Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Patriesja, echt heel gaaf de arm van je broer!
En dat rode bij jouw tatoeage, is dat de kleur of van het zetten? Schrok er een beetje van hoe rood het isMaar heeele gave tatoeage!
Mister, dit is de jouwe: http://www.overedgetattoos.com/photo_ga ... G_0747.JPG ?
Erg mooi in ieder geval!
Patriesja schreef:Joanne1987 schreef:ik wil ook weer!!!! maar wil nu echt samen met vriendlief en die wil nog wachten
Gaan jullie samen wat zetten???
Joanne1987 schreef:wil ik wel heel graag ja... alleen mn vriend is er nog niet over uit wat het zal moeten worden. hij vind zich ook geen type voor grote stoere tattoos enzo. ik zou graag een latijnse tekst op mn triceps willen... zoiets als heel simpel te amo
Caye schreef:Mijn man
hij heeft 4 uur gezeten ( met pauze ) en de lijnen zijn nog niet af.
Hier zie je wat het nog moet worden en wat de lijnen zijn
[knip]
Ik heb lang gespeurd maar kan geen 1 misstapje vinden. Alles zit haarscherp en kaarsrecht. Echt niet te geloven hoe strak het gezet is!!
aardbeitje_ schreef:Wat een ontzettend gave tattoo's komen er weer voorbij zeg!
Ik ben over 2 uurtjes weer aan de beurt, er komen 2 muzieknoten aan de binnenkant van mijn pols.
Kan echt niet meer wachten.
BSensation schreef:Caye schreef:Mijn man
hij heeft 4 uur gezeten ( met pauze ) en de lijnen zijn nog niet af.
Hier zie je wat het nog moet worden en wat de lijnen zijn
[knip]
Ik heb lang gespeurd maar kan geen 1 misstapje vinden. Alles zit haarscherp en kaarsrecht. Echt niet te geloven hoe strak het gezet is!!
Grappig, mijn vriend heeft precies dezelfde tattoo, ook op zijn rechterborst en helemaal doorgetrokken naar zijn arm, helemaal ingekleurd! Moet zeggen dat ik het wel echt gaaf vind!
0Whisper0 schreef:Joehoe 24 augustus mag ik weer naar Marshaha!
Ik ga deze keer voor een tattoo op de binnenkant van mijn voet, onder mijn enkel zeg maar!
Het worden 2 hartjes! Ik heb vorige maand te horen gekregen dat ik mijn paard een hele zware blessure heeft. Er was lange tijd niet zeker of hij behandeld kon worden of niet. Er is nu gebleken dat hij toch behandeld kan worden en het is afwachten hoe het verder zal verlopen! Maar die tattoo is voor hem!
Banjer schreef:0Whisper0 schreef:Joehoe 24 [***] mag ik weer naar Marshaha!
Ik ga deze keer voor een tattoo op de binnenkant van mijn voet, onder mijn enkel zeg maar!
Het worden 2 hartjes! Ik heb vorige maand te horen gekregen dat ik mijn paard een hele zware blessure heeft. Er was lange tijd niet zeker of hij behandeld kon worden of niet. Er is nu gebleken dat hij toch behandeld kan worden en het is afwachten hoe het verder zal verlopen! Maar die tattoo is voor hem!
wat gaaf Gaab! en wat fijn dat je paardje er bovenop kan komen..
Enkel doet geen pijn... bij mij was het een van de minst gevoelige plekken waar ik een tattoo heb...