Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:59

Ik wil binnenkort verf bestellen voor dip dye hair, maar ik weet nog niet zo goed of ik nou blauw/mint of een donkerde kleur rood wil.
Dit is mijn haarkleur. :)

Jiskaa

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:24

Ik heb afgelopen weekend ook deze kleur erin gedaan -> Afbeelding

Vond 't eerst wel eng, en de verf was oranje toen ik het erin smeerde, schrok me dood hehe :P Maar ben er nu heel blij mee.. Indd, onder een felle lamp is het stoplicht rood :P Maar gewoon in normaal licht is het een hele mooie kleur :D Ik kan het iedereen aanraden iig ;)
De conditioner die erbij zit, is echt heeeeeel fijn :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:28

minouesmee: ik zou gaan voor donkerder rood, ik vind mint en blauw echt helemaal niets...

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:14

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:50

Yasmine schreef:
Kijk eens naar mijn eerste foto in mijn profiel. Dat was exact een jaar nadat ik mijn haar één keer rood/oranje had geverfd met een zogezegde niet-permanente spoeling. Op de foto was het al 3 keren blond geverfd na de rode verf, maar het gaat er gewoon niet uit.

En een vriendin van mij wou haar haar ook in dat felrode dat jij toont verven. Ze had zelf lichtblond haar en had een pakje felrode haarverf (in de kleur op jouw foto) gekocht en het zelf geverfd. Maar het was helemaal roze ipv rood :=

Die eerste foto valt nog best mee hoor, is best oke... Maar heb toevallig ook gespot dat je Frans/Engelse taal gedaan hebt. Mag ik je daar eventueel wat dingen over vragen? Ik twijfel namelijk nog tussen studie Frans.

edit: Om die tweede reden die jij noemt wil ik me dus ook eerst goed laten adviseren bij de kapper en daarna door de kapper laten verfen...

Jullie praten het wel errug uit mn hoofd...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:52

ad0rey0u schreef:
Ik heb afgelopen weekend ook deze kleur erin gedaan -> Afbeelding

Vond 't eerst wel eng, en de verf was oranje toen ik het erin smeerde, schrok me dood hehe :P Maar ben er nu heel blij mee.. Indd, onder een felle lamp is het stoplicht rood :P Maar gewoon in normaal licht is het een hele mooie kleur :D Ik kan het iedereen aanraden iig ;)
De conditioner die erbij zit, is echt heeeeeel fijn :D

Ik heb deze ook gehad :D
Maar zit nu op kersenzwart, dus heel donker rood :D

Het is alweer wat lichter met wat uitgroei,, dus het mag wel weer opnieuw :j :=

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 16:55

hallo allemaal!

ik wil mijn haar eens een keer kleuren..
ik wil dan eerst alleen spoeling doen..
maar welke kleur zal ik dan doen?

Afbeelding
ik heb nu dit: blond met lelijke vale bruine kleur in combinatie...mijn zus is kastanjebruin en is van zichzelf nog lichter dan mij

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3451_n.jpg
nog een andere foto in een link

wat voor kleur zal mij staan?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:05

Even geen tijd om op meer mensen te reageren maar stuiterbal: ik heb vorig jaar ook mn haar roodbruin (wel minder rood dan nu) geverfd. Heb dat toen behoorlijk terug laten lopen in kleur (toen was t meestal gewoon bruin, alleen in bepaald licht zag je het rode nog). Toen 1 keer zelf er over heen geverfd met een koele donkerblond kleur. Daarna bij de kapper veel highlights laten zetten en daarna 2 weken turkije en ik was echt blond hoor. Eigenlijk na het zelf verven was er al geen rood meer te zien, en na de higlights helemaal niet meer.
Dus niet bij iedereen gaat dat zo lastig

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:20

niemand die mij kan helpen?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:06

je hebt niks aan mij maar ik vind je haar zo prachtig! _O-. Ook qua kleur. Ik zou het niet donkerder doen, dit past beter bij je huid.

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:03

Ik heb ook even advies nodig. Ik ben aan het twijfelen, mijn haar is nu vrij kort, maar ben het aan het laten groeien.
Ik dacht ik neem geen kleur mee ik doe mijn eigen haarkleur. Maar ik heb het altijd heel donker gehad (echt donker, donker bruin, bijna zwart)
Zal ik dat weer doen, of toch maar zo laten?
En ik twijfel ook voor een schuine pony (maar dan net zo "bedekkend" als een rechte) of gewoon zo...
Sjonge ik blijf twijfelen, dan weer dit, dan weer dat... Hoop dat jullie mij advies kunnen geven :)

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/388277_222461854501465_100002129566975_501376_1587281759_n.jpg

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:27

@minouesmee: Ik zou ook voor donkerrood gaan. Niet natuurlijke kleuren als mint of blauw lopen erg snel terug in kleur wat zou betekenen dat je elke twee weken kan kleuren. Rood loopt ook wel terug, maar nooit zoveel als blauw.

@Elise: Lijkt me gaaf! Sowieso zouden wat meer laagjes in je haar het wat spannender maken en vind bruintinten in blond haar altijd mooi.

@ Liindy: Zoals ik het zie staat blond je goed! Ik zou voor een mooie goudblonde spoeling gaan, niet te licht maar een beetje in de 7 of 8 serie.

@Chendo: Dit is je eigen haarkleur op de foto? Ik zou zeker niet donkerder gaan, ben bang dat dat je erg bleek maakt in de winter.
Als je het wilt laten groeien, kun je je bedenken of je ook een pony wil als je haar langer is. Als je dat niet wilt, zou ik het nu zo laten. Een pony laten uitgroeien is een ramp namelijk :j

Zo, het is een hele lijst geworden, hihi :P

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:26

Ik heb eventjes van die kleurgel gescoord. Wat is dat géweldig zeg! Iedereen die een felle kleur wil of een totaal andere kleur kan ik dit aanraden. Heel makkelijk en snel er in, kun je zo zien of het staat. Vervaagt natuurlijk wel snel, na 2 uur is het al flink vervaagd. Even wassen en alles is weg. Geldt wel alleen voor blond trouwens. Denk dat het met donker haar niet goed te zien is. In mijn donkere stukken (bovenop) is het ook een stuk minder.

Heb een beetje koperrood er in gedaan. Dat heeft zo uitgepakt:
Afbeelding

En ja ik ben overtuigd. Het gaat rood! Volgende week vrijdag ga ik naar de kapper :):)

En dan wil ik de achterkant van m'n haar (is op de foto opgestoken) eigenlijk de puntjes nog in een andere kleur...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:51

Staat leuk, dat rood!

Ik heb mijn haar sinds augustus niet meer geverfd en heb nu een gigantische uitgroei. Mijn eigen haar is heel donkerblond en ik verfde het lichtblond, maar ik wou nu mijn eigen kleur weer laten uitgroeien. Alleen duurt me dat veel te lang :+ Dus ik ga het denk ik in mijn eigen kleur laten verven. Een beetje deze kleur, maar dan ietsje lichter:
Afbeelding

Probleem is alleen dat ik deze kleur dus nergens in de winkel vind -O- Ofwel is het blond ofwel is het meteen kastanjebruin, maar van dat donker asblond vind ik nergens, het is allemaal te licht. En bij de kapper is zo duur %)

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:56

Yasmine schreef:
Staat leuk, dat rood!

Ik heb mijn haar sinds augustus niet meer geverfd en heb nu een gigantische uitgroei. Mijn eigen haar is heel donkerblond en ik verfde het lichtblond, maar ik wou nu mijn eigen kleur weer laten uitgroeien. Alleen duurt me dat veel te lang :+ Dus ik ga het denk ik in mijn eigen kleur laten verven. Een beetje deze kleur, maar dan ietsje lichter:
Afbeelding

Probleem is alleen dat ik deze kleur dus nergens in de winkel vind -O- Ofwel is het blond ofwel is het meteen kastanjebruin, maar van dat donker asblond vind ik nergens, het is allemaal te licht. En bij de kapper is zo duur %)

ik kocht deze kleur bij euroland voor 2,50 per pakje! is me super bevalle!!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:23

heb nu lichtbruine spoeling in
http://www.mijnalbum.nl/Foto-THNNQ6FC.jpg
heb ik zaterdag al gedaan...
het is mijn ouders niet eens opgevallen := had al aardig bruin, met wat blonde lokjes van paar jaar terug maar was ook wel wat blond van mezelf..

op de foto lijkt m'n gezicht wel heel bleek door lichtinval..
heb vandaag nog 2 kleuren meegenomen omdat het nu in de aanbieding is bij de kruidvat :=
heb nu nog chocoladebruin en kastanjebruin meegenomen

blond durf ik eerlijk gezegt niet zo goed, maar kan het altijd een keer proberen :=
dat is dan wel weer het fijne aan de spoeling :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:28

blond is er niet in spoeling, dan heb je echt verf nodig.

En let op dat spoeling er nooit echt helemaal uit gaat.
Het vervaagd wel maar je blijft het altijd wel wat zien en moet er uit groeien

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:43

_Daniella schreef:

blond is er wel ;) heb ik gezien...na 24 wasbeurten is het eruit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:50

Dat zeggen de pakjes altijd wel mooi ... maar ik heb nog nooit spoeling gehad wat er na een x-aantal wasbeurten compleet uit was. Het vervaagd wel veel hoor, maar echt je eigen kleur komt er niet onderuit. En van donker naar blond met een spoeling zal niet lukken, dan moet je echt eerst ontkleuren.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:53

LiiNd_Y schreef:
_Daniella schreef:

blond is er wel ;) heb ik gezien...na 24 wasbeurten is het eruit

Nee hoor :n
Spoeling zal je haal niet lichter maken...

Dan heb je echt verf nodig, die blondeerd het haar...
Blond moet er altijd uit groeien.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:57

oh toch heb ik de kleurshampoo in blond zien staan...

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:58

maar blond verven ga ik helemaal niet doen ;)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:59

x_Elise schreef:
Ik heb jullie mening nodig :=

http://i21.photobucket.com/albums/b262/Lieze/dfcd4782.jpg
Dit is mijn haar nu
http://i21.photobucket.com/albums/b262/ ... 677bdf.jpg zonder licht

Maaar ik wil zoiets:
http://i21.photobucket.com/albums/b262/Lieze/91baee29.jpg
Maar dan in warme verschillende bruintinten

En weer heel veel laagjes en het gebruikelijke gedoe.
Wat denken jullie?

Ik denk dat dat heel gaaf gaat staan! Ik wil ook wel zoiets, maar een dip dye met felle kleuren vind ik dan iets 'te'. Vind je idee eigenlijk zo leuk dat ik het zelf ook wel wil :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:06

Om je haar blond te maken moet je het bleken, en dat wast nooit uit :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:07

oke laat het blonde dan maar zitten :p