Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:46

Ik zit nog steeds op mijn pakketje te wachten.
Volgens de site is de chauffeur onderweg, hoop dat hij er snel is, ben namelijk erg nieuwsgierig naar mijn lakjes!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:49

ik zit nooit meer op ebay, ik kan ze niet vinden hoor?

Yv_

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:58

Ik ben erachter, het is nailsupplies.us :D. Blondie :+. Ga even daar snuffen. Net wel even de zoekfunctie gebruikt bij TD, maar vind er niet echt in het oog springende lakjes bij staan. Nee, wat dat betreft is ChG wel echt mijn merkje <3.

Balen Anc! Hoop dat-ie er vandaag is! Bij ons komt-ie echt áltijd voor 1 uur, dat is wel fijn :D.

Ik weet niet op welke ebay je kijkt, Poes, maar miscshien de internationale ipv de nederlandse proberen? Ik zeg maar wat hoor, heb nog nooit wat gekocht op ebay.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:01

Even een tip; als je nagels een beetje verkleurd zijn door de nagellak (ondanks basecoat), een beetje citroensap in/op een schaaltje/bordje doen, wat tandpasta erbij, en dan met een oude tandenborstel je nagels schoonpoetsen! Werkt erg goed!

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:01

Yv_,jij besteld toch ook wel eens op transdesign?ik zag dat sommige CG lakjes daar 3 dollar kosten,wat is dat omgerekend?en hoeveel zijn de verzendkosten bij hun? :o

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:03

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:05

glenda schreef:
Yv_,jij besteld toch ook wel eens op transdesign?ik zag dat sommige CG lakjes daar 3 dollar kosten,wat is dat omgerekend?en hoeveel zijn de verzendkosten bij hun? :o

Even een reactie; je kunt de koersen zien op http://www.xe.com/ucc/ en kun je het dus ook omrekenen :)

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:07

bedankt!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:15

Ik gebruik meestal gewoon wisselkoersen.nl , die heeft altijd de koers up to date. Maar ik denk dat al die omrekenmachines dat wel zijn, via google.

De bestelling die wij tot nu toe gedaan hebben, waren beiden ongeveer 35 euro. Dat waren dan 9 lakjes van China Glaze en incl. verzendkosten naar Nederland.

Oh Judith, fijn! Ga ik binnenkort even proberen, want ik merkte dat de mijne een beetje roodachtig aan het worden zijn.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:19

poes schreef:
ik zit nooit meer op ebay, ik kan ze niet vinden hoor?

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... olographic

Nailsupplies heeft al geen OPI meer?? Kan het tenminste op die site niet meer vinden.
Is nu weer terug gegaan naar Transdesign. Lekker logisch allemaal :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:23

Wat een geld voor die gosh lakjes :oo nu durf ik hem niet opendoen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:26

Nee, ik kon het ook niet vinden :?. Snap d'r geen hol meer van hahaha! Nouja, ik blijf lekker bij TD bestellen, gaat prima zo :).

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:30

Yv_ schreef:
Serieus joh, wat een prijzen! Wat kost gosh in de winkel hier dan? Waar is dat uberhaupt te koop?

Hier kosten Gosh-lakjes 6,99 bij de Kruidvat. :)

_Judith schreef:
Even een tip; als je nagels een beetje verkleurd zijn door de nagellak (ondanks basecoat), een beetje citroensap in/op een schaaltje/bordje doen, wat tandpasta erbij, en dan met een oude tandenborstel je nagels schoonpoetsen! Werkt erg goed!

Bedankt voor de tip! Ga ik de volgende keer zeker uitproberen!

xConnie schreef:
Voor de gosh holo liefhebber:
Marktplaats advertentie

Bedankt, maar ik ga niet meedoen aan dat biedingsgedoe. Ga niet meer dan een tientje betalen voor een Gosh-lak, meer dan dat vind ik het echt niet waard.

Ik hou mij trouwens wel aanbevolen als iemand 'm voor mij wil halen bij Kruidvat. :)

Nou, ik heb weer een vers laagje base-coat op m'n nagels zitten. Nu nog beslissen welk kleurtje ik op wil. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:47

Vind die holo erg mooi, maar ga die prijs er echt niet voor betalen!

Ik werd net al helemaal blij: deurbel, iemand met een pakje, was het voor de buren ^)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:48

-O- Dat is écht een bummer!

Ik duik even lekker mijn bed in. Vind het wel weer mooi geweest voor vandaag: van 05.15 tot 14.20 op de weg gezeten. Helemaal gaar nu :). Ga vanavond even bekijken welke kleur ik erop wil, kreeg ook al een klaag smsje van mijn moeder dat die van haar ook weer opnieuw moeten :'). Niet teveel bijkletsen jullie he ;)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:49

*\o/* *\o/* *\o/*
Ik druk op plaatsen en de bel gaat weer.
Deze keer zijn het wel mijn lakjes :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:55

Foto :D

Ik zit net te kijken en moet nog 9 pakketten binnen krijgen. Zal mn moeder ook wel knettergek worden _O- _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:11

Anc schreef:
*\o/* *\o/* *\o/*
Ik druk op plaatsen en de bel gaat weer.
Deze keer zijn het wel mijn lakjes :D

En, was het dezelfde bezorger als van het pakketje voor de buren? Ben benieuwd naar je nieuwe lakjes!

Heb net even die 'snel-droog'-druppels van Essence uitgeprobeerd. Had er niks van verwacht, maar ze doen 't echt supergoed. :D Alleen nu er een kleurtje op m'n nagels zit, zie ik pas goed hoe scheef ze wel niet gevijld zijn. :=

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:14

jeej rommelbakjes waren gevuld hier...2 kleurtjes gehaald van catrice voor 1.30 euro!
hier is nu ook eindelijk de LE collectie van catrice binnen. heb me daarvan ingehouden..

maar heb toch mn belofte verbroken deze week := ook al was het maar 1.30 euro :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:15

Ik ga morgen toch maar weer even naar de kruidvat. :o Wil die ene glitterlak van Essence die even terug hier werd gepost. En die snel-droogdruppels. Mijn seche vite topcoat is uitgedroogd, had de dop er niet goed opgedaan en hop weer in de kast gezet. Oeps! Maar vond het toch geen superfijn spul.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:16

LiiNd_Y schreef:
jeej rommelbakjes waren gevuld hier...2 kleurtjes gehaald van catrice voor 1.30 euro!
hier is nu ook eindelijk de LE collectie van catrice binnen. heb me daarvan ingehouden..

maar heb toch mn belofte verbroken deze week := ook al was het maar 1.30 euro :P

Ik zeg altijd, vanaf nu ga ik effie niks meer kopen.
Je kan niet alles in je leven hebben :D zolang we naast onze shopverslaving maar braaf zijn

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:18

lesilla schreef:
Je kan niet alles in je leven hebben :D zolang we naast onze shopverslaving maar braaf zijn

Inderdaad! :P

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:22

Haha meiden toch. :P

Hmm die van Nicki Minaj vallen inderdaad tegen, zo uit het potje vond ik het holo lijken maar dat is het duidelijk niet. :=
Ik mag van mezelf ook niks meer kopen, zou nu graag naar de KV gaan maaarrrr ik heb nog een aantal lakjes die ik nog nooit op heb gehad (ja om te kijken hoe ze waren, 1 nagel :') ) dus die moeten eerst gelakt worden.

Pffff ik heb een scalelakje van GR op en ik ging net vol goede moed het eraf halen, maar het wordt duidelijk aluminium-werk want ohhh het gaat bijna niet op de normale manier...

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:25

Mowoah schreef:
Pffff ik heb een scalelakje van GR op en ik ging net vol goede moed het eraf halen, maar het wordt duidelijk aluminium-werk want ohhh het gaat bijna niet op de normale manier...

Ja, die scale van Golden Rose is echt een hel om fatsoenlijk van je nagels af te krijgen.. Heeft mij de vorige keer echt 8 watjes en flink wat remover gekost, en als nog was 't er nog niet helemaal vanaf. Was ook zowat stoned van die nagellakremover-lucht. :=

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:32

Donkerblauw schreef:
Mowoah schreef:

Ja, die scale van Golden Rose is echt een hel om fatsoenlijk van je nagels af te krijgen.. Heeft mij de vorige keer echt 8 watjes en flink wat remover gekost, en als nog was 't er nog niet helemaal vanaf. Was ook zowat stoned van die nagellakremover-lucht. :=

Meen je dat nou? Ik had er gisteren echt weinig moeite mee. Gewoon erop leggen, even laten intrekken en eroverheen vegen en het was weg := . Welke nagellakremover heb je dan?