Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietske83

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 07:10

Ja het gaat hier goed.

Fenartoe het voelde bij mij eerst vreemd zonder bh maar later is het echt heerlijk.
Ook nog steeds wonden duurde bij mij ook erg lang voordat het dicht ging.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 09:14

is een beetje standaard hoor dat je 6 weken niks mag; vooral als je een hefige ingreep krijgt; ik ga van een 75 H naar een 75 D en bij mij wordt daarna ook nog alles gelift. werkgever kan daar niks tegen in brengen; is de standaard geneesprocedure

Silvia schreef:
tamaramt schreef:
kom net terug van de pc en ik word op 11 maart geopereerd; eerder was helaas geen plek
op 21 februari heb ik een intakegesprek met de anestesist

in ieder geval 6 weken niet werken; niet paardrijden; autorijden; niks; 1 dag en nachtopname in het ziekenhuis; meerdere dagen drains en litteken om tepel en anker; geen borstvoeding meer kunnen geven en minder/geen gevoel meer in tepel kan en misschien omdat ik een lichte en slechte huid heb; lelijkere littekens
maar ik zie het allemaal wel
alles beter dan wat ik nu heb

Meen je dat nou, 6 weken niet werken en autorijden? Wat voor werk doe je dan en krijg je dat wel spits bij je werkgever?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 09:42

Was het topic al kwijt :o

Vervelend dat het bij sommige nog steeds niet zo goed gaat na de operatie...
Bij mij ziet het er goed uit, littekens rond m'n tepels zie je al nauwelijks meer.. Alleen de rest is af en toe nog een beetje rood, wat met de dag verschilt. Jeuk is gelukkig nu zo goed als helemaal weg!
Durfde in het begin niet goed zonder BH te slapen, maar alleen die BH jeukte al zo erg dat ik nu gewoon weer zonder slaap.. Heb nog geen tijd en puf gehad om nieuwe BH's te gaan shoppen.. Dus dat moet nog :o

Iedereen nog heel veel succes met verder herstellen.. En voor degene die nog geopereerd gaan worden, natuurlijk ook succes ! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:28

He het topic is er weer!

Hier gaat het ook goed, ben vanaf gisteren weer naar school aan het gaan, toch wel vermoeiend.
Wonden gaan helaas niet al te best dicht en er piepen steeds hechtingen uit, volgens de dokter accepteerde mijn lichaam de interne hechtingen niet.
En had gisteren een klein plekje wat denk ik ontstoken is, het leek op een blaar maar wat het is weet ik niet precies.
Als ik straks ga douchen hou ik het even goed in de gaten en anders maar weer een afspraak in het ziekenhuis.
Het was afgelopen maandag 5 weken geleden dat ik geopereerd ben.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:36

Vervelend dat je lichaam het er niet helemaal mee eens is Roosch en hoop voor je dat het plekje wat mee valt.

Ik had bij bravissimo een ontzettend leuke bikini gezien, hebben ze em uit de verkoop gehaald....

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 18:19

Dat had ik ook Roosch. Op eens kwam er weer een hechting uit of had ik een pus bultje en dan kneep ik erin en daar was dan weer een hechting. Ik heb ze er voorzichtig uitgetrokken met een pincet. Ze zaten van binnenuit allemaal al los. Was dus geen probleem hou wel van die plekjes littekens denk ik.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:28

tamaramt schreef:
is een beetje standaard hoor dat je 6 weken niks mag; vooral als je een hefige ingreep krijgt; ik ga van een 75 H naar een 75 D en bij mij wordt daarna ook nog alles gelift. werkgever kan daar niks tegen in brengen; is de standaard geneesprocedure

Ik heb al wel gelezen dat vrouwen 6 weken niet mogen sporten, maar dat is toch heel wat anders dan 6 weken niet werken.
Ligt er natuurlijk aan wat voor werk je doet maar ik ga even uit van een kantoorbaan.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:05

ik werk in een kledingzaak en de chirurg heeft me nadrukkelijk gewezen op 6 weken rust; minimaal 4 weken geen autorijden/fietsen etc
minimaal 6 weken geen paardrijden en zelf mijn honden uitlaten(heb 2 grote jongens; samen goed voor bijna 75 kg ;))mag niet

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:55

Er is al een tijdje niet gereageerd, maar ik ga toch mijn vraag stellen :)

Ik wil gaan hardlopen, maar met mijn 75E/F (ligt eraan welke dag het is :') ) Kan ik natuurlijk niet zomaar gaan rennen. Dat heb ik wel eens gedaan, en dat is niet charmant, en ook totaal niet fijn.

Nu kan ik alleen webshops voor sport BH's vinden, en ik wil toch wel graag passen voordat ik iets koop. Weten jullie winkels waar ze sport BH's verkopen en ook een beetje professioneel zijn met advies geven?

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:08

Ik ben gisteren geopereerd, bvk. Met kleding ziet het er al zooo mooi uit. Ben alleen erg misselijk en duizelig geweest van de narcose. Ga nu ook weer achter mn laptop vandaan, merk dat dat nog iets te veel is, haha.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:19

Ik had mijn sport bh gekocht in Leeuwarden, erg prettig geholpen

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:22

Rustig aan s_casper! En beterschap!

Savasan; Ik heb mijn sport BH's wél online besteld. Kon ze ook gewoon weer terug sturen als ze niet goed zaten, maar snap wel dat je liever van te voren even wil passen.
Ik heb zelf sportbh's van Freya bij de meeste betere lingerie winkels ( dus geen livera en hunkemoller) is dat merk wel te krijgen. Bij jou in de buurt hebben ze vast ook wel een goede zaak.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:22

Nou dames gefeliciteerd met jullie vergrotingen. Ik wilde alleen even zeggen dat ik me er heel weinig bij kan voorstellen, ik pas zelf nog maar net in een 80E en zou blij zijn als het een maatje of 2 minder was hahahaha.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:25

Heb jij je bril wel op Suus :+

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:33

Huh? Mis ik iets dan...?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:36

Suus schreef:
Nou dames gefeliciteerd met jullie vergrotingen.

Alle dames die hier zitten hebben, net als jij, een grote cupmaat van zichzelf en zouden dus ook graag 2 maatjes minder willen hebben ;)
Een aantal laten daarom ( vanwege klachten) borstVERKLEININGEN uitvoeren, dusja je mist iets :P :j

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:57

:=

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:57

Oooh huhumm beetje erg blond.
*SCHAAM SCHAAM*

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:57

Hahaha, kan gebeuren!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 22:12

Ik had een tijdje terug geschreven dat ik geluk had bij de hema, een flink afgeprijsde bh gekocht die veel beter dan verwacht bleek te zitten. Nu hadden ze laatst een rek met blijkbaar een aantal restanten van eerdere uitverkopen en daar hing die ene bh in mijn maat er nog tussen en maar 4 euro.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 22:50

4 euro... kan me gewoon bijna niet voorstellen dat die dan stevigheid moet geven.... terwijl je anders minimaal 6 tientjes moet neerleggen

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 23:43

Hij is dus wel flink afgeprijsd, echt het restant van een eerdere uitverkoop.
En ik heb er dus al paar maanden geleden precies dezelfde gekocht en ja, mijn bh's van 50 euro zijn beter. Maar daarna komt toch echt deze bh.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 11:43

De plastische chirurg raadde mij na mijn borstverkleining ook de bh's van de Hema aan.
Zegt toch iets over de kwaliteit.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 11:53

Ik rijd paard met de minimizers van de Hunkemoller. Die hebben voor mij de meeste steun..
Heb ooit wel een van de hema gehad, maar dat is jaren terug.. Kan dat dus niet meer vergelijken..

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:00

Ik heb zelf sportBH's bij de livera weg inderdaad :j ideaal! En verder draag ik alleen Sapph :j