[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fanci_mike

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:34

Jep, die is van mister (ik ben het maatje met de appa op haar rug ;-) )

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:36

hee ik had even een vraagje... mijn vader wil binnenkort een tattoo op zijn bovenarm zetten om een andere tattoo die er niet uit ziet te bedekken. maar.. hij heeft aan mij gevraagd of ik er een wou ontwerpen.. ik heb echt geen idee. weten jullie misschien iets leuks? dit is de tattoo die hij nu heeft.. ik heb toestemming.. Afbeelding
hij rijd zijn hele leven al in amerikaanse auto's dus het moet wel iets met amerika te maken hebben. de kleuren moeten zwart-wit-grijs-groen tinten worden.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:49

Wauw wat een prachtige plaatjes komen er voorbij zeg, met mooie betekenissen!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:04

Nou dat zal nog best lastig zijn om over die tattoo iets te laten zetten, tenminste iets moois dan, zit best een groot zwart vlak!
Wel leuk dat je iets mag ontwerpen!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:16

Mooie tattoos met mooie betekenissen hier!

Ik zat net te kijken, zoiets als dit vind ik ook héél gaaf:

Afbeelding

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:01

Dat rode komt omdat ik een héle lichte en gevoelige huid heb!!
Ik heb rood haar en sproeten, zegt dat genoeg ;)

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:02

Anna-Jelly schreef:
Patriesja, echt heel gaaf de arm van je broer!

Ja gaaf is het he?? :)

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:29

Anna-Jelly schreef:
Patriesja, echt heel gaaf de arm van je broer!
En dat rode bij jouw tatoeage, is dat de kleur of van het zetten? Schrok er een beetje van hoe rood het is :o Maar heeele gave tatoeage!

Mister, dit is de jouwe: http://www.overedgetattoos.com/photo_ga ... G_0747.JPG ?
Erg mooi in ieder geval!

dankjewel dat je hem in een linkje hebt gezet,heb het geprobeerd maar vrouwen en techniek...zucht
maar ik zit ook op de pc op mijn werk en dan kan ik ook niet alles er zomaar opzetten nl.

ik baal er echt stevig van dat hij nu zo slecht eruit ziet, bijna alle kleur is weg! ben aan het kijken om iets nieuws te laten zetten en wil die dan gelijk laten bijwerken. :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:00

Patriesja schreef:
Joanne1987 schreef:
ik wil ook weer!!!! maar wil nu echt samen met vriendlief en die wil nog wachten :(

Gaan jullie samen wat zetten???

wil ik wel heel graag ja... alleen mn vriend is er nog niet over uit wat het zal moeten worden. hij vind zich ook geen type voor grote stoere tattoos enzo. ik zou graag een latijnse tekst op mn triceps willen... zoiets als heel simpel te amo

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 23:03

nou dat valt nog helemaal niet mee om een bloem te vinden die ik echt mooi vind om te laten zetten.

de tekst ben ik inmiddels wel uit (handig zo'n nachtdienst, kan je rustig nadenken :D :o ) maar nu de bloem die ik erbij wil hebben nog!
en natuurlijk het lettertype

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:16

Joanne1987 schreef:
wil ik wel heel graag ja... alleen mn vriend is er nog niet over uit wat het zal moeten worden. hij vind zich ook geen type voor grote stoere tattoos enzo. ik zou graag een latijnse tekst op mn triceps willen... zoiets als heel simpel te amo

Ik zou dat nooit aandurven voor je partner :=
Veelste bang dat mocht het ondanks alles verkeerd gaan dat je met die tattoo opgecheept zit...
Maar dat vind ik persoonlijk...

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:46

Caye schreef:
Mijn man

hij heeft 4 uur gezeten ( met pauze ) en de lijnen zijn nog niet af.
Hier zie je wat het nog moet worden en wat de lijnen zijn

[knip]

Ik heb lang gespeurd maar kan geen 1 misstapje vinden. Alles zit haarscherp en kaarsrecht. Echt niet te geloven hoe strak het gezet is!!

Grappig, mijn vriend heeft precies dezelfde tattoo, ook op zijn rechterborst en helemaal doorgetrokken naar zijn arm, helemaal ingekleurd! Moet zeggen dat ik het wel echt gaaf vind!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 10:08

Wat een ontzettend gave tattoo's komen er weer voorbij zeg! :oo
Ik ben over 2 uurtjes weer aan de beurt, er komen 2 muzieknoten aan de binnenkant van mijn pols. :)
Kan echt niet meer wachten. :))

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 10:19

aardbeitje_ schreef:
Wat een ontzettend gave tattoo's komen er weer voorbij zeg! :oo
Ik ben over 2 uurtjes weer aan de beurt, er komen 2 muzieknoten aan de binnenkant van mijn pols. :)
Kan echt niet meer wachten. :))

Oooew gaaf zeg! Ben erg benieuwd naar de foto!!
Mijn tattoo geneest súper!!! Trekt bijna niet, geen jeuk :) en hij "droogt mooi op" :D

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 00:42

Hallo, ben hier al een keer eerder geweest ( ander deel geloof ik :+) 22 september ga ik nummer 2 laten zetten, ben ontzettend zenuwachtig, maar heb er ook ontzettend veel zin in :))

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 00:45

Mijn vriend was het er niet mee eens, maar heb hem om weten te banketstaaf door een gezamelijke vriend en in oktober komt ook bij mij nummer twee; op mijn pols.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:38

BSensation schreef:
Caye schreef:
Mijn man

hij heeft 4 uur gezeten ( met pauze ) en de lijnen zijn nog niet af.
Hier zie je wat het nog moet worden en wat de lijnen zijn

[knip]

Ik heb lang gespeurd maar kan geen 1 misstapje vinden. Alles zit haarscherp en kaarsrecht. Echt niet te geloven hoe strak het gezet is!!

Grappig, mijn vriend heeft precies dezelfde tattoo, ook op zijn rechterborst en helemaal doorgetrokken naar zijn arm, helemaal ingekleurd! Moet zeggen dat ik het wel echt gaaf vind!

laat eens een foto zien? En toch lijkt het me stug.. omdat deze uit de hand getekend is zonder kopie of voorbeeld plaatje :) ik weet nog niet hoe hij er uit gaat zien in kleur ;)

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:01

Joehoe 24 [***] mag ik weer naar Marshaha!
Ik ga deze keer voor een tattoo op de binnenkant van mijn voet, onder mijn enkel zeg maar!
Het worden 2 hartjes! Ik heb vorige maand te horen gekregen dat ik mijn paard een hele zware blessure heeft. Er was lange tijd niet zeker of hij behandeld kon worden of niet. Er is nu gebleken dat hij toch behandeld kan worden en het is afwachten hoe het verder zal verlopen! Maar die tattoo is voor hem!

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 19:29

Ligt het nu aan mij,, of zijn die vleugels nu zo scheef gezet..??

Kan ook zijn dat ikzelf scheef ben ,.. :P

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:12

volgens mij heeft ze dr rug scheef... ingezakt zeg maar

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:38

0Whisper0 schreef:
Joehoe 24 augustus mag ik weer naar Marshaha!
Ik ga deze keer voor een tattoo op de binnenkant van mijn voet, onder mijn enkel zeg maar!
Het worden 2 hartjes! Ik heb vorige maand te horen gekregen dat ik mijn paard een hele zware blessure heeft. Er was lange tijd niet zeker of hij behandeld kon worden of niet. Er is nu gebleken dat hij toch behandeld kan worden en het is afwachten hoe het verder zal verlopen! Maar die tattoo is voor hem!

wat gaaf Gaab! en wat fijn dat je paardje er bovenop kan komen.. :)
Enkel doet geen pijn... bij mij was het een van de minst gevoelige plekken waar ik een tattoo heb... :D

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:02

Banjer schreef:
0Whisper0 schreef:
Joehoe 24 [***] mag ik weer naar Marshaha!

wat gaaf Gaab! en wat fijn dat je paardje er bovenop kan komen.. :)
Enkel doet geen pijn... bij mij was het een van de minst gevoelige plekken waar ik een tattoo heb... :D

Hey Veer, jij ook hier!
Hopelijk komt [***] er weer helemaal bovenop, even afwachten!
Hij krijgt hoe dan ook voor altijd een plekje op mijn lichaam!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:09

Ik ook hier ja... ik lees alleen meer dan dat ik post... :P
Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor Angelo en jou! Wat voor blessure heeft hij precies?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:53

Wat een prachtige tattoos met mooie betekenissen zijn hier voorbij gekomen. Iedereen veel sterkte met de heftige gebeurtenissen :(:)

Hoe hebben jullie het gepaste lettertype voor een lettertattoo gevonden? Ik wil aan de ene kant in mijn zij (ter hoogte van mijn borst, op mijn ribben) een woord en aan de andere kant op dezelfde plaats een symbool. Maar ik vind echt niet het geschikte lettertype. Ben op zoek naar iets sierlijks maar simpel, niet met teveel krulletjes en boogjes. Iets dat lijkt op een mooi handschrift. Heb dafont al afgezocht maar ik vind niks :n

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:59

Ik heb het lettertype Callie Hand van dafont.. Vind ik heel simpel maar sierlijk :D