Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:Het valt me trouwens op dat gaatjes gezet bij een juwelier ook bijna altijd scheef zijnEen echte piercingshop is daar toch wat zorgvuldiger mee.
Overigens. Over die nieuwe manier van piercen, dat is leuk. Maar dat zullen ze nog bijna nergens hebben. De kans dat je een juwelier met zo'n nieuw apparaat tegen komt is heel klein lijkt mij.
Fiffill schreef:Horsii_mine schreef:Het valt me trouwens op dat gaatjes gezet bij een juwelier ook bijna altijd scheef zijnEen echte piercingshop is daar toch wat zorgvuldiger mee.
Overigens. Over die nieuwe manier van piercen, dat is leuk. Maar dat zullen ze nog bijna nergens hebben. De kans dat je een juwelier met zo'n nieuw apparaat tegen komt is heel klein lijkt mij.
Ligt eraan, ik heb ze ooit laten zetten bij een juwelier die is toen helemaal gaan kijken hoe m'n oren stonden ten opzichte van mijn hoofd/elkaar, dus alles zo uitgemeten dat ze precies recht zittenje moet gewoon een goede juwelier hebben
Maar ach, toen had niemand van oorgaatjes laten piercen gehoord... dat werd gewoon geschoten
Warbling schreef:Nou op verzoek mijn oor nu:
http://i117.photobucket.com/albums/o57/ ... fa8e6b.jpg
Met verse helix, en nieuwe tunnel
ROCHELLEx schreef:@Ayasha: Blijft ie ook niet hangen achter je riem of paardrijbroek op een of andere manier? Want ik heb het nu al bij mn md op mn borstbeen, dat ik al helemaal gek wordt als daar nog een beetje vocht uit komt