Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

iig geen kwaaltjes meer zoals overgeven, toch
pmarena schreef:Hmm , als hij er al zoveel moeite mee heeft om zijn eigen behoeftes eventjes opzij te zetten voor zijn "vrouw" die zwanger is van zijn kind , hoe makkelijk zal het het hem dan afgaan als er een baby de hele dag ligt te krijsen en met diarree een paar keer per dag tot achter de oren onder de stront zit
Klinkt alsof je goede kans hebt dat hij toch wel terugkomt op dat idee van elk weekend de pappa willen spelen
Leslie90 schreef:Meid wind je niet zo op!
Ik begrijp je wel, ook al ben ik nog niet zelf zwanger geweest kan ik me er best in plaatsen.
Als je al zoveel stress hebt en veel bandenpijn moet je zeker rustig aan doen en ik geef je gelijk.
Het is ook niet zo dat je nu opeens invalide bent, maar wat hulp is niet verkeerd.
Ik vind het zelfs een beetje egoìstisch dat je vriend, inmiddels ex vriend, je het allemaal maar laat uitzoeken en zo respectloos is!
Meis, je bent een vrouw, en hij zou blij met jou moeten zijn, zonder vrouw geen kinderen![]()
Heel veel sterkte! en geniet er lekker van nu het beter gaat met jou en de kleineiig geen kwaaltjes meer zoals overgeven, toch
JessAndHope schreef:Je gaat er inderdaad samen voor! En niet alleen.... agjah joh.. het is gelopen zoals het gelopen is. En ik ben blij dat de poespas achter de rug is. Nu nog een paar laatste dingetjes regelen, en dan op naar mn bevalling!!!
Uiteindelijk is het straks jouw probleem en niet dat van ons. Cayenne schreef:JessAndHope schreef:Je gaat er inderdaad samen voor! En niet alleen.... agjah joh.. het is gelopen zoals het gelopen is. En ik ben blij dat de poespas achter de rug is. Nu nog een paar laatste dingetjes regelen, en dan op naar mn bevalling!!!
Ik vind het vooral jammer voor je (maar ook voor je kindje) dat je die "dingetjes regelen" nogal onderschat.
Dat gaat echt niet zo makkelijk als jij denkt, en die zijn ook wel iets belangrijker dan kleine onbenullige dingetjes die je zo even regelt.
Je moet het zelf weten, maar je kunt maar beter uitgaan van de moeilijke weg, anders zal het straks nog vies tegenvallen. Maar goed, het is jouw probleem meid. Ik hoop maar voor jullie alle drie (en de vader heeft in deze ook zeker rechten) goed uitpakt.
en ik ben het overigens met de rest eens. Je manier van reageren is niet zo erg volwassen en dat is jammer.
JessAndHope schreef:Nu nog een paar laatste dingetjes regelen

Cayenne schreef:JessAndHope schreef:Nu nog een paar laatste dingetjes regelen
Uit je eigen woorden. Hier de meest recente maar ik kan er nog wel meer voor je quoten hoor
en ja, ik kan me best voorstellen dat je het er niet mee eens bent (al vind ik ook dat onvolwassen, want uiteindelijk heb je aan het belang van je kind te denken, en ook voor haar zal het belangrijk zijn dat het goed gaat met haar papa.) Dan kun jij natuurlijk wel vinden dat hij een aantal rechten niet mag hebben, maar die heeft ie wel en neem van mij aan dat je dat uiteindelijk gaat opbreken wanneer je je niet als de meest volwassene van jullie tweeen opstelt
JessAndHope schreef:Dit is dus puur weer een kwestie van formuleren. Als ik had gezegd: jeetje, nu nog een paar grote en belangrijke dingen regelen... dan was het wel goed geweest?
Het zijn toch nog dingen die geregeld moeten worden? Moet ik er dan maar zwaar aan gaan tillen?

Bokt bestaat uit voornamelijk letters. Juist daarom moet je er op internet zo goed op letten wat je schrijft. Dit is jouw topic en mensen reageren op wat jij schrijft en hoe je het schrijft. Dat is logica 
Citaat:En je mag mij gaan vertellen wanneer ik niet aan het belang van het kind denk. Want om zoiets kan ik wel p*slink worden. Ik doe niet anders dan aan het kind denken!!! Kom op zeg... gimme a break!
Ik heb alleen gezegd dat het wijsheid is om in het belang van je kind te handelen, niet dat je dat niet doet.Cayenne schreef:JessAndHope schreef:Nu nog een paar laatste dingetjes regelen
Uit je eigen woorden. Hier de meest recente maar ik kan er nog wel meer voor je quoten hoor
en ja, ik kan me best voorstellen dat je het er niet mee eens bent (al vind ik ook dat onvolwassen, want uiteindelijk heb je aan het belang van je kind te denken, en ook voor haar zal het belangrijk zijn dat het goed gaat met haar papa.) Dan kun jij natuurlijk wel vinden dat hij een aantal rechten niet mag hebben, maar die heeft ie wel en neem van mij aan dat je dat uiteindelijk gaat opbreken wanneer je je niet als de meest volwassene van jullie tweeen opstelt :)
Meid, je bent nog maar 20, en als het even mee zit dan heb je nog je hele leven met hem te maken.
Probeer dat contact als prettig te houden, anders gaat het een hele lange en moeilijke tijd voor je worden.
) Gewoon geen andere woorden voor dan er misselijk van te worden...
da_re schreef:@ MamboBeach : Hoezo ik praat de Ts naar de mond?
ik weet niet hoor maar volgens mij zit jij de boel op te jutten en is dat ook niet helemaal de bedoeling ?!
Ik denk dat TS de goede beslissing heeft genomen en ik geloof dat ik daar voor uit mag komen. Ik had het niet anders gedaan.
Jij wel dan?
da_re schreef:@ MamboBeach : Hoezo ik praat de Ts naar de mond?
ik weet niet hoor maar volgens mij zit jij de boel op te jutten en is dat ook niet helemaal de bedoeling ?!
Ik denk dat TS de goede beslissing heeft genomen en ik geloof dat ik daar voor uit mag komen. Ik had het niet anders gedaan.
Jij wel dan?

JessAndHope schreef:Fingers crossed! Heel vals misschien: maar ik hoop dat hij tegen die tijd een andere vriendin heeft die ie veel interessanter vind dan mij en die kleine...
JessAndHope schreef:Tsja... het is volgens mij normaal. Om het weekend.
Maar ik heb zoiets van: je hebt gewoon al die tijd totaal geen interesse/emotie of steun getoont... en dan nu ineens wel leuk de vader uit hangen als ze er is?
En daarnaast, hij woont bij zn broer in die rookt en blowt. En hij rookt zelf... dus moet nog maar afwachten hoe leuk ik het ga vinden als hij haar in zo'n situatie plaatst...

MamboBeach schreef:JessAndHope schreef:Tsja... het is volgens mij normaal. Om het weekend.
Maar ik heb zoiets van: je hebt gewoon al die tijd totaal geen interesse/emotie of steun getoont... en dan nu ineens wel leuk de vader uit hangen als ze er is?
En daarnaast, hij woont bij zn broer in die rookt en blowt. En hij rookt zelf... dus moet nog maar afwachten hoe leuk ik het ga vinden als hij haar in zo'n situatie plaatst...
Niet te geloven dit...
Heb je nu zelf niet in de gaten hoe verkeerd je bezig bent...