Over abortus enzo.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:53

BE :')

Ik zie het al voor me; een half hoopje snot wat naast mijn Opa's zit te jammeren }>.

Ik geloof dat ik naar bed moet, dit topic begint echt een beetje surreëel te worden...
Laatst bijgewerkt door Sees op 16-06-11 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:54

Ik vind abortus wel een recht. Alleen, als het als anticonceptie gebruikt wordt, maakt mij dat wel een beetje misselijk. Verder heeft TS natuurlijk zelf de toon gezet, naar mijn bescheiden mening is en blijft een abortus niet zomaar iets en als je daar lacherig over doet heb je dat blijkbaar nodig om het te kunnen verwerken. Ik snap wel dat mensen hier aanstoot aan nemen.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:54

Sees schreef:
BE :')

;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:55

Bonita_Bon schreef:
DeMolenhoek schreef:
Ik vind dat adoptie altijd een optie is. Als ze al 3 maand ver was had ze het sowieso moeten houden. Dan moest het wel. Dus dat kon dan nu ook. Het hartje klopte al... Dit is voor mij al erg genoeg.

Nogmaals: wat heb je vanavond gegeten?

Rijst, met een veggie hamburger en groenten. Ik snap niet waarom deze vraag hier in dit topic zit? :')

Sees

Re: Over abortus enzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:57

Lauren, dat wil ik ook nog best wel begrijpen alleen hoeft de TS dáár haar toon niet voor te veranderen.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:57

ik denk dat je dat heel goed weet met je 'veggie hamburger'

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:58

Zullen we niet persoonlijk gaan worden en lelijk gaan doen tegen elkaar? :)

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:58

Sees schreef:
Lauren, dat wil ik ook nog best wel begrijpen alleen hoeft de TS dáár haar toon niet voor te veranderen.

Tsja, weet ik niet.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:59

Bonita_Bon schreef:

Dit is een topic over abortus en jullie hebben het over 'veggie hamburgers'??? _O- :')

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:00

DeMolenhoek schreef:
NehnaDagmar schreef:
Demolenhoek: dus jij wilt een kind op de wereld laten komen die niet gewenst is?

Dan had ze maar moeten nadenken in plaats van een levend wezen te vermoorden. ?

Ga dan ook alle mensen maar aanvallen die iedere dag of eens in de zoveel tijd vlees eten, leer dragen etc etc. Dit is evengoed een keuze. En nogmaals mijn inziens heeft de koe die op de hoek door de slager tot hamburger word verwerkt en het slachthuis niet in durft meer bewustzijn en recht op leven dan een hoopje cellen wat ooit een kindje had kunnen worden

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:00

DeMolenhoek schreef:
Ik vind dat adoptie altijd een optie is. Als ze al 3 maand ver was had ze het sowieso moeten houden. Dan moest het wel. Dus dat kon dan nu ook. Het hartje klopte al... Dit is voor mij al erg genoeg.

Je kan en mag het erg vinden, je hoeft TS niet te begrijpen maar het zou wel prettig zijn als je haar niet van moord beschuldigd. Dat vind ik nogal een uitspraak.
En helaas doen de mensen om ons heen niet altijd wat wij willen. En dat is prima, zolang ze zich maar aan de wet houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:01

Bonita_Bon schreef:

Nu wel, het is me net verduidelijkt via pb. Is het nu ook al een zonde om vegetariër te zijn?

Tja, ik heb het idee in dit topic, dat iedereen die niet precies de mening van de TS volgt mag ophoepelen, en dat sommige maar al te graag willen meewerken aan het buiten steken van mensen hier in dit topic.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:01

Lauren, begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook vervelend dat mensen zich naar voelen over de toon van de TS. Alleen mijn mening is dat ze zóu haar toon kunnen matigen maar het móet niet. Ze hoeft niet de mond gesnoerd te worden omdeat andere mensen last hebben van haar eerlijke en duidelijke mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:03

Moderatoropmerking:
Ik snap dat dit een beladen onderwerp is, maar dan hoeft het alsnog geen persoonlijke discussie te worden. Hou een beetje rekening met elkaar :)

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:04

Je mag er van mij over denken zoals je wilt. Je mag ertegen zijn, je mag oordelen van mij, je mag doen wat je wilt.
Maar iemand die zich heeft laten aborteren beschuldigen van moord vind ik dus nogal wat. Vooral omdat de Nederlandse Staat daar heel anders over denkt. En die hebben het nog altijd voor het zeggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:09

Blue_Eyes schreef:
Zullen we niet persoonlijk gaan worden en lelijk gaan doen tegen elkaar? :)

imo al te laat als iemand moordenaar genoemd wordt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:11

Hoe willen jullie het dan noemen? Wat doe je als je iets met een kloppend hart dood doet?

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:13

Het gaat er niet om wat wij ervan vinden maar wat het wettelijk gezien is.
En aborteren is geen moord.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:13

DeMolenhoek schreef:
Hoe willen jullie het dan noemen? Wat doe je als je iets met een kloppend hart dood doet?

Wat doe je met spinnen? :)
Hoeveel vermoord je er elke dag met rond re wandelen?
In jouw mening zijn e allemaal moordenaars (ja, ook jij) en heeft dus niemand recht van spreken.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-06-11 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:14

Uhm.... er was net een hulk. ;)

Welterusten!

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:14

Tsja ik zou persoonlijk niet kiezen voor abortus, weet zeker dat ik daar spijt van zou krijgen.

Maar wel goed dat je de beslissing hebt genomen als je er 100% achter staat :) dan is het ook beter voor het kind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:18

Ayasha schreef:
DeMolenhoek schreef:

Wat doe je met spinnen? :)
Hoeveel vermoord je er elke dag met rond re wandelen?

Ik dood bewust geen spin. Zelfs geen vlieg.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:20

bewust, onbewust, maakt niet uit. TS ziet het niet als leven en doodt dus ook niet bewust en is daarmee dus ook geen moordenaar dan?

Zou ook zonde zijn van TS der tattoo, zo'n zwangerschap O:)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-06-11 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:24

DeMolenhoek schreef:

Als, als, als... Als m'n tante kloten had was 't m'n oom. :P

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:28

Werkelijk wat een onderwerp wordt dit. Aan de ene kant zegt iemand, dat ze normaal moeten doen tegen een ander en aan de andere kant doen ze het zelf dunnetjes over...
Ik vraag me wel eens af of iedereen zijn post wel doorleest, voordat hij of zij het plaatst...

Verder zijn er mensen, die heftig gingen reageren op mijn berichtje, hoe een vriendin van mij zich bij de post van TS voelde. En dat terwijl ik in diezelfde post zet, dat ik vind, dat iedereen het op de manier moet verwoorden die hij zelf in zijn eigen forum wil....
Ik gaf er alleen bij aan, dat wat Heino zegt klopt, dat mensen zich er wel vervelend bij kunnen voelen...
Ik viel dus niemand aan en toch reageren mensen dan fiets up....