"Wegens omstandigheden..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikee43

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:41

Heel veel succes naar het zoeken van een oplossing! :(:)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:41

*negeermodus voor aantal opmerkingen* Lees Alstublieft 1st het HELE topic door :o is al vaker aan bod gekomen ;)

@TS Heerlijk dat je genoten hebt van je vakantie :z Nu met frisse moed weer verder 8-)

[edit] O zie dat TS ook al zelf heeft gereageerd :) Toppie dat je nu voor jezelf opkomt meid +:)+

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 16:04

@ Maaikee43: Dank je :)
grid schreef:
O zie dat TS ook al zelf heeft gereageerd :) Toppie dat je nu voor jezelf opkomt meid +:)+

:o

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 17:34

misschien rare vraag hoor maar kan die vent het paard niet zelf helemaal overnemen?
dat je ee banketstaaf verzint dat je moet verhuizen en dat je je paard niet meer kan houden
dat hij dan de helft van de kosten van het paard aan jou geeft

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:47

Vienna2007 schreef:
Vudress schreef:
Maar je hóeft er toch niet naar toe?

Ik stel nergens dat je het voor je lol doet allemaal en dat je het allemaal leuk vindt, dan zou je een dergelijk topic niet hoeven te starten. Maar er is toch niemand die jou verplicht om naar dat paard te gaan?

Ik begrijp dat het allemaal erg emotioneel is en dat een paard een grote steun kan zijn, maar er zijn zoveel paarden die wél normale eigenaren hebben. Ik begrijp dan niet dat je een dergelijke situatie blijft opzoeken. Stel dat je besluit om morgen nooit meer te gaan moet de praktische afwikkeling niet al te moeilijk zijn. Er is vast wel iemand te vinden die het paard wil verkopen.

Zoiets probeerde ik ook al een paar pagina's eerder te zeggen. Echt waar, niet rot bedoeld. Maar je hebt in deze altijd zelf de keuze gehad. Je eigen zelfrespect weegt tientallen maal erger dan een paard.......

Erg makkelijk en ook erg beledigend om te zeggen.. Misbruikers zijn over het algemeen smerig goed in manipuleren, ook dat zal waarschijnlijk een rol hebben gespeelt + je eigen klotegevoel.. (zachtjes uitgedrukt) Kan me heel goed voorstellen dat ts heen bleef gaan omdat zij zich verantwoordelijk voelt voor het paard en zij dat belangrijker vond dan haarzelf. Imo niet ok om dit soort dingen te zeggen..

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:32

Jeetje, heb me net door bijna alle pagina's heen geworsteld! Wat ontzettend heftig allemaal! Snap heel goed dat het moeilijk is afscheid te nemen van je paardje! En dat je voor je paard een heleboel overhebt, misschien wel te veel!

Hopelijk vind je snel de kracht om hem een halt toe te roepen en een fijne toekomst voor jezelf en je paardje te vinden! Heel veel succes!

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 22:10

LimaMambo schreef:
misschien rare vraag hoor maar kan die vent het paard niet zelf helemaal overnemen?
dat je ee banketstaaf verzint dat je moet verhuizen en dat je je paard niet meer kan houden
dat hij dan de helft van de kosten van het paard aan jou geeft

Ik denk vrij zeker te weten dat hij dat niet wil.. En hij woont een straat verder, zie ik elke keer als ik daar langskom mijn paardje staan bij hem, wetende dat er niks mee gedaan wordt, en dat de laatste die het verdiend mijn paardje te hebben mijn knapperd toch heeft.. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen..

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 06:14

Is die vriendin waar je nu mee op vakantie geweest bent op de hoogte van de gang van zaken?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 06:22

heb je inmiddels al potentielen kopers voor je paard?
En heb je een beetje op kunnen laden in de vakantie?

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 09:00

@IkBenEllen: Nee..
@Quartel: Dat wil helaas niet vlotten, dit is ook echt geen tijd om je paard te verkopen :S De vakantie was echt heerlijk, dat heeft me goed gedaan :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 12:27

Koffiekan, je hebt al meer potentiele kopers voor je paard als je de pb's beantwoordt ;)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 12:41

fijn dat je zo genoten hebt in je vakantie.
Nu nog even in de toekomst van je paardje duiken ;)
Maar ik kan me ook voorstellen dat je daar als een berg tegenop ziet.

kop op he?

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 13:04

Ik weet niet of je het al gezegd hebt hoor, heb niet alles gelezen maar wel het meeste..

Maar hoe oud ben jij eigenlijk? :o

Vind het erg klote voor je dat je dit mee moet maken! En ik snap heel goed dat je bang bent om het je ouders te vertellen, misschien dat dat voor (ons) buitenstaanders wat moeilijker te begrijpen is, maar ik zou denk ik ook als de dood zijn dat er iets met m'n vader zou gebeuren oid!

Iig heel veel sterkte en ik hoop dat je hier snel uit kunt klimmen

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 01:00

GamblersCup schreef:
Koffiekan, je hebt al meer potentiele kopers voor je paard als je de pb's beantwoordt ;)

Ik dacht eigenlijk dat ik dat gedaan had? Heb ook meerdere keren in het topic aangegeven dat als ik iemands bericht voor mijn paard over het hoofd had gezien, dat het fijn zou zijn als die zich zouden melden.. Ik krijg zo veel berichten ;) Er is echter tot nu toe nog niks uitgekomen..

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 08:53

Koffiekan hoe gaat het met je ????????
:(:)

Glendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 08:53

Dat zou ik ook wel eens willen weten:)

gr

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:25

Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat!

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:19

Ik inmiddels ook!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:32

hier nog iemand :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:30

hey koffiekan.

ik begin me nu ook een beetje zorgen om je te maken als ik eerlijk moet zijn.
Ik hoop dat je even de tijd hebt genomen om alles weer op een rijtje te krijgen.
En niet dat we niets horen omdat het niet zo goed met je gaat nu.

Ik hoop binnenkort weer te horen dat je goed op krachten bent en er weer met volle moed tegenaan gaat.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:14

Ze is 2 dagen geleden nog online geweest.
Niet iedereen zit elke dag op bokt, zeker met een SA niet.

Zou er niet teveel drukte om gaan maken... :)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:29

Soms is het goed om het even te laten bezinken,
misschien moed verzamelen voor een volgend stap
en misschien heeft ze genoeg gehad aan dit topic en kan ze op eigen kracht verder . +:)+

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:14

Amai,
Ik lees je topic met open mond. Dat iemand zo sterk kan zijn vraag ik me af. Want dat is wat jij bent, niet zwak zoals je misschien zelf denkt, maar juist enorm sterk. Dat je ondanks alles blijft zorgen voor je ouders, blijft werken, blijft zorgen voor je paardje, blijft zorgen voor iemand die het niet verdient.
Ik vind het erg knap dat je ondanks alles toch positief blijft denken en geloven dat het beter wordt, dat noemen ze zeker optimisme? :j
Ga dit topic zeker blijven volgen en waarschijnlijk heb je al mensen genoeg gevonden om mee te praten maar toch wil ik even zeggen dat mijn pb box altijd open staat voor je.
Knuffel
x

martine2610

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:45

ik hoop dat het goed met je gaat...
Liefs, Martine

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:55

ik heb een groot gedeelte van het topic gelezen , en wil even zeggen dat ik je een ongelooflijke krachtige sterke vrouw vind , ik woon in regio 076 / 0161 en mocht dat bij je in de buurt zijn en mocht ik iets voor je kunnen betekenen, dan staat mn box voor je open!!