Heb net gelopen in het bos, en het heeft wat geregend. Ik vond het heeelemaal niet erg, die paar spetters die de bomen doorlieten waren lekker verkoelend
Dus bij regen is het bos ideaal. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus bij regen is het bos ideaal. _Nancy_ schreef:
Heb het trainingprogramma van Evy Gruyaert voor op mijn Ipod gedownload, zijn er mensen met ervaring daarmee?
.
Dan met het regenjackje en hesje aan. Ze geven morgen nog slechter weer op, met hagelstenen, natte sneeuw en al!
Ach, ik moet echt weer aan de sjok!! Mirkim schreef:oh hahaha, da's lekker dat ze morgen zulks rotweer willen hebben!! Zeg ik net stoer te verkondigen dat wanneer ik een planning heb, me daar ook aan hou, kom jij met dit bericht aan, FannekeAch, ik moet echt weer aan de sjok!!
Ga je nu met mij lopen?
Schiedam ligt hier niet heel erg naast de deur... En mijn knietjes mogen vandaag nog even rusten, morgen moeten ze echt weer aan de slag! 
En.... droog gelopen!
Op de laatste 20 meter begon het te regenen.
Mij einddoel is: mijn oude rijbroeken en leren rijlaarzen aan.
De volgende stap lijkt groot, maar valt wel mee hoor! Als de 8 zonder problemen ging, is de 10 ook zeker weten zonder problemen!
Volgens mij deugde die klok niet, aan mijn kop te zien was ik minstens zo ver heen als Erben die een marathon liep

Ik kom er dan niet meer onderuit
Heb dan tijd genoeg,
Dan moet ik maar snel afvallen, zodat ik hem in levende lijve kan showen

Elise88 schreef:Nou, niet zo'n fijne berichten hier, met al die enkels, sterkte!
Ik heb lesje 8 gelopen, telkens 2 minuten met 1 minuut rust, ging prima.
Rennen jullie op wedstrijden eigenlijk ook met muziek, met een 'les', of met niets, of...? Nieuwsgierigheid

)Geeft mij emer rust.
Gelukkig heb ik morgenochtend weer hele ochtend ShuttleRun en eigenlijk is donderdag mijn vaste hardloopdag, maar wie weet verschuif ik m wel ff naar vrijdag....We'll see!
Bijna alweer verslapen
Maar ben op tijd