Ach jeetje... Wat erg! Gecondoleerd meid! Ze heeft toch nog mooi de feestdagen gewonnen zo! Heel veel sterkte, ook voor haar gezin en andere familie en vrienden.
Ik heb dit topic alle tijd gevolgd, maar nooit een reactie geplaatst omdat ik simpel weg niet wist wat ik moest zeggen. Toch wil ik nu even een berichtje kwijt.
Gecondeleerd, en ik wens jou, en alle nabestaande van Sandra, Heel veel sterkte.
Ik ben niet alleen thuis hoor. Veel bel en smsjes naar iedereen. Begrafenis weet ik nog niet wanneer. Sandra had alles al lang geleden geregeld, dus haar familie weet precies hoe en wat.
ik kom vandaag toevallig jou topic tegen en wat een kippenvel heeft het mij gegeven! ik wens jou en de familie heel veel sterkte! het is een moeilijke strijd geweest... het is een nare ziekte die veel kapot maakt..
Die dappere Sandra, voor mijn gevoel heeft ze de regie tot het laatst in handen gehad. Ondanks dat ik haar en jou niet persoonlijk ken, heb ik erg meegeleefd. Nu ik je bericht lees dat Sandra overleden is, krijg ik een heel vredig gevoel over mij. Ik weet dat het zo oneerlijk is, dat haar leven veel te vroeg is opgehouden. Aan de andere kant was het genoeg. Soms zijn er zo veel dingen die we voelen, maar geen woorden voor om het te zeggen.
Talonius en een ieder die Sandra lief had, gecondoleerd met dit oneerlijke verlies.
Fee_
Geplaatst: 02-01-12 23:17
Bijzondere mensen sterven niet, ze gaan wel, maar blijven toch.. Voor altijd!
vickylover
Geplaatst: 02-01-12 23:33
ongeloofelijk dappere vrouw zeg diep respect !!!
ts veel sterkte met het verlies . ook vrienden, haar kleine meid , en haar man
Jet
Geplaatst: 03-01-12 00:56
Ik lees net je eerste bericht van vandaag en vervolgens al snel het bericht dat Sandra is overleden. Voor haar is het prima zo, ze heeft gigantisch gestreden, maar nu was het echt haar tijd en gelukkig is dat snel gegaan. Voor jou en de nabestaanden: Heel veel sterkte en blijf elkaar steunen, ook straks als alles achter de rug is...
Ibonn
Geplaatst: 03-01-12 02:17
Ook ik vond dit topic pas vandaag en heb het net helemaal doorgelezen. Ongelooflijk confronterend en heel triest hoe het met je vriendin moest aflopen. Ondanks haar moed en wil om te leven heeft ze het niet gered en ik huil om haar dood en iedereen die ze achter moest laten, ook al ken ik haar alleen via jouw verhalen.
Zelf zitten wij er nog midden in, mijn vriend is klaar met de chemo maar de bestralingen gaan nog door tm volgende week. Hoewel de doktoren positief zijn, heb ik het er heel erg moeilijk mee. Dit topic was daarom zowel heel zwaar alsook een steun door de vele posts van andere bokkers met hun verhalen.
Daarom wil ik TS bedanken voor dit topic en heel veel sterkte toewensen in de komende tijd...
Sjeee...... Ik ben er helemaal stil van, Sandra heeft gestreden tot het einde. Het moment van gaan heeft ze zelf gekozen. Ze had er vrede mee en is in vrede heen gegaan. Het is allemaal wel heel snel gegaan, zo lees ik je bericht dat het slechter gaat en een paar uur later is ze overleden. Sterkte TS!
Nog een stille meelezer... Wat een onwijs dappere vrouw was Sandra, ze heeft zo hard gevochten, daar kan ik alleen maar heel veel respect voor hebben..
Gecondoleerd en veel sterkte in deze tijd.
Lusitano
Geplaatst: 03-01-12 09:05
Ik verbaas me er altijd over hoe sterk de mensen die weten dat ze gaan overlijden zijn... Zo ook deze Sandra. Talonius heel veel sterkte en gecondoleerd. Ook haar nabestaanden gecondoleerd. En haar dochter....pffff
Wat enorm fijn dat ze het nieuwe jaar nog gehaald heeft zoals ze zelf graag wilde. Sterkte