[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:37

Ik heb geloof ik een hele dure piercer :+
Ik heb voor tragus/wenkbrauw 60 euro betaald.
Navel kostte me 75 euro.

Heb tong/MD/en andere navel bij een andere shop laten doen. Kostte 60 voor tong. MD was geloof ik 70 of 80 euro en de navel ook 75 euro. Maar bij die shop voelde ik me écht niet op mijn gemak := Die vent zat constant maar te mauwen dat alles zo mooi aan mij was :+ Iewl..

Dus ben daarna maar weer naar mijn vertrouwde shopje gegaan. Betaal ik evenveel of iets meer, maar voel me echt op mijn gemak en hij doet alles echt goed.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:39

Dat is het belangrijkste toch, dat je op je gemakt voelt en dat de piercer zijn werk goed doet? :j
Tong heb ik 70 euro voor betaald volgens mij, inclusief verzorgspul. Voor de rest heb ik niks!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:40

urselin schreef:
Dat is het belangrijkste toch, dat je op je gemakt voelt en dat de piercer zijn werk goed doet? :j
Tong heb ik 70 euro voor betaald volgens mij, inclusief verzorgspul. Voor de rest heb ik niks!

Ja dat is zeker ook zo... :j Die andere piercer had mijn tongpiercing ook harstikke scheef gezet, evenals mijn navel.. :\ Werd ik ook niet blij van.. :?

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:46

De piercer waar ik altijd heen ga is heel vriendelijk. Praat ook over de actuele onderwerpen en geeft zijn mening over sommige piercers (die heel seksueel zijn bij navelpiercing etc.) Dat is deze piercer echt niet.

Hij is echt supergrappig, liever wat meer betalen voor een goede grappige piercer dan voor een goede not-grappige piercer.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:51

urselin schreef:

Ja precies! Voelde me bij Dragon ook echt op mn gemak, hele aardige mensen daar (én er loopt een hele knappe jongen rond O:) ), goede service! En heel fijn dat je er gewoon binnen kan lopen :j

Mijn tong was ook 70, incl wisselen.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:10

Ik heb voor mijn tragus maar 25 pond betaald :D. Navel 45 euro en tong 65 euro geloof ik :)

Ik moet mijn tragus er dus voor mijn werk uithalen, maar ga eerst proberen een bioplast staafje erin te doen. Ik heb hem alleen nog maar net, gaat dit niet heel veel zeer doen om nu te wisselen :=.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:10

Ik ga van de week denk ik een Industrial piercing laten zetten, heeft iemand hier ervaring mee?
Qua snel ontstoken, vervelend met haar kammen/wassen etc (:

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:36

Aster_ schreef:
Ik heb voor mijn tragus maar 25 pond betaald :D. Navel 45 euro en tong 65 euro geloof ik :)

Ik moet mijn tragus er dus voor mijn werk uithalen, maar ga eerst proberen een bioplast staafje erin te doen. Ik heb hem alleen nog maar net, gaat dit niet heel veel zeer doen om nu te wisselen :=.

Als je het voorzichtig doet, moet het niet zo'n groot probleem zijn. Zou het liever wel bij de piercer laten doen, die is daar toch handiger in! :)

Cathelijne15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:45

Ik heb even een vraagje, heb sinds september nu een navelpiercing. Opzich is hij al goed genezen. Laatst wel wat gaan ontsteken ofzo, maar dat is weer helemaal weg. Maar wat mij nu opvalt is dat hij scheef is gaan zitten. Kan dit zijn omdat het staafje te lang is? Is er een standaard maat die ze schieten? Want wil eigenlijk wel een nieuwe erin doen, maar dan met een korter staafje (als dat de reden is dan..), maar dan moet ik wel weten hoe lang deze die ik nu heb is..

Ook durf ik eigenlijk niet zo goed zelf een nieuwe erin te doen, ben bang dat als ik die ene eruit haal, ik de ander niet meer terug erin krijg. Kan je daarvoor ook naar een piercingshop? Of moet ik me niet aanstellen?! :P

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:57

Kun je gewoon door je piercer laten doen :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:10

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 17:42

En dan wil je een knuffel geven knalt je vriendin tegen je helix waar zo'n verrekt bultje op zit en dan voel je het meteen... wauw...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 17:46

heel impulsief weer 2 gaten rijker _O-

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 17:48

vertel! :D

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 17:52

Cathelijne15 schreef:
Ik heb even een vraagje, heb sinds september nu een navelpiercing. Opzich is hij al goed genezen. Laatst wel wat gaan ontsteken ofzo, maar dat is weer helemaal weg. Maar wat mij nu opvalt is dat hij scheef is gaan zitten. Kan dit zijn omdat het staafje te lang is? Is er een standaard maat die ze schieten? Want wil eigenlijk wel een nieuwe erin doen, maar dan met een korter staafje (als dat de reden is dan..), maar dan moet ik wel weten hoe lang deze die ik nu heb is..

Ook durf ik eigenlijk niet zo goed zelf een nieuwe erin te doen, ben bang dat als ik die ene eruit haal, ik de ander niet meer terug erin krijg. Kan je daarvoor ook naar een piercingshop? Of moet ik me niet aanstellen?! :P

de maat die ze bij mij hebben gezet is 10 mm, volgens mij is dat de standaard maat tenzij je een rare navel hebt :=
Je kan er als het goed is gewoon een nieuwe in doen.. en het is heus niet zo dat hij na 2 sec eruit al is dichtgegroeid hoor :+

en.. hoe wist ik het. Vandaag korstjes ontstaan bij mijn navelpiercing dus het genezingsproces komt op gang :+
Over een paar dagen lezen jullie in mijn bericht vooral het woordje: etter :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 17:52

Afbeelding
beide oren nu 5x oorbellen ( 2 daarvan tunnels) en 1x tragus 1x helix

in alle oren komen kleine gouden bolletjes zoals de laatste, alleen had ik er een aantal gekocht maar ik reageer daar niet goed op, nu heb ik dus allerlei oorbellen in :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:03

leuk DQ!!
ROCHELLEx schreef:
Ik ga van de week denk ik een Industrial piercing laten zetten, heeft iemand hier ervaring mee?
Qua snel ontstoken, vervelend met haar kammen/wassen etc (:

Verschilt heel erg hoor!!
Bij mij is die nog nooit ontstoken geweest, en de ander heeft m er na 2 jaar uitgehaald omdat die niet anders deed.
Maar ik ben vrij makkelijk met piercings, alle 5 zijn ze makkelijk genezen.
Haren kammen, je gaat dat vanzelf anders doen zodat je er niet tegenaan stoot. Met wassen ook!
Gewoon ff de douche erop richten zodat daar ook al die zeep weg is. :D

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:05

Dankjewel Suus__ !
Ben vandaag langs de shop geweest, blijkt die bobbel in mijn oor te hoog. Dus hij kan wel verticaal maar dat vind ik dan weer niet mooi. Helaas helaas.

Maar nu ga ik zaterdag terug om een Conch te zetten :D
Laatst bijgewerkt door ROCHELLEx op 16-03-11 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:10

Jmmer zeg! Conch is ook heel tof! Waarom heb je die niet gelijk laten zetten :P?

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:11

Suus_ schreef:
Jmmer zeg! Conch is ook heel tof! Waarom heb je die niet gelijk laten zetten :P?

Omdat toen ik in de shop stond ik nog niet wist wat ik anders nog meer zou willen.
Dus ik ging thuis nog even kijken op internet :P

Als ik hem heb zaterdag plaats ik wel een fototje :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:13

Oh zo!
Wilde er vorig jaar ook graag zo eentje, maar toch voor een rook gegaan. Ben benieuwd haha :)

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:28

Is 't normaal als je Helix gevoelig is als iemand er tegenaan knalt :P?
(niet te vergeten; er zit zo'n bultje op doordat iemand in dec. er achter bleef haken. heb een ringetje.)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:31

Ja, ik heb 'm inmiddels al zo'n 6 jaar en dat voelt nog steeds niet prettig :+ ding is nooit ontstoken geweest, nooit bultjes gehad oid maar het voelt nooit fijn als iemand er tegen aan knalt ;)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:42

Ik heb nooit last van mn helix, al slaat iemand op m'n oor :')

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:45

Jaloers...
Bij mij bleef iemand er achter haken toen ze mn hoofd wilde pakken en ik schreeuwde PASOP ER ZIT PAS EEN HELIX IN! en toen was 't al telaat. toen kwam er een bultje op die ging later weer weg en toen knalde iemand met zijn hand tegen die helix en kwam het bultje er weer...
Sindsdien is het niet echt uhm ... beter genezen.
Mijn Helix heelde wel snel, tot dat 'ie weer kapot werd getrokken dus ... ;(