Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:00

Zoals in mn vorige posts, Chanel... : blijkbaar is iets direct zeggen en gewoon recht voor zijn raap zijn 'extreem'...
Tsja, ik ben nu eenmaal niet de persoon die ergens omheen draait of anders gaat formuleren omdat het beter klinkt. Komt allemaal op hetzelfde neer...

En als ik echt flink pissig ben, dan word ik erg sarcastisch en denegrerend... maarja, dan máák je het er ook wel naar hoor!

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:01

Dat is dan ook niet echt verantwoord..
Als hij tegen die tijd nog steeds bij zijn rokende en blowende broer woont mag ze er denk ik niet eens heen. Maar dat weet ik niet zeker. (dat je rookt in huis moet je volgens mij zelf weten hoewel het wel af geraden wordt, maar drugs gebruiken mag echt niet in de buurt van baby/kinderen. Zeker niet in een huis waar een baby/kind een weekend door moet brengen)

Maar dat is ook nog heel ver weg hè, zorg eerst maar dat je alle andere dingen lekker in orde hebt en dat je strakjes lekker geniet van je prinsesje en het mama zijn!
Laatst bijgewerkt door RSDICBS op 06-09-10 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:02

Hmm , als hij er al zoveel moeite mee heeft om zijn eigen behoeftes eventjes opzij te zetten voor zijn "vrouw" die zwanger is van zijn kind , hoe makkelijk zal het het hem dan afgaan als er een baby de hele dag ligt te krijsen en met diarree een paar keer per dag tot achter de oren onder de stront zit :P

Klinkt alsof je goede kans hebt dat hij toch wel terugkomt op dat idee van elk weekend de pappa willen spelen :)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:03

Meid wind je niet zo op!
Ik begrijp je wel, ook al ben ik nog niet zelf zwanger geweest kan ik me er best in plaatsen.
Als je al zoveel stress hebt en veel bandenpijn moet je zeker rustig aan doen en ik geef je gelijk.
Het is ook niet zo dat je nu opeens invalide bent, maar wat hulp is niet verkeerd.
Ik vind het zelfs een beetje egoìstisch dat je vriend, inmiddels ex vriend, je het allemaal maar laat uitzoeken en zo respectloos is!
Meis, je bent een vrouw, en hij zou blij met jou moeten zijn, zonder vrouw geen kinderen ;)

Heel veel sterkte! en geniet er lekker van nu het beter gaat met jou en de kleine :(:) iig geen kwaaltjes meer zoals overgeven, toch :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:03

Dat ís ook niet verantwoord. Net als dat het niet verantwoord is om mij (met zwangere buik) in een dampende ruimte te stoppen.

Gelukkig is het inderdaad heel ver weg, maar wil het wel nu geregeld hebben. Anders krijgen we die strijd als ze 1 is... en dat wil ik al helemaaaal niet!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:04

pmarena schreef:
Hmm , als hij er al zoveel moeite mee heeft om zijn eigen behoeftes eventjes opzij te zetten voor zijn "vrouw" die zwanger is van zijn kind , hoe makkelijk zal het het hem dan afgaan als er een baby de hele dag ligt te krijsen en met diarree een paar keer per dag tot achter de oren onder de stront zit :P

Klinkt alsof je goede kans hebt dat hij toch wel terugkomt op dat idee van elk weekend de pappa willen spelen :)

Fingers crossed! Heel vals misschien: maar ik hoop dat hij tegen die tijd een andere vriendin heeft die ie veel interessanter vind dan mij en die kleine...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:04

Leslie90 schreef:
Meid wind je niet zo op!
Ik begrijp je wel, ook al ben ik nog niet zelf zwanger geweest kan ik me er best in plaatsen.
Als je al zoveel stress hebt en veel bandenpijn moet je zeker rustig aan doen en ik geef je gelijk.
Het is ook niet zo dat je nu opeens invalide bent, maar wat hulp is niet verkeerd.
Ik vind het zelfs een beetje egoìstisch dat je vriend, inmiddels ex vriend, je het allemaal maar laat uitzoeken en zo respectloos is!
Meis, je bent een vrouw, en hij zou blij met jou moeten zijn, zonder vrouw geen kinderen ;)

Heel veel sterkte! en geniet er lekker van nu het beter gaat met jou en de kleine :(:) iig geen kwaaltjes meer zoals overgeven, toch :)

Je gaat er inderdaad samen voor! En niet alleen.... agjah joh.. het is gelopen zoals het gelopen is. En ik ben blij dat de poespas achter de rug is. Nu nog een paar laatste dingetjes regelen, en dan op naar mn bevalling!!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:15

JessAndHope schreef:
Je gaat er inderdaad samen voor! En niet alleen.... agjah joh.. het is gelopen zoals het gelopen is. En ik ben blij dat de poespas achter de rug is. Nu nog een paar laatste dingetjes regelen, en dan op naar mn bevalling!!!

Ik vind het vooral jammer voor je (maar ook voor je kindje) dat je die "dingetjes regelen" nogal onderschat.
Dat gaat echt niet zo makkelijk als jij denkt, en die zijn ook wel iets belangrijker dan kleine onbenullige dingetjes die je zo even regelt.
Je moet het zelf weten, maar je kunt maar beter uitgaan van de moeilijke weg, anders zal het straks nog vies tegenvallen. Maar goed, het is jouw probleem meid. Ik hoop maar voor jullie alle drie (en de vader heeft in deze ook zeker rechten) goed uitpakt.

en ik ben het overigens met de rest eens. Je manier van reageren is niet zo erg volwassen en dat is jammer.
Jammer dat je goedbedoelde adviezen die iets minder goed in jouw straatje passen, volledig van je afschuift.
iedereen heeft hier het beste met je voor, hoor :) Uiteindelijk is het straks jouw probleem en niet dat van ons.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:17

Cayenne schreef:
JessAndHope schreef:

Ik vind het vooral jammer voor je (maar ook voor je kindje) dat je die "dingetjes regelen" nogal onderschat.
Dat gaat echt niet zo makkelijk als jij denkt, en die zijn ook wel iets belangrijker dan kleine onbenullige dingetjes die je zo even regelt.
Je moet het zelf weten, maar je kunt maar beter uitgaan van de moeilijke weg, anders zal het straks nog vies tegenvallen. Maar goed, het is jouw probleem meid. Ik hoop maar voor jullie alle drie (en de vader heeft in deze ook zeker rechten) goed uitpakt.

en ik ben het overigens met de rest eens. Je manier van reageren is niet zo erg volwassen en dat is jammer.

En waar baseer jij op dat ik er makkelijk over denkt? Ook even uit de lucht gegrepen?
Wat ik zo jammer vind, is als ik aan dingen zwaar til... dat ik te horen krijg dat ik dramatisch doe en onvolwassen reageer.
Doe ik er laconiek over en probeer me er niet al te druk over te maken... onderschat ik de dingen weer :?
Weten jullie ondertussen wat het nou is??

Enne, fijn voor je dat je dat vind. Ben ik het totaal niet mee eens, maar dat zal je wel begrijpen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:21

JessAndHope schreef:
Nu nog een paar laatste dingetjes regelen

Uit je eigen woorden. Hier de meest recente maar ik kan er nog wel meer voor je quoten hoor :)

en ja, ik kan me best voorstellen dat je het er niet mee eens bent (al vind ik ook dat onvolwassen, want uiteindelijk heb je aan het belang van je kind te denken, en ook voor haar zal het belangrijk zijn dat het goed gaat met haar papa.) Dan kun jij natuurlijk wel vinden dat hij een aantal rechten niet mag hebben, maar die heeft ie wel en neem van mij aan dat je dat uiteindelijk gaat opbreken wanneer je je niet als de meest volwassene van jullie tweeen opstelt :)

Meid, je bent nog maar 20, en als het even mee zit dan heb je nog je hele leven met hem te maken.
Probeer dat contact als prettig te houden, anders gaat het een hele lange en moeilijke tijd voor je worden.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:24

Cayenne schreef:
JessAndHope schreef:

Uit je eigen woorden. Hier de meest recente maar ik kan er nog wel meer voor je quoten hoor :)

en ja, ik kan me best voorstellen dat je het er niet mee eens bent (al vind ik ook dat onvolwassen, want uiteindelijk heb je aan het belang van je kind te denken, en ook voor haar zal het belangrijk zijn dat het goed gaat met haar papa.) Dan kun jij natuurlijk wel vinden dat hij een aantal rechten niet mag hebben, maar die heeft ie wel en neem van mij aan dat je dat uiteindelijk gaat opbreken wanneer je je niet als de meest volwassene van jullie tweeen opstelt :)

Dit is dus puur weer een kwestie van formuleren. Als ik had gezegd: jeetje, nu nog een paar grote en belangrijke dingen regelen... dan was het wel goed geweest?
Het zijn toch nog dingen die geregeld moeten worden? Moet ik er dan maar zwaar aan gaan tillen?

En ik ben het er inderdaad niet mee eens dat je mij als onvolwasse bestempeld. Wat ik pas onvolwassen vind is gaan struikelen over hóe iets geschreven is... dát is onvolwassen.
Ik heb denk ik met mijn handelen wel aangetoond dat ik volwassen en verantwoordelijk genoeg ben om mijn kind een rustige en makkelijke toekomst te bieden, in plaats van doorgaan met een vent die zijn eigen verantwoordelijkheden niet kent alleen maar omdat ik anders er alleen voor zou komen te staan.

En je mag mij gaan vertellen wanneer ik niet aan het belang van het kind denk. Want om zoiets kan ik wel p*slink worden. Ik doe niet anders dan aan het kind denken!!! Kom op zeg... gimme a break!

0mandy0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:28

Pfoe wat een lastige situatie... Zie dat je ook nog erg jong bent, wel te verstaan 20 jaar. Ik ben zelf ook 20 en denk dat je ook wel erg snel de beslissing hebt genomen om samen te gaan wonen en een kindje te nemen. Daar tegen over vind ik natuurlijk wel dat je ex vriend meer voor je had kunnen doen enz. Het is geven en nemen in een relatie! Ik hoop datg jullie er enigzins samen nog uit gaan komen, ook voor de kleine...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:30

@Mandy: de discussie over wel of niet snel begonnen aan een kind die is toch eindeloos! Maar voor mij is het definitief over. Ook al zou hij zogenaamd tot inkeer komen en het licht hebben gezien.... De knoop is doorgehakt en ik ben niet van plan hem nog terug te nemen.

Het is nu inderdaad nog de laatsten dingEN regelen :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:32

JessAndHope schreef:
Dit is dus puur weer een kwestie van formuleren. Als ik had gezegd: jeetje, nu nog een paar grote en belangrijke dingen regelen... dan was het wel goed geweest?
Het zijn toch nog dingen die geregeld moeten worden? Moet ik er dan maar zwaar aan gaan tillen?

Waar staat dat je er dan maar zwaar aan moet tillen?
Ik zeg alleen dat je het niet te licht moet opvatten :)

En ik ben het er inderdaad niet mee eens dat je mij als onvolwasse bestempeld. Wat ik pas onvolwassen vind is gaan struikelen over hóe iets geschreven is... dát is onvolwassen.[/quote]

Joh :+ Bokt bestaat uit voornamelijk letters. Juist daarom moet je er op internet zo goed op letten wat je schrijft. Dit is jouw topic en mensen reageren op wat jij schrijft en hoe je het schrijft. Dat is logica :)

Citaat:
En je mag mij gaan vertellen wanneer ik niet aan het belang van het kind denk. Want om zoiets kan ik wel p*slink worden. Ik doe niet anders dan aan het kind denken!!! Kom op zeg... gimme a break!

Waar staat dat ik vind dat jij niet in het belang van je kind handeld?
Wil je dat even voor me quoten? :) Ik heb alleen gezegd dat het wijsheid is om in het belang van je kind te handelen, niet dat je dat niet doet.
Het is wel handig om goed te lezen. Je legt anderen steeds woorden in de mond die helemaal nergens staan. Mede daardoor trekken mensen hier erg snel conclusies.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:35

Volgens mij is het om de 14 dagen een weekend wbt de omgangsregeling.
Althans dat was vroeger zo ( toen ik naar mijn vader moest) ja je leest het goed.
Ik moest om de 14 dagen heen of ik nu wel of niet wilde, de rechter heeft het toendertijd zo beslist.
En de rechters staan niet altijd aan de kant van de moeders.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:46

Cayenne schreef:
JessAndHope schreef:

Meid, je bent nog maar 20, en als het even mee zit dan heb je nog je hele leven met hem te maken.
Probeer dat contact als prettig te houden, anders gaat het een hele lange en moeilijke tijd voor je worden.

Dáár is je quote.... hierin lees ik dat je mij onvolwassen vind en dat ik wél dien te denken in het belang van het kind. Nou ik doe niet anders!!

Word er een beetje misselijk van om alles steeds weer te moeten gaan herhalen en me te moeten verdedigen (en dit bedoel ik niet alleen naar jou toe Cayenne, maar in het algemeen) Dit is dan ook de laatste keer dat ik hier nog iets posts.

Nog even alles op een rijtje:

HIJ heeft zich onvolwassen en onverantwoordelijk gedragen
HIJ gedraagt zich nogstééds onvolwassen en onverantwoorlijk
IK wil dat het kind mijn naam krijgt, op basis van mijn eigen redenatie zoals reeds beschreven érgens hier in het topic
IK geef bloed, zweet en vooral een hoop tranen om mijn kindje gelukkig te krijgen en dingen zo min mogelijk over de rug van het kind te spelen. Dit is dan ook de redene dat ik het nu regel, en niet na de geboorte.

En als laatste moet ik zeggen dat sommige mensen echt maar wat in de rondte brullen zonder daadwerkelijk de situatie te weten, deze te willen weten of zonder te lezen.
Ja, hier op bokt kunnen dingen anders opgevat worden... en ja, dit gaat niet altijd met opzet. Maar er zitten hier reacties bij die puur en alleen bedoelt zijn om mij tot op de grond toe af te branden, en meer ook niet.

Nogmaals: heerlijk heah, die anonimiteit van het internet! (en het maar raar vinden dat ik 'heftig' reageer :n ) Gewoon geen andere woorden voor dan er misselijk van te worden...

Veel plezier met jullie leven, en denk voortaan even 3x na voor je oordeelt over een situatie waar je niet zelf in hebt gezeten!
Toedels :evaw:

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:47

da_re schreef:
@ MamboBeach : Hoezo ik praat de Ts naar de mond?
ik weet niet hoor maar volgens mij zit jij de boel op te jutten en is dat ook niet helemaal de bedoeling ?!

Ik denk dat TS de goede beslissing heeft genomen en ik geloof dat ik daar voor uit mag komen. Ik had het niet anders gedaan.

Jij wel dan?

Op te jutten? Sorry hoor, maar dat vind ik nogal een belediging. Ik geef mijn mening maar ach, dat mag natuurlijk niet. En ik houdt het heel netjes hoor. Als je voor me zou staan zou ik eens goed zeggen wat ik ervan zou vinden, recht in je gezicht, geen probleem!
Mag ik natuurlijk niet zeggen, maar jullie zijn allebei erg jong, niet veel gewend misschien?
Jullie doen net of zwanger zijn een ziekte is, schei uit zeg, geniet ervan en doe niet zo moeilijk! Natuurlijk hoef je niet alles te pikken en kun je dingen samen doen maar je bent niet ziek hoor...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:48

da_re schreef:
@ MamboBeach : Hoezo ik praat de Ts naar de mond?
ik weet niet hoor maar volgens mij zit jij de boel op te jutten en is dat ook niet helemaal de bedoeling ?!

Ik denk dat TS de goede beslissing heeft genomen en ik geloof dat ik daar voor uit mag komen. Ik had het niet anders gedaan.

Jij wel dan?

Oh ja, ik heb het wel heel anders gedaan maar dat was mijn ding en mijn beslissing. En dat iedereen het anders doet, prima... Maar niet over de rug van een (ongeboren) kindje.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:49

Jeetje, is dat drama nou nog aan de gang?? Ik zie al dat TS nog heftiger reageert dan ze al deed. Kind, wat doe je jezelf aan? En waarom zit je op bokt als je het erkennen van je kind ongedaan moet laten maken? :P

Laat dit topic op slot gooien, geef jezelf een schop onder je zwangere kont en leer tot 100 tellen, daar kom je een heel stuk verder mee dan jezelf zo aangevallen voelen :D

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:53

jeetje TS, word volwassen en gedraag je ernaar!
Je reageerd niet recht voor zijn raap, je reageerd behoorlijk kinderachtig.

Tevens spreek je jezelf aardig tegen, eerst verwacht je van je ex dat hij de boodschappen doet en eens voor jou naar jou paard gaat en vervolgens roep je dat dit niet waar is en dat je enkel wat begrip voor jou moet hebben.

Niemand ontekend hier dat je vriend zich niet anders op had moeten stellen, dat is wat jij blijkbaar wil lezen.

Dat jij alles op je zwangerschap en de bijkomende kwalen gooid is erg jammer.

en nu wil je je ex ook al van zijn vaderlijke rol af helpen? meid meid meid dat gaat je echt niet lukken!
zijn achternaam hebben jullie biede voor getekend, klaar is enkel met een zeer grondige reden ongedaan te maken en dat gaat je niet luken omdat geen rechter dit toe gaat kennen omdat jij niet op 1 lijn licht met je ex.
vervolgens lees ik ook wat dat hij niet bij de bevalling mag zijn, wie pakt nou wie zijn verantwoordelijkheid af?
en hem zijn bezoeksrecht afnemen gaat je ook niet lukken.
Dus word hoog tijd dat je de realiteit onder ogen gaat zien en die fantasie wereld van je laat voor wat het is en gaat vechten voor je kindje om toch op 1 lijn te komen met de vader van het kind ook al leven jullie niet meer samen.

En ik mag enkel maar hopen dat jij heel gauw volwassen gaat worden en je hierna gaat gedragen.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:55

JessAndHope schreef:
Fingers crossed! Heel vals misschien: maar ik hoop dat hij tegen die tijd een andere vriendin heeft die ie veel interessanter vind dan mij en die kleine...

Dat moet je helemaal niet willen! Stel je eens voor dat jou eigen echte vader niks tot weinig met je te maken wil hebben!
Het lijkt me echt verschrikkelijk! Hetzelfde als dan mijn vader en moeder niet samen waren toen ik geboren was en mijn moeder mij maar 1 keer per maand met mijn vader wil laten en zelfs het eerste jaar helemaal niet.
Ik zou dat mijn moeder eeuwig kwalijk nemen! Het blijft wel haar vader of jij hem nou leuk vind of niet! En ik snap dat je vind dat die minder rechten heeft omdat die jou tijdens de zwangerschap niet gesteund heeft maar dit gaat allemaal ten koste van jou dochter en uiteindelijk waarschijnlijk ook ten koste de band die jij en je dochter opgebouwd hebben als ze erachter komt.

Denk even niet aan jezelf, niet aan die kerel maar aan je kindje!!
Daar kies je tenslotte voor en ik vind dat je hier alles voor moet doen!
Het is niet interessant wat JIJ vind. Denk is in het belang van je dochter
Laatst bijgewerkt door Kiim op 06-09-10 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:58

JessAndHope schreef:
Tsja... het is volgens mij normaal. Om het weekend.
Maar ik heb zoiets van: je hebt gewoon al die tijd totaal geen interesse/emotie of steun getoont... en dan nu ineens wel leuk de vader uit hangen als ze er is?
En daarnaast, hij woont bij zn broer in die rookt en blowt. En hij rookt zelf... dus moet nog maar afwachten hoe leuk ik het ga vinden als hij haar in zo'n situatie plaatst...

Niet te geloven dit... :n
Heb je nu zelf niet in de gaten hoe verkeerd je bezig bent...

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:07

MamboBeach schreef:
JessAndHope schreef:
Tsja... het is volgens mij normaal. Om het weekend.
Maar ik heb zoiets van: je hebt gewoon al die tijd totaal geen interesse/emotie of steun getoont... en dan nu ineens wel leuk de vader uit hangen als ze er is?
En daarnaast, hij woont bij zn broer in die rookt en blowt. En hij rookt zelf... dus moet nog maar afwachten hoe leuk ik het ga vinden als hij haar in zo'n situatie plaatst...

Niet te geloven dit... :n
Heb je nu zelf niet in de gaten hoe verkeerd je bezig bent...

Wow... simpelweg niet te geloven dat je je kindje geen vader gunt.
Stop met egoïstisch zijn, denk niet aan jezelf maar aan je kindje, ze heeft een vader nodig!
En toevallig is hij dat wel, ook al vind je het nu een enorme l*l, je moet hem niet de bevalling en zijn kind onthouden.
Open je ogen!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 17:09

:j Ik vind het werkelijk heel knap van jullie dat jullie dus inderdaad zo je kleine meid mee zou geven, wetende dat ze in de rook terecht komt. Nee dát is echt heel volwassen en verantwoordelijk! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:11

Ik heb liever dat mijn kind in de rook zit dan een rotleven heeft omdat mama niet normaal kan doen...