Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macchiato schreef:Ik zit een beetje met de plek van mn toekomstige tattoo te vechten. Ik wil 'm erg graag op mn schouderblad, maar dan zit of mn bh bandje er vrijwel altijd over, of hij zit net altijd onder mn hempje of hij zit op een plekje van mn schouderblad die ik niet mooi vindaaah moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien dan maar tochnet onder mn bh bandje? Vind het wel het mooiste plekje...
Tutti_Frutti schreef:Ik ga na mijn examen denk ik een vogel silhouet laten zetten in mijn nek.
http://media-cdn.pinterest.com/upload/1 ... YwRl_b.jpg
om het later uit te breiden tot dit:
http://data.whicdn.com/images/6175898/5 ... _large.jpg
Hij zal natuurlijk niet exact zo worden, maar dit is wel het idee.
Ik zou eerst hem in 1x laten zetten, maar ik ben aan het sparen voor een reis naar Australie.
Lente schreef:Hee, was dat niet Edison die dat zei toen hij de gloeilamp had uitgevonden? Mooie uitspraak
De bovenste twee regels van mij komen uit een liedje. Een klein beetje aangepast weliswaar, ik heb 'we' vervangen door 'I'. Maar ik denk dat ik er toch 'we' van maak want dat sluit beter aan bij het tweede stuk.
Macchiato schreef:Ik zit een beetje met de plek van mn toekomstige tattoo te vechten. Ik wil 'm erg graag op mn schouderblad, maar dan zit of mn bh bandje er vrijwel altijd over, of hij zit net altijd onder mn hempje of hij zit op een plekje van mn schouderblad die ik niet mooi vindaaah moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien dan maar tochnet onder mn bh bandje? Vind het wel het mooiste plekje...
Chiaraa_ schreef:De laatste, de uitgebreide, die heb ik.![]()
Hij gaat er wel een beetje anders uitzien, ook al is het precies dezelfde.
Als ik een foto moet maken, stuur je maar een pb'tje
apincy schreef:Macchiato schreef:Ik zit een beetje met de plek van mn toekomstige tattoo te vechten. Ik wil 'm erg graag op mn schouderblad, maar dan zit of mn bh bandje er vrijwel altijd over, of hij zit net altijd onder mn hempje of hij zit op een plekje van mn schouderblad die ik niet mooi vindaaah moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien dan maar tochnet onder mn bh bandje? Vind het wel het mooiste plekje...
hoeft niet hoor ik heb mijn tattoo ook op mijn schouderblad en heb mijn bandjes meestal gekruisd en zomers als ik wil dat die zichtbaar is doe ik een tank top aan en dan zie je um precies en mijn bandjes vallen er ook niet over dan