Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vienna2007 schreef:Vudress schreef:Maar je hóeft er toch niet naar toe?
Ik stel nergens dat je het voor je lol doet allemaal en dat je het allemaal leuk vindt, dan zou je een dergelijk topic niet hoeven te starten. Maar er is toch niemand die jou verplicht om naar dat paard te gaan?
Ik begrijp dat het allemaal erg emotioneel is en dat een paard een grote steun kan zijn, maar er zijn zoveel paarden die wél normale eigenaren hebben. Ik begrijp dan niet dat je een dergelijke situatie blijft opzoeken. Stel dat je besluit om morgen nooit meer te gaan moet de praktische afwikkeling niet al te moeilijk zijn. Er is vast wel iemand te vinden die het paard wil verkopen.
Zoiets probeerde ik ook al een paar pagina's eerder te zeggen. Echt waar, niet rot bedoeld. Maar je hebt in deze altijd zelf de keuze gehad. Je eigen zelfrespect weegt tientallen maal erger dan een paard.......
LimaMambo schreef:misschien rare vraag hoor maar kan die vent het paard niet zelf helemaal overnemen?
dat je ee banketstaaf verzint dat je moet verhuizen en dat je je paard niet meer kan houden
dat hij dan de helft van de kosten van het paard aan jou geeft

GamblersCup schreef:Koffiekan, je hebt al meer potentiele kopers voor je paard als je de pb's beantwoordt
Er is echter tot nu toe nog niks uitgekomen..