Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissCharlie

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:23

Vervelend, al die blessures! Sterkte iedereen!

Heb net gelopen in het bos, en het heeft wat geregend. Ik vond het heeelemaal niet erg, die paar spetters die de bomen doorlieten waren lekker verkoelend :) Dus bij regen is het bos ideaal.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:24

O wat een k bericht Angela. Sterkte!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:24

Oh wat balen van jullie enkels zeg!

Haha Sak, handige actie idd, en helaas erg bekend...

Ik ga ook met weer zoals vandaag gewoon lopen hoor...

Net ook weer lekker ff snel voor het eten 20 minuutjes up-tempo geweest. Was lekker hoor!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:29

_Nancy_ schreef:
:wave:
Heb het trainingprogramma van Evy Gruyaert voor op mijn Ipod gedownload, zijn er mensen met ervaring daarmee?
.

Ik loop ook met Evy, vanavond les 20 op het programma. Ik wil ook echt gaan, want ik loop al 2 lessen achter :') Dan met het regenjackje en hesje aan. Ze geven morgen nog slechter weer op, met hagelstenen, natte sneeuw en al! :?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:47

oh hahaha, da's lekker dat ze morgen zulks rotweer willen hebben!! Zeg ik net stoer te verkondigen dat wanneer ik een planning heb, me daar ook aan hou, kom jij met dit bericht aan, Fanneke ;) Ach, ik moet echt weer aan de sjok!!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:04

Mirkim schreef:
oh hahaha, da's lekker dat ze morgen zulks rotweer willen hebben!! Zeg ik net stoer te verkondigen dat wanneer ik een planning heb, me daar ook aan hou, kom jij met dit bericht aan, Fanneke ;) Ach, ik moet echt weer aan de sjok!!

Sorry..... Y;( Ga je nu met mij lopen?
Ben ook ernstig aan het twijfelen op moment om te gaan, het is nu al best slecht geweest. Heb even op buienradar gekeken, het zou nu een uur droog moeten blijven, ga mij maar in mijn kleding hijsen! ;)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:06

Goed zo Fanneke ! :D
Oeps, een vriendin van mij komt morgen vanuit Schiedam deze kant op....was jouw weerbericht plaatselijk of voor heel NL?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:12

ach... geeft niet hoor Fanneke! :D Schiedam ligt hier niet heel erg naast de deur... En mijn knietjes mogen vandaag nog even rusten, morgen moeten ze echt weer aan de slag! :)
sterkte met rennen! :=

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:15

Nou, niet zo'n fijne berichten hier, met al die enkels, sterkte!

Ik heb lesje 8 gelopen, telkens 2 minuten met 1 minuut rust, ging prima.

Rennen jullie op wedstrijden eigenlijk ook met muziek, met een 'les', of met niets, of...? Nieuwsgierigheid :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:18

Nou meiden, ik ga mij omkleden, leggen jullie de handdoeken vast klaar en laten jullie het bad alvast vollopen? Tot zo! :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:34

Zo terug van een rondje met Evy. 4x8 minuten hardlopen en tussendoor 1 minuut wandelen. Zag er als een berg tegenop, maar ging zonder problemen *\o/* En.... droog gelopen! :D Op de laatste 20 meter begon het te regenen.
De volgende les is wel een hele grote stap vooruit: 2x10 minuten en 1x 12 minuten, hoe is dat bij jullie gegaan?

Morgen nog een grote stap, naar de diëtiste. Bedacht mij net tijdens het hardlopen, op moment dat ik mijn huidige kleding tijdens het lopen vast moet houden, omdat het afzakt, dan mag ik van mijzelf de set van Asics kopen. :') Mij einddoel is: mijn oude rijbroeken en leren rijlaarzen aan.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:44

Succes morgen, Fanneke! Hoop dat je snel een nieuw Asics-kloffie mag kopen!!

En super gevoel hé?! dat je 8 minuten kunt volhouden! Knap hoor!! :j De volgende stap lijkt groot, maar valt wel mee hoor! Als de 8 zonder problemen ging, is de 10 ook zeker weten zonder problemen!

Tjemig, ik zag net foto's van mij en de Zuidlaardermarkt loop! Da's echt een noodkijk zeg :D Volgens mij deugde die klok niet, aan mijn kop te zien was ik minstens zo ver heen als Erben die een marathon liep :))

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:55

Dag mensen,

mag ik mij ook melden?
Ik dacht nooit dat hardlopen iets voor mij ging zijn, maar ik blijk het na mijn eerste les Start To Run toch wel echt ontzettend leuk te vinden. Er mogen bij mij zo'n 15 kilo af, dus dat is de reden dat ik ben begonnen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:58

:wave:

Wat jammer van de blessures hier zeg :(:)

Goed zo Fanneke, jezelf een doel stellen is altijd heel erg goed.
Show die set hier alvast maar even want ik ben wel benieuwd :+

WIlde vandaag gaan, maar ik vond het weer echt te slecht, meestal maakt regen me niet zo heel erg veel uit, maar dit vond ik een beetje te veel van het goede. Morgen wordt het ook niks, maar dan ga ik wel even een rondje wandelen omdatik dan ook wat dingen weg moet brengen en bij mijn ouders langs, kan ik dan mooi lopend doen. Donderdag dan maar weer. Volgende week heb ik ook vakantie dus dan ga ik zeker een paar keer lopen :j Ik kom er dan niet meer onderuit :D Heb dan tijd genoeg,

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:31

@Iedereen met een blessure: Sterkte!!
@Fanneke succes morgen bij de diëtiste!

Hey PC, leuk jou hier ook te zien!
Ik laat me door regen niet tegenhouden. Het is maar water roep ik altijd en ik loop altijd wel fijn in de regen...
Wel ben ik altijd bang dat mijn ipod verdrinkt, dat is wel eens lastig. Maar een boterhamzakje doet tot nu toe wonderen.
En als ik iedere keer met regen niet train dan kom ik voor mijn gevoel geen stap verder.
Vanmorgen heb ik rondje 6,2 gedaan. Beetje geprobeerd op tempo te lopen. Heb er 35 minuten over gedaan. Best tevree zeg maar!
Nu lekker douchen en snel crashen in bed!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:32

Kan de set niet vinden :( Dan moet ik maar snel afvallen, zodat ik hem in levende lijve kan showen :+

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:46

Welkom Puchje, je komt uit de buurt (tussen Nijmegen en Arnhem) en ik heb in je profiel gespiekt en je komt me bekend voor, ik weet alleen niet waarvan :')

Geeft er misschien iemand antwoord op m'n vraag hierboven? nieuwsgierigheid :=

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:52

Dames wat een blessures bah, sterkte!

Mirkim lekker dat je bijna klaar bent met je scripie!! Lijkt me een heerlijk gevoel :)

Welkom Puchje!

Goed plan Fanneke! IRL is natuurlijk wel veel leuker :)

Elise Geen idee, nog nooit een wedstrijdje gelopen maar ik denk dat ik het wel fijn zou vinden om met muziek te lopen.

Ik wilde morgen ook weer gaan lopen lekker weertje schrijven ze voor morgen voor zeg bah!! Hopelijk kan ik me er toch toe zetten te gaan lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:57

Elise88 schreef:
Nou, niet zo'n fijne berichten hier, met al die enkels, sterkte!

Ik heb lesje 8 gelopen, telkens 2 minuten met 1 minuut rust, ging prima.

Rennen jullie op wedstrijden eigenlijk ook met muziek, met een 'les', of met niets, of...? Nieuwsgierigheid :D

Als ik met iets loop is het met een podcast om zo een tempo vast te kunnen houden. Normaal loop ik dus met niks.

Welkom Puck!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:02

Hey Angela!
Ik heb je de hele tijd in mijn achterhoofd gehad bij het lopen van mijn eerste les :D
Elisa, heb je een foto? Misschien herken ik je ook wel ;) (heb op het Gymnasium gezeten in Nijmegen)

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:21

Mijn vraag namelijk, omdat ik ook wel merk dat ik die opmerkingen tussendoor stiekem best leuk/fijn vind (de lesjes) en de muziek vind ik ook erg prettig, kom je in 'n fijne 'kadans' of hoe je het ook mag noemen/schrijven en die is dan prima vast te houden.
Lopen zonder muziekje zou ik denk ik niét saai vinden maar misschien wél minder lang volhouden.

Puchje, dan is dat het! Heb er ook gezeten, denk dat ik je dan alleen van gezicht ken. Twijfelde tussen school of dansles bij Vermeulen :=

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:33

Je zat dan wel 3 jaar onder mij :D
Leuk zeg!

Ik vind Evy erg fijn en oppeppend. De muziek vond ik de eerste les ook erg prettig.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 07:23

Moge!
@fanneke: Als die 8 min zo fijn gingen, red je ook de 10! Komtgoed!
@elise: Ik loop áltijd met muziek! Training en wedstrijd (heb er 1 per jaar ohr := )Geeft mij emer rust.
@kim: Yes, bijna klaar met scriptie! :j
@sakk: Groot gelijk! Gister was het hier hele dag mooi weer, maar nu.....Pfff! Ga ik ook echt niet oh!
@judith: Jemig, da's rap zeg! Goed gedaan!

Voel mn benen seriously nog van gister, van de ShuttleRun.... :o Gelukkig heb ik morgenochtend weer hele ochtend ShuttleRun en eigenlijk is donderdag mijn vaste hardloopdag, maar wie weet verschuif ik m wel ff naar vrijdag....We'll see!

Zo werken, succes allemaal vandaag!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:22

Goedemorgen...

Sterkte met de blessures! :(:)
Welkom Puchje!

Bah, de klieren in mijn hals zijn helemaal opgezet en ik heb keelpijn... Ik wil eigenlijk wel gaan lopen deze ochtend, wat zeggen jullie ervan?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:30

Goedemorgen :wave: Bijna alweer verslapen :D Maar ben op tijd :j
Wat een flut weer, nou maar even kijken wat het vanavond wordt, ik heb wel allemaal gezonde dingetjes mee gesleept naar het werk want ik moet en zal gewoon afvallen.

Fanneke laat jij hier ook nog even weten hoe het bij de dietiste was?