; misschien midden op de rug, ter hoogte schouderbladen? tussen de bh bandjes zeg maar.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:54

Ja, rug heb ik ook aan gedacht, maar eigenlijk vind ik dat niet mooi. :P Onderbuik zou misschien nog kunnen, alleen ben ik dan weer bang dat het lelijk wordt als ik zwanger zou worden.

Sluit idd wel heel goed aan bij wat ik zou willen. :D Op dat lintje na dan, maar ik zou 'm sowieso ook niet rechtstreeks kopiëren. Zag dat het meisje die 'm ontworpen had 'm voor iemand die ze kende had getekend, dus zou haar sowieso eerst er over benaderen (is wel zo netjes). Niet dat ik nu meteen iets wil laten zetten, maar heb haar site iig even in mijn favorieten gezet. :P

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 13:05

Persoonlijk heb ik mijn onderbuik nooit aangedurft door mijn nogal schommelende gewicht en de zwangerschappen, maar mijn vriendin heeft er 1 op de onderbuik en die ook na de kids nog erg mooi.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 13:12

Tutti_Frutti schreef:
Ik ga na mijn examen denk ik een vogel silhouet laten zetten in mijn nek.
http://media-cdn.pinterest.com/upload/1 ... YwRl_b.jpg

om het later uit te breiden tot dit:
http://data.whicdn.com/images/6175898/5 ... _large.jpg
Hij zal natuurlijk niet exact zo worden, maar dit is wel het idee.
Ik zou eerst hem in 1x laten zetten, maar ik ben aan het sparen voor een reis naar Australie.

De laatste, de uitgebreide, die heb ik. :)
Hij gaat er wel een beetje anders uitzien, ook al is het precies dezelfde.
Als ik een foto moet maken, stuur je maar een pb'tje :)
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 10-01-12 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in quote omgezet in link

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:06

Lente schreef:
Hee, was dat niet Edison die dat zei toen hij de gloeilamp had uitgevonden? Mooie uitspraak :j

De bovenste twee regels van mij komen uit een liedje. Een klein beetje aangepast weliswaar, ik heb 'we' vervangen door 'I'. Maar ik denk dat ik er toch 'we' van maak want dat sluit beter aan bij het tweede stuk.

Is inderdaad Edison. Ja ik vind hem geweldig. :D Maargoed, eerst maar even centjes sparen. :')

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:14

Macchiato schreef:
Ik zit een beetje met de plek van mn toekomstige tattoo te vechten. Ik wil 'm erg graag op mn schouderblad, maar dan zit of mn bh bandje er vrijwel altijd over, of hij zit net altijd onder mn hempje of hij zit op een plekje van mn schouderblad die ik niet mooi vind :P aaah moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien dan maar tochnet onder mn bh bandje? Vind het wel het mooiste plekje...

hoeft niet hoor ik heb mijn tattoo ook op mijn schouderblad en heb mijn bandjes meestal gekruisd en zomers als ik wil dat die zichtbaar is doe ik een tank top aan en dan zie je um precies en mijn bandjes vallen er ook niet over dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:17

Chiaraa_ schreef:
De laatste, de uitgebreide, die heb ik. :)
Hij gaat er wel een beetje anders uitzien, ook al is het precies dezelfde.
Als ik een foto moet maken, stuur je maar een pb'tje :)

Wanneer en waar heb je m laten zetten? Is dit m toevallig? :P

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 4773_n.jpg

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:47

Hij is heel mooi Ojajoh! vind de betekenis er achter ook geweldig, ben heel benieuwd hoe het geheel er straks uit komt te zien!

Wat blijft het toch leuk om hier mee te lezen, Joolien ik ben ook zo benieuwd naar de jouwe als ie staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:07

Ik zelf ook Micha :D Kannie wachten!
Mijn betekenis is trouwens Birds have freedom, music is freedom. Freedom is another word for nothing left to loose.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:43

'Loose' moet 'lose' zijn, Joolien :j

Ojajoh, ik ben erg benieuwd hoe je tattoo er uitziet als hij helemaal af is! het ziet er veelbelovend uit in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:58

Typo :P

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:19

Hoi!
Lees inmiddels alweer een tijdje mee in het topic. Vind dat hier prachtige tattoos voorbijkomen.
Nu heb ik eigenlijk een beetje jullie hulp nodig. Wil nog steeds een leuke tattoo van mn paard, maar weet niet zo goed wat. Een paardenhoofdje heb ik al op mn schouder, deze is niet speciaal voor hem en lijkt er ook niet op. Zijn naam vind ik niet mooi om als tattoo (hou niet van letters). Iets zoals in het Arabisch vind ik dan nog wel mooi, maar dat vind ik weer zo lastig, want ik heb niks met andere landen en talen.
Ben dus wel benieuwd naar jullie tattoos voor jullie paarden. Ben nu nog opzoek naar wat leuke ideeën, heb voorlopig nog geen geld om te laten zetten.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:20

apincy schreef:
Macchiato schreef:

hoeft niet hoor ik heb mijn tattoo ook op mijn schouderblad en heb mijn bandjes meestal gekruisd en zomers als ik wil dat die zichtbaar is doe ik een tank top aan en dan zie je um precies en mijn bandjes vallen er ook niet over dan

Heb je misschien een foto van de tattoo? Ben erg benieuwd hoe jij 'm hebt :)