beetje verwerken idd. Op intensieve had ik moeite met slapen omdat de laatste keer dat ik daar sliep, ik 3 weken mocht maffen. Dus dát wantrouwen zit er toch nog in.
Mijn contract is met 6 maanden verlengt!!! wat betekent dat ik op mijn werk kan blijven!!!!!!!!!!!!!!!
ze zouden wel gek zijn z'on doorzetter als jij te laten gaan! Ik lees nu pas je topic,en herken je in ene...jij rijdt zo goed paard op pret! Wat een vrolijke optimist ben jij,echt bewonderingswaardig! Ik hoop dat je snel weer de oude bent!
over paardrijden gesproken, mijn hand is zo verbeterd door het terugzetten dat ik volgens mij mijn teugels weer goed kan vasthouden Ik krijg mijn vingers weer gestrekt en ook mijn duim als mijn overige vingers in vuist zijn...
gefeliciteerd met al die positieve vorderingen ayasha!!!
fargo
Geplaatst: 23-05-11 14:36
Zo dit klinkt allemaal super positief, de laatste belangrijke operatie ook uit de weg nu! Zou je hand zo verbeterd zijn omdat ze de verkleving weg hebben gehaald? Dan is het dus dubbelgoed dat de operatie heeft plaatsgevonden. Fijn dat je ook al weer naar huis mocht en nu ook nog je contract verlengd. Super, gefeliciteerd!!
een vriend is ook nog mijn internet komen maken net dus dat wil ook weer!! Nu hopelijk vrijdag de draadjes er nog uit en ik heb de beste week in maanden!!
Zo ik ben de helft van mijn nietjes kwijt, maandag volgt de rest Hij vond het heel mooi genezen en heb weer een leuk visite gehad bij hem. Over een maandje mag ik weer aan het werk.