Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Nou ik heb me inmiddels dankzij een tip ook aangemeld op een datingsite.
Jee mannen laten zich kennen. Je stelt elkaar vragen en zit te kletsen en pas na een tijdje word de foto van de ander zichtbaar. Tot 2 keer toe word ik uit de contactenlijst van die persoon gehaald op het moment dat onze foto's compleet zichtbaar zijn.
Wat laat je je kennen dan zeg
(na deze, weer een frisse, maar in het gronings klinkt het zoveel leuker
) 
rockwitch schreef:Tja maar dat doet iedereen wel, als ik zoiets zou doen en ik zie ineens een foto van iemand waar ik gewoon echt nooit op zou kunnen vallen. Ik val bijvoorbeeld echt niet op mannen met rood haar, vind het bij vrouwen supergaaf, maar bij mannen echt 3x niks. Dan zou ik toch ook zeggen van nou ja sorry, t was gezellig, maar helaas.
Iedereen heeft wel iets oppervlakkigs in zich denk ik.
Maar dat is mijn mening

poes schreef:rockwitch schreef:Tja maar dat doet iedereen wel, als ik zoiets zou doen en ik zie ineens een foto van iemand waar ik gewoon echt nooit op zou kunnen vallen. Ik val bijvoorbeeld echt niet op mannen met rood haar, vind het bij vrouwen supergaaf, maar bij mannen echt 3x niks. Dan zou ik toch ook zeggen van nou ja sorry, t was gezellig, maar helaas.
Iedereen heeft wel iets oppervlakkigs in zich denk ik.
deze roodharige dame deelt jouw mening helemaal
Hij heeft dat weggesneden en goh dat was een verlossing!
heel pijnlijk!
. Ken toch drie meiden die 23, 25 en 26 zijn en nog allemaal maagd. Zelf was ik 21 toen ik mijn maagdelijkheid verloor (wat ook niet zo vroeg is maar waar ik nooit spijt van heb gehad).