Ja soms zit ik me wel eens af te vragen of er echt wel een verband is tussen bepaald eten en migraineaanvallen, hebben jullie wel eens aanvallen door een bepaald voedingsmiddel?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurabram schreef:Sommigen denken dat chocolade een aanval triggert, terwijl er ook juist theorieën zijn dat je juist trek hebt in die chocolade doordat er een aanval zit te broeden.
Beetje kip en het ei theorie.
Laurabram schreef:Ja en toch zijn daar ook theorieën over.
Sommigen denken dat chocolade een aanval triggert, terwijl er ook juist theorieën zijn dat je juist trek hebt in die chocolade doordat er een aanval zit te broeden.
Beetje kip en het ei theorie.
_Mojo_ schreef:ja vooral hartig maar niet omdat ik nou trek heb![]()
Het vervelendste van mijn migraine vind ik als ik s,avonds denk ik trek het niet meer ik ga naar bed en dan hoop dat het s,morgens minder of zelfs over is,maar het eerste wat ik voel als ik wakker word is WEER dat verschrikkelijke gebonk in mijn hoofd
rocymax schreef:ah dat is best fijn
Laurabram schreef:Ja, dat is echt vervelend dan 's morgens. Dan lig ik echt te voelen: is het weg of niet??
Ik heb ook wel geprobeerd of het helpt om wel of juist niet medicijnen in te nemen. Maar aangezien de Imigran alleen de symptomen onderdrukt en niet de aanval afbreekt is het eigenlijk zonde om er één in te nemen, ik merk weinig verschil en ik slaap toch wel gelukkig.