Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ZH had hem naar Rotterdam verstuurd, en nu zei het zilverenkruis dat ze het beter naar Zwolle kunen sturen...
  Maar ZH had hem naar Rotterdam verstuurd, en nu zei het zilverenkruis dat ze het beter naar Zwolle kunen sturen...  Dus dat gaan ze nu doen... Met andere woorden, schiet mij maar lek
  Dus dat gaan ze nu doen... Met andere woorden, schiet mij maar lek  

Alhoewel ik natuurlijk niet weet of ze zich daar al goed genoeg voor voelt.
 Alhoewel ik natuurlijk niet weet of ze zich daar al goed genoeg voor voelt. 
 !
 ! 

Hou je taai, wij denken aan je (en weten hoe het voelt
 Hou je taai, wij denken aan je (en weten hoe het voelt  ). Over een aantal weekjes ben je dolgelukkig als het zo gaat als bij mij (dan zodra je naar huis mag eigenlijk).
 ). Over een aantal weekjes ben je dolgelukkig als het zo gaat als bij mij (dan zodra je naar huis mag eigenlijk). Ik had de kleren ook al aangedaan zo goed en kwaad als het ging (die slangen waren echt lastig, was blij dat het een bloesje was, want mijn armen omhoog wilde ook nog niet), want ik wilde naar huis en hoopte dat dat dan mocht. Was helaas niet zo; ik moest nog een nacht blijven, grrr. De dag erna mochten de drains eruit en mocht ik naar huis; een dag eerder dan normaal; ik was heel blij (en die vrouwen die op dezelfde dag geopereerd waren erg jaloers.
 Ik had de kleren ook al aangedaan zo goed en kwaad als het ging (die slangen waren echt lastig, was blij dat het een bloesje was, want mijn armen omhoog wilde ook nog niet), want ik wilde naar huis en hoopte dat dat dan mocht. Was helaas niet zo; ik moest nog een nacht blijven, grrr. De dag erna mochten de drains eruit en mocht ik naar huis; een dag eerder dan normaal; ik was heel blij (en die vrouwen die op dezelfde dag geopereerd waren erg jaloers.  ).
 ).