Ontkomt niemand aan, en als je er stiekem toch aan ontkomt, ben je daar meestal op latere leeftijd ook niet blij mee... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ontkomt niemand aan, en als je er stiekem toch aan ontkomt, ben je daar meestal op latere leeftijd ook niet blij mee... amyyy55 schreef:pfff lunch krijg ik er niet doorheen. haha.

. Mijn buik zag er uit alsof ik zwanger was en ook mijn vriend gaf toe dat hij vond dat ik toch wel een voller gezicht had gekregen.
natuurlijk, maar aan de andere kant schrik ervan dat alles precies zo snel en 'makkelijk' gaat? Of is dat altijd met de eerste kilo's, ik heb nog nooit gedieet. Mijn moeder vindt het heel normaal, die zegt dat het enorm veel maakt dat ik al dat snoepen heb gelaten. Of is dit helemaal niet vlot
.
.
. En ik zal ook wel vragen aan de mensen in mijn omgeving als ze vinden dat ik wel nog wat kwijtkan of dat ik er een beetje zorgwekkend begin uit te zien. Al denk ik niet dat dat zal gebeuren als ik evengoed gewoon voldoende eet en niet te gek sport.
.
maar ik vind niet dAt ik er dunner uitzie. Me broeken zitten wel ietsjepietje (voor me gevoel echt minimaal) losser. Ik voel me wel wat lekkerder in mijn vel.
Koop die schoenen of dat ene shirtje, of een nieuw halster voor je paard
) 1.80 en weeg nu 72 kilo. het lijkt of dit mijn balansgewicht is ofzo, er gaat bijna niets meer af. Ik zou heel graag net onder de 70 komen. Ik snoep al tijden niet meer, en weet me gelukkig in de winkel ook goed in de hand te houden. Ik blijf alleen avondeten te lekker vinden... Misschien moet ik een keer een heeeeeel mooi (klein) bord kopen, dat ik daar voortaan altijd van eet. Een soort lievelingsbord ofzo, die me beperkt in mijn porties
Monnie_ schreef:Dat is onzinje komt aan omdat je lichaam in de spaarstand staat en daarom alles als vet op gaat slaan. Je moet dus rustig aan je kcal gaan ophogen naar zon 1600 per dag
en dat is echt zo.. je zult inderdaad een kg aankomen maar daarna pas kan je écht gaan afvallen. Afvallen is geen haastklus
en dan zit je dus op 1900.MightyJoe schreef:ik heb zoiets van bouw het dan op.. laat je lichaam er aan wennen want als je het hier je hele leven op moet doen.. Misschien naar een dieetiste?
Zo ben ik ook bezig.
"
.
.