Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Iris82 schreef:Nou dan hoop ik zeker dat ze daar begrip voor heeft.
Je kunt toch altijd tegen haar zeggen dat je als je thuis wil bevallen liever niet hebt dat ze bij het persen enzo is. Of dat ze idd aan het hoofdeind blijft als tussenoplossing.
lisch schreef:hahazie het al helemaal voor me! iedereen aan het voeteneinde!
![]()
HAHA
nee dat word hem niet hoor! we hebben het tenslotte ook samen gemaakt
zonder ander gezeldschap
ik ga volgende keer bij vk over baarkruk hebben. oa door mijn bekkeklachten hoor veel dat dat beter is ben benieuwd wat vk daarvan zegt
williejanne schreef:Tjah, mijn vriend is erbij wanneer het luktEn mijn moeder wil erbij zijn, maar mijn zus loopt een week verder dan mij, dus wanneer we tegelijk in de kraam zouden komen zou mijn moeder bij marielle aanwezig zijn, en dan mag mijn tante (is als 2e moeder voor mij) erbij wanneer dat lukt
Al zou ik eigenlijk wel het liefst alleen met vriendlief dit moment willen delen, maar goed.
Desnoods ga je voor een tussenweg en ga je voor een kraamhotel, toch wat huiselijk, maar niet thuis, dan is het gelijk minder logisch dat ze er bij is.
en als ze dat niet deden jammer dan... daar heb ik geen boodschap aan!
mij is ook verteld dat de eerste poosje heel belangerijk is dat je ongestoord samen met de baby en vriendlief bent en ongestoord even kunt bijkomen en laat vk je eerst even alleen. mensen die hier ervaring mee hebben?

k kom zo bij jullie terug.
lisch schreef:williejanne. als je dat fijner vind zal ik dat wel doen! zoals iris zegt klopt ook! en zodra je er klaar voor bent roep je je mams erbijmij is ook verteld dat de eerste poosje heel belangerijk is dat je ongestoord samen met de baby en vriendlief bent en ongestoord even kunt bijkomen en laat vk je eerst even alleen. mensen die hier ervaring mee hebben?
in het ziekenhuis gaat zoals ik mij heb laten vertellen als de beeb geboren is krijg je eerst 3 kwarties alleen en dan komen ze pas baby aankleden enzo.. dat is wel fijn denk ik!
), vervolgens zag de slaapkamer eruit alsof er nooit iets gebeurd was op een ineens aangeklede baby midden in het grote bed na (bed fris opgemaakt, alle troep weg, vloer gedweild met dank aan de kraamzorg
) en volgens mij hebben we daarna echt een 45 minuten rust gehad met ons drietjes met kopjes thee en beschuitjes die de kraamzorg op het nachtkastje had klaargezet
.

dan kan je er ook lekker van genieten lijkt mij. 
Orchidee21 schreef:ik meld me ook maar ff, altijd handig de tips die je hier krijgt als je de eerste verwacht.
ben vandaag 26 weken. Geen tot weinig klachten. Heb gisteren nog een lekker buitenritje gemaakt (had iets last van me rug, na het rijden niets geen last meer gehad..) en vandaag de hele cross van boekelo gelopen.. Wel iets rustiger aan doen met sporten nu maar wel blijven bewegen. Babykamer is zo goed als klaar, moet alleen ingericht en opgeruimd worden. Veel spulletjes zoals luiers etc beginnen ook al te komen.
Heb ook nog 14 weken...(of meer of iets minder).
Best bijzonder wat er allemaal bij komt kijken hoor.. hoop dat ik niet wat vergeet maar ja, ook dat overleven we wel.
Maar gun je het wel hoor

daarbij heb ik ook een zere doos maar mischien mede doordat de beeb is ingedaald? vk had al aangegeven dat ik nu behoorlijk wat meer last kon krijgen
Maar goed... mag ook wel met 33,5 week. Aan de achterkant is het nog niet te zien, tenzij ze me zien lopen. Waggel.. waggel... 
Beebs mag wel komen dus... Hoelang moet je nog?
die bovenlip heeft hij van paps