Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:xDramaQueen schreef:oh ik lak mijn teennagels altijd zo:
Teennagels lakken vind ik altijd echt erg om te doen, kost zó veel moeite om jezelf helemaal dubbel te vouwen..
annutjuuh: ik doe ze ook gewoon tussen de verschillende laagjes door. en dan iedere keer goed afspoelen onder de kraan, zónder dat de waterstraal je lak raakt.
X_spirit_X schreef:Ik heb net een rood lakje van miss sporty opgedaan en daarover mn matte topcoat van de etos, maar nu lijkt t net op gedroogd bloed ;') Morgen maar een ander lakje op doen haha..
SimoneDV schreef:Donkerblauw schreef:annutjuuh: ik doe ze ook gewoon tussen de verschillende laagjes door. en dan iedere keer goed afspoelen onder de kraan, zónder dat de waterstraal je lak raakt.
maar vet krijg je toch niet weg met alleen water?
xDramaQueen schreef:edit: en dankzij yellowfish weer voorzien van een potje nagelriemencreme van lush *blij*
Aranel schreef:Weet iemand hier toevallig of catrice een rode kleur heeft die goed dekt? (voor de Angry birds nagels)
xDramaQueen schreef:Nouka schreef:Ben benieuwd naar de plates DQMerk je duidelijk verschil tussen Konad en andere merken?
nope totaal niet heb er 9 van konad en 46 van bundle monster, ik pak eigenlijk vrijwel altijd 1 van bundle monster want ze zijn veel leuker![]()
xDramaQueen schreef:Ja dat is t enige nadeel maar ik ben dat eigenlijk al gewend...
http://www.nailswatches.com/2010/07/tomato-test.html
heb je zelf ook een potje ro? t is zoooooo lekker *gaat zo weer smeren*