Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 11:02

poeh kiwipitje, dat is een behoorlijke prijs... :wow:
Ik had om nog maar eens wat te proberen een foundation van Max Factor gekocht. De lichtste van Second Skin. Vanmorgen daar de helft van mn gezicht mee gedaan, en met mn manhattan foundation de andere helft... De cheapy Manhattan blijft echt het beste bij mn gezicht kleuren, ik was oranje met second skin. Die maar bewaren voor de zomer, hopen dat ie dan beter past... (wie weet word ik ooit nog eens oranje...)

Edit: Ik was trouwens afgelopen maandag in de Douglas, maar de MAC-mevrouw zag er veeeels te streng uit voor mij! ~~}>

Liins

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:44

Quincy: Heb ook hem direct bestelt := Hahaha!

Corelli: Ik gebruik een stipplingbrush.. En zet mini puntjes foundation (Maxfactor experience) op me gezicht en dep dan alles over me gezicht, als ik klaar ben veeg ik heeeeel zachtjes alles richting me nek voor natuurlijke overloop. Bij mij werkt het super en heb ik een natuurlijke foundation! :j

Kimm: Wow! Vind het groene idd iets te fel.. Maar wel heel gaaf gedaan!

En dure foundation? Ik heb altijd en Estee Lauder foundation gehad. Die was 35,- maar bleef de hele dag zitten, had een mini erwtje nodig, voor me hele gezicht(+ stukje nek) en er een jaar mee gedaan! :j

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:23

Lon83 schreef:
poeh kiwipitje, dat is een behoorlijke prijs... :wow:
Ik had om nog maar eens wat te proberen een foundation van Max Factor gekocht. De lichtste van Second Skin. Vanmorgen daar de helft van mn gezicht mee gedaan, en met mn manhattan foundation de andere helft... De cheapy Manhattan blijft echt het beste bij mn gezicht kleuren, ik was oranje met second skin. Die maar bewaren voor de zomer, hopen dat ie dan beter past... (wie weet word ik ooit nog eens oranje...)

Edit: Ik was trouwens afgelopen maandag in de Douglas, maar de MAC-mevrouw zag er veeeels te streng uit voor mij! ~~}>

Ik heb ook Second skin van Max Factor en heb precies hetzelfde als jij, word ook oranje! Wat wel beter gaat is een sponsje een beetje natmaken en het daarmee aanbrengen, wordt het een stuk egaler van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:41

MarcoBorsato schreef:
_Kimmm schreef:
Was ook heel extreem bedoeld :)

Ik hou wel van extreem, maar ik gebruik vaak een donkere groen, ik zoek even een foto.
http://www.creasuper.nl/catalog/images/ ... 0vloer.jpg

Ik vind lichte neonkleuren een beetje 90s... In ieder geval niet mijn ding.

smaragdgroen <3 <3
Jammer dat het niet de allebeste combinatie is met mijn blauwige ogen :D
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 11-03-11 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote verwijderd

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:54

phormicola schreef:
Zou iemand voor mij die Osis+ willen bestellen (Lieveli???? *puppy oogjes*)? Ik heb namelijk geen paypal (lang verhaal) en ik kan echt nergens dat poeder vinden hier. Ik heb gisteren de variant van Got2B gekocht, maar ik vind het prul.

Pleasssse?

Iemand hier heeft een lege bankrekening en dito paypalaccount :o Zodra er cash gestort is, regel ik het voor je!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:55

Kiwipitje schreef:
Geloof dat die foundation 30-35 euro is.

Oh dat valt best mee, Pupa is 30... Misschien toch eens een switch proberen, niet dat ik niet supertevreden ben, maar MAC lokt gewoon :=

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:35

:D Net even wat nieuws geprobeerd... Wilde me eigenlijk niet opmaken, maar mn spulletjes keken me zó zielig aan... Dus dacht: dan maar eens een nude-look proberen. Heb mn compact powder als oogschaduw gebruikt! Mooi matterend, en een kleur dichter bij je huidskleur vind je haast niet! Alleen in de crease een iets donkerdere bruin (nog steeds er licht) gebruikt, en een bruin streepje oogpotlood. Verder mascara, beetje lippenstift, poeder ook maar op gezicht (echt geen zin in foundation) en beetje blush. Ziet er niet slecht uit al zeg ik het zelf :D (alleen op de foto wel, dus helaas ;) )
Heb tegen mn roodheid in gezicht trouwens de Clinique Redness solutions Base besteld. Ben zéér benieuwd! Hij is al onderweg...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:44

Mijn osis dust powder van haircare is binnen! Maar het maakt mijn haar wel superstroef! Ik ga er nog even mee spelen zo...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:53

mac foundation met pompje is 34 euro, daarna kan je het pompje herbruiken en kost de flacon 28 euro geloof ik. :j

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:58

En je kunt gewoon aan zo'n MUA vragen om je ermee op te maken, en dan weglopen zonder kopen? Ik wil namelijk graag even het 'langere termijn-effect' zien... Oftewel, zit het aan het eind van de dag nog steeds mooi. Mn manhattan bevalt namelijk ook redelijk, en die is 6 euro ofzo ;) Maar die houdt uiteraard minder mooi...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:05

ja geloof het wel hoor :j bij mij hebben ze wel eens de primer opgedaan omdat ik ook eerst wilde zien wat het lange termijn effect is :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:08

Ik wilde gister eigenlijk voor de grap eens even aan iemand van de Douglas vragen wat ze bij mij vond passen, maar ze was zo ontzettend lelijk opgemaakt dat ik het maar niet heb gedaan _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:45

MarcoBorsato schreef:
phormicola schreef:
Zou iemand voor mij die Osis+ willen bestellen (Lieveli???? *puppy oogjes*)? Ik heb namelijk geen paypal (lang verhaal) en ik kan echt nergens dat poeder vinden hier. Ik heb gisteren de variant van Got2B gekocht, maar ik vind het prul.

Pleasssse?

Iemand hier heeft een lege bankrekening en dito paypalaccount :o Zodra er cash gestort is, regel ik het voor je!

Thanks! :D

Fiffill schreef:
Ik wilde gister eigenlijk voor de grap eens even aan iemand van de Douglas vragen wat ze bij mij vond passen, maar ze was zo ontzettend lelijk opgemaakt dat ik het maar niet heb gedaan _O-

:')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:55

Fiffill schreef:

Dan zou ik het ook niet meer durven hahahahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 12:04

phormicola schreef:
en dan vooral de paarse versie daarvan: The Falsies :D

Ik zat dit topic te lezen en hier moet ik even op reageren; Wat een vervelende mascara! Ik heb bijna alle mascara's van maybelline gehad en deze vond ik echt drama.. Ik heb nu een zwarte met roze letters er op. Ook niet fantastisch, maar doet wel wat ie doen moet :).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 14:46

Fiffill schreef:

_O-

Ik loop overdag meestal als koos make-up loos, ik kan het makkelijk hebben, maar dan kom je dus de douglas binnen en dan word je serieus heel vies aangekeken, en dan vraag je wat en dan kijken ze net alsof je chinees praat... :+

Mijn mascara is gewoon van catrice, ik ben gezegend met heel veel lange wimpers dus alles doet t wel bij mij :')

vandaag mijn gelliner als t goed is :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 16:45

Rebeccaa, mijn ervaring met The falsies is juist tegenovegesteld. vind die best fijn, je moet hem wel subtiel je wimpers spreidend opbrengen. Anders wordt het snel klonterig, maar effect heeft íe zeker wel bij mij :j

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 16:51

Ik hoop dat de falsies bij mij ook zo goed werkt :)
Heb er namelijk net een besteld :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:39

Ik vind de Falsies ook geen fijne mascara :n

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:43

Er zijn verschillende varianten van de Falsies. Ik heb nu ook een versie die mij niet aanspreekt, zitten teveel vezels in. Maar de originele blijf ik geweldig vinden.

Ik zag net dat Clayton Leslie m'n mening deelt: Laat je kwa oogschaduw niet vastpinnen door je oogkleur. :D

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:46

Hallo,
Ik volg dit topic al een tijdje en heb een vraagje
Wat vinden jullie van de Gigantic turbo mascara volume van Eveline?
Ik heb hem nu als gratis proef maar soms willen mijn wimpers niet helemaal normaal zitten dan moet ik met een (lege mascara) borsteltje goed doen..en soms is ie weer perfect

iemand van jullie die deze mascara kent?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:58

nee, die ken ik niet.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:16

Ik kom even binnenvallen, al lees ik al een tijdje mee.

Ik ben een groot oog make up fan, al gaat dat bij mij in fases. Nu zit ik in de fase dat ik alleen aan de bovenkant van mijn ogen make up doe. Dus geen oogschaduw/oogpotlood/mascara onder mijn ogen. Terwijl ik over drie weken misschien wel een heel duidelijk lijntje onder mijn ogen wil (bij wijze van)

Falsies vind ik tot nu toe de beste mascara die ik ooit heb gehad, ik heb lange wimpers, ze moeten alleen iets meer volume en meer zwart. En dat gaat perfect. Ik moet hem wel subtiel opbrengen, anders heb ik klontjes.
Daar naast vind ik er een van essence(of catrice) ook geweldig, zo'n oranje. Ik heb hem niet meer, maar ik zal eens kijken hoe die heet.

Ik heb alleen een ander probleem, misschien weten jullie daar een oplossing voor. Ik heb namelijk best veel last van donkere kringen onder mijn ogen. Ik kan wel concealer op doen, maar die kringen blijven zichtbaar. Ik voel me dan net een indiaan. Wat is echt een fijne, goed dekkende concealer? of hebben jullie een andere tip?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:20

Ik heb een simpele etos concealer die het tegen de verwachtingen in bij mij goed doet...

Osis dust powder maakt van mijn haar dreads, volgens mij is het niet voor meisjes met krullen ;(

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:25

MarcoBorsato schreef:
Ik heb een simpele etos concealer die het tegen de verwachtingen in bij mij goed doet...

Osis dust powder maakt van mijn haar dreads, volgens mij is het niet voor meisjes met krullen ;(

Ik wil het wel van je overkopen? *D