Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal waarschijnlijk de zomer wel door trekken .. men verwacht bij verbetering ik deze pas na maand of 2 zal merken
(beetje positieviteit schijnt wonderen te doen)
) of vinden dat je niet mag klagen
, graag of niet hoor , die pet dragen we tegenwoordig
zo lief )
, is men vaak gepiekeerd dat je m tot die tijd niet elders (als in echt ver weg) plaatsen wilt en dat je hoopt dat je die paar dingen die je kan doen en je paard echt niet moe van word misschien bij pech maar paar maanden wenst te doen of misschien wel een jaar en stiekum , nou ja stiekum , hopen we dus op mee , wie weet ) door zou willen gaan met een extra en voor velen lijkt toch wel lastig paard tja hij zit oa in zijn ritueel na zadellen even snoepje , doe je dat niet geeft die rodeo laat zich vallen , even duidelijk maken dat die het er niet mee eens is en dan stap je op en rij je weg (hij is dan zijn frustie kwijt , lijkt heel wat maar steld geen hol voor , je moet er dan alleen niet "bang of onzeker opstappen , maar zelfs die kleine kan hem veilig rijden daarna , is gewoon weer braaf , zolang je maar duidelijk bent , zo simpel als die is zo lang is zijn bijsluiter
ach ja , voorlopig vind HIJ het prima zoveel verwennerij en weinig werk
)
en die mensen komen nooit binnen ..
naar me zin heb ik het al snel zeker met uitzicht op paar ondeugende koters die weer

, maar paar plekjes op die ene arm waar dus eigenlijk geen infuus mag
top hoe die er ook mee omging/gaat
nierbekken helaas wel , maar ja oa altijd de normale hoeveelheid antibiotica
lange termijn mijn bijwerkingen die ze toen nog niet wisten
riep mijn moeder ook altijd die het weer van pa heeft nickyu schreef:yep , al jarenriep mijn moeder ook altijd die het weer van pa heeft
maakt dagelijkse leven stuk makkelijker
ps hoop dat je begrijpt dat er niks persoonlijks bedoelt was van het bericht
maar hoe bewonderens waardig dan ook dat ik al 40 jr op reserve tijd leef ( en hoop dat nog 40 jaar te doen
al ziet het er nu toch echt uit dat we het over minder lang gaan hebben , helaas)
zelf heb je alleen je uiterste grens te bepalen , de rest komt zoals het komt ..