Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaar

Re: Dikkere mensen in de sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:23

Ik ga maandag weer naar Elysium :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:44

En ik heb er afgelopen weken wel elke week 'n keer of twee in liggen dutten :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:49

Jans: oeh die staat ook nog op mijn verlanglijstje :j was het eten lekker en een beetje te betalen? :)

Mamamiesje: zeker gaan, is echt top daar :j ben zelf op nieuwjaarsdag in Bussloo geweest en het was echt geweldig <3 was super rustig, heerlijk

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:16

Huh ? Zie opeens dat de naam van het topic veranderd is, maar ja het ging al lang niet meer over mijn beginpost :D

vuurneon

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:18

Hahaha, wij zijn allemaal weer gelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:37

Devarana was echt heerlijk! Ik vond het eten er redelijk prijzig, maar wel erg lekker!

Houten was leuk, lekker dichtbij huis, gaan we zeker vaker heen :j

jacqp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 01:32

Corelli schreef:
Jans: oeh die staat ook nog op mijn verlanglijstje :j was het eten lekker en een beetje te betalen? :)

Mamamiesje: zeker gaan, is echt top daar :j ben zelf op nieuwjaarsdag in Bussloo geweest en het was echt geweldig <3 was super rustig, heerlijk

Was gezellig dat je er was!
Tot de volgende keer...groetjes jacqueline

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:28

Hmmm, dit topic nog niet eerder gezien :o
Maar ik ben ook echt een liefhebber van de sauna, helaas mijn huidige vriend niet en normaal ging ik altijd met mijn beste vriendin maar die is nu net 4 maanden moeder en voelt zich nog niet genoeg in shape om alweer te gaan :P
Dus het was echt al een hele tijd geleden maar ben erachter dat een andere vriendin ook graag gaat, dus meteen afgesproken om aanstaande zaterdag lekker naar de sauna in Ridderkerk te gaan. Nog niet eerder geweest, schijnt een knusse gezellige sauna te zijn? Heb er nu al zin in *\o/*
Overigens de eerste keer dat ik ging vond ik het ook een verschrikking hoor, was echt een drempel waar ik over moest maar eenmaal die drempel over te zijn gegaan vond ik het heerlijk! Heb overigens nog wel altijd dat ik even moet wennen hoor als ik me uit sta te kleden, maar goed, knop om en genieten maar!! :j

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:36

Wij gaan volgende week vrijdag naar Putten, Sauna Drôme. Nog niet eerder geweest, maar heb er ook wel goede ervaringen over gehoord.
Iemand hier ervaringen?

We zouden naar het Elysium, maar ik heb Optimel vouchers en het Elysium doet daar dit jaar niet aan mee (ja, alleen in combi met hotel, maar dat hoeven we niet), dus vandaar nu naar Putten.

IngridM, topic was al een beetje afgedwaald van het oorspronkelijke onderwerp. Maar vind dit ook wel handig, ervaringen uitwisselen over de diverse sauna's :D

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:03

Heeft iemand tips voor een goede sauna rond Utrecht? Ben al eens naar Soesterberg geweest (beviel goed), heb volgens mij wel eens gehoord dat Houten fijn is, maar zie wel dat die wat duurder is en het is de bedoeling om daar te eten, hoe zijn de prijzen daarvoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:13

Prijzen voor eten vond ik heel erg meevallen, gewoon restaurantprijzen: 15 euro voor een satetrio met bijgerecht etc. :j in vergelijking met zwaluwhoeve was het eten ook vele malen beter :9

(Ben er toevallig gisteren geweest in Houten)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:16

Waar kun je echt een fijn weekendje weg zijn met sauna? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:19

Jij bedoelt als in een hotel met Sauna? Of een hotel met een complex in de buurt?

Ik hoor goede dingen over de Holterhof, bij Enschede.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:23

Nee, echt iets bij een goed sauna complex in de buurt inderdaad :j

enschede zal ik even opschrijven! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:36

En anders misschien een hotel in de buurt van Devarana, of Elysium.

Devarana is echt <3 <3

Al vind ik de opgietingen dan weer het lekkerst bij de Zwaluwhoeve.

Ik heb een opgieting alleen nog nooit helemaal uit kunnen zetten, bij het laatste emmertje krijg ik altijd zwarte vlekken :+

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:50

Jans schreef:
Prijzen voor eten vond ik heel erg meevallen, gewoon restaurantprijzen: 15 euro voor een satetrio met bijgerecht etc. :j in vergelijking met zwaluwhoeve was het eten ook vele malen beter :9

(Ben er toevallig gisteren geweest in Houten)

Oh dat is prima! :) Als ze saté hebben ben ik altijd blij, haha. Zal vanavond eens even overleggen met vriendlief.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:53

Hier nog een saunafan! Heerlijk vind ik het. Ik heb elke 6 weken een weekend opleiding, dan blijf ik in de buurt overnachten, neem ik altijd een hotel met sauna erbij, echt perfect om even flink te ontspannen en daarna lekker te slapen. :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:23

Ik slaap altijd in de sauna :P
Binnenkort nog maar eens doen.

Ik schrok vandaag superhard, voor in de douche te gaan moet je de sauna passeren, zag ik achter het deurtje opeens iemand zitten.
En dat kon niet, want ik was alleen thuis ...
Had m'n mama een net gewassen ijsbeer-knuffel te drogen gezet in de sauna (die af stond), nèt achter 't raampje natuurlijk...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 08:03

Optiwolk schreef:
Ik slaap altijd in de sauna :P
Binnenkort nog maar eens doen.

Ik schrok vandaag superhard, voor in de douche te gaan moet je de sauna passeren, zag ik achter het deurtje opeens iemand zitten.
En dat kon niet, want ik was alleen thuis ...
Had m'n mama een net gewassen ijsbeer-knuffel te drogen gezet in de sauna (die af stond), nèt achter 't raampje natuurlijk...

_O-

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 11:41

hahaha Optiwolk!

OEOEhhhhh ik ga zondag naar de sauna in Rosmalen! :D ik heb er zin in!!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:28

Vrijdag naar SaunaDrôme in Putten geweest. Vond het ook een prima sauna.

Ik ben het Elysium gewend, dus dan is deze wel een stukje kleiner, maar alsnog genoeg sauna's en faciliteiten om een heerlijke dag door te brengen.
Restaurant was ook prima, nette prijzen en ruime porties. Een aanrader. Zou er wel weer terug gaan, maar is voor ons toch wel een heel eind rijden (dik een uur) en dan is Elysium een stuk dcihterbij (half uurtje) en net zo goed.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:37

Optiwolk :D

Ik ga morgenavond nog even naar de sauna, echt zin in met die koud :D vind ik het allerlekkerste :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:36

Brr, ik juist helemaal niet :n verschrikkelijk als je dan uit de sauna of uit het water de kou in moet :x

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:37

Gelukkig heb je ook saunas binnen hihi, dus mocht ik wel in de watjes modus gaan dan is dat ook geen probleem :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:55

Weet je hoe lekker met deze kou, het koude dompelbad is na een sauna? Dan is de buitenlucht gewoon warm als je er uit komt :Y)