Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
glenda schreef:Yv_,jij besteld toch ook wel eens op transdesign?ik zag dat sommige CG lakjes daar 3 dollar kosten,wat is dat omgerekend?en hoeveel zijn de verzendkosten bij hun?
poes schreef:ik zit nooit meer op ebay, ik kan ze niet vinden hoor?
Yv_ schreef:Serieus joh, wat een prijzen! Wat kost gosh in de winkel hier dan? Waar is dat uberhaupt te koop?
_Judith schreef:Even een tip; als je nagels een beetje verkleurd zijn door de nagellak (ondanks basecoat), een beetje citroensap in/op een schaaltje/bordje doen, wat tandpasta erbij, en dan met een oude tandenborstel je nagels schoonpoetsen! Werkt erg goed!
xConnie schreef:
Anc schreef:![]()
![]()
![]()
Ik druk op plaatsen en de bel gaat weer.
Deze keer zijn het wel mijn lakjes
LiiNd_Y schreef:jeej rommelbakjes waren gevuld hier...2 kleurtjes gehaald van catrice voor 1.30 euro!
hier is nu ook eindelijk de LE collectie van catrice binnen. heb me daarvan ingehouden..
maar heb toch mn belofte verbroken deze weekook al was het maar 1.30 euro
Mowoah schreef:Pffff ik heb een scalelakje van GR op en ik ging net vol goede moed het eraf halen, maar het wordt duidelijk aluminium-werk want ohhh het gaat bijna niet op de normale manier...
Donkerblauw schreef:Mowoah schreef:Pffff ik heb een scalelakje van GR op en ik ging net vol goede moed het eraf halen, maar het wordt duidelijk aluminium-werk want ohhh het gaat bijna niet op de normale manier...
Ja, die scale van Golden Rose is echt een hel om fatsoenlijk van je nagels af te krijgen.. Heeft mij de vorige keer echt 8 watjes en flink wat remover gekost, en als nog was 't er nog niet helemaal vanaf. Was ook zowat stoned van die nagellakremover-lucht.