gedwongen opname

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:14

Broem al mag de verpleging voor jouw gevoel weinig begrip hebben voor wat er in jouw bokt-leven gebeurt is, wij snappen het wel. Die mutsen weten niet wat Bokt is en wat voor impact Bokt vrienden op je leven kunnen hebben.

Als muziek luisteren jouw manier van herdenken is dan is dat prima, probeer je alleen niet helemaal af te sluiten zodat je weer het gevoel krijgt dat je er alleen voor staat.
Je was zo op de goede weg, aan het aftellen voor het RIB, houdt je daaraan vast :(:)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 18:16

Er zijn nu andere mensen aan het werk en die vroegen gelijk of ik het wel kon handelen, dus het is wel overgedragen door de nachtdienst.

Ik ben enorm bang dat wanneer ik er over ga praten er weer kortsluiting komt, zo voelt het wel. Dus ik vlucht in een dissociatie door te breien en steken te tellen. Af en toe huil ik, maar ik voel weinig, enkel een heel dof gevoel. Ik weet niet hoe lang ik dit volhoud.

Nicje87

Re: gedwongen opname

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:19

Aahh Brom fijn dat ze het wel hebben doorgegeven en dat ze je proberen te helpen!
Je kan het meis! Heb je wel vrienden enz die je ziet of spreekt?
Ik denk wel dat het belangrijk is om met iemand te praten.. Hoe moeilijk het ook is.. Soms kan het erg opluchten en een andere kijk geven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:22

Hey bromfiets ik snap dat je door het nieuws over Pollewoppy nu een gevoel krijgt van zij wel en ik niet. Maar probeer je op te trekken aan de mensen om je heen die graag willen dat je nog een tijdje hier blijft. Ik hoop voor je dat je in beter vaarwater terecht komt. Heel veel sterkte. Er is gelukkig nog bokt als de verpleging zo met zich zelf bezig is en er niet voor jouw nu kan zijn...

En iedereen in dit topic veel sterkte met het verwerken van jullie bokt vriendin. Het was even heel erg schrikken.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 18:25

Ik denk dat praten op dit moment gevaarlijk is. Dat ik het niet kan kanaliserenen niet kan tegenhouden. Ik denk dat ik dan wegloop en als ze me hier dan niet tegenhouden wil ik niet denken aan wat er wss gebeurt.

Als ik thuis was geweest had ik gisteren een overdosis genomen, niet om er een eind aan te maken maar om me niet meer zo te voelen als ik me voel. Met alle risico's van dien. En ik zou zeker gesneden hebben. Daarom durfde ik vandaag ook niet naar huis te rijden.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:28

Goed dat je het niet gedaan hebt!
Als je denkt dat praten een gevaar vormt moet je het niet doen, maar weet wel... Je staat er niet alleen voor meis!
Hoe ver ben je eigenlijk met je trui?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:29

Jeetje bromfiets...

Het is wel goed dat ze het hebben doorgegeven!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:31

Nath; goed dat ze het hebben doorgegeven en goed dat je op de afdeling bent gebleven.
het gaat iig al een stuk vooruit toch :)

met lilly gaat alles goed hoor :D
van de week kom ik ff langs met lilly :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 18:32

ik weet het, ben ook blij dat ik er bij jullie mee terecht kan. Jullie snappenhet wss ook beter. De verpleging vannacht (en mijn vriend trouwens ook) zeiden dat ik me niet zo druk moest maken om iemand die ik nooit ontmoet heb. en ik vond het moelijk om te zeggen dat we hele persoonlijke gesprekken hebben gehad....

Mijn trui is af, als ik de mogelijkheid heb zal ik een foto maken. Ben al aan de volgende begonnen...

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:33

Dat is lastig dat de verpleging en je vriend dat niet begrijpen.
Maar het is soms fijn om iemand via internet te spreken die je niet kent.
En die weet wat je doormaakt.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 18:35

dat is zeker waar ash, en ik vind het heel gezellig als je langskomt en natuurlijk ben ik dan ook blij om Lilly weer te zien.

Ik ga nu maar even douchen, hopen dat de kou uit mijn botten trekt. Loop heel de dag al met kippenvel...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:36

Ja, via internet kan je hechte vriendschappen hebben... En ook al is er vaak veel gezeik op bokt, soms is het 1 grote familie wat het zo fijn maakt!

Ik ben benieuwd! Mij lijkt het ook erg leuk om te breien maar heb geen idee hoe het moet.. Tenminste haken maken wel, maar echt een kledingstuk...

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:36

Oh dat is niet lekker.
Geniet lekker van je douche :)

We spreken nog af wanneer het uitkomt goed? :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:37

Lijkt mij in zekere mate teleurstellend om van je vriend te moeten horen dat je je niet zo druk moet maken om zoiets heftigs. Komt bijna over alsof hij moeilijk begrip kan opbrengen voor de voorgevallen situatie. Heb je dan niet de neiging dicht te klappen en niets meer te vertellen?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:38

bromfiets schreef:
ik weet het, ben ook blij dat ik er bij jullie mee terecht kan. Jullie snappenhet wss ook beter. De verpleging vannacht (en mijn vriend trouwens ook) zeiden dat ik me niet zo druk moest maken om iemand die ik nooit ontmoet heb. en ik vond het moelijk om te zeggen dat we hele persoonlijke gesprekken hebben gehad....

Mijn trui is af, als ik de mogelijkheid heb zal ik een foto maken. Ben al aan de volgende begonnen...

Zo zie je maar dat een 'onbekende' je toch wel degelijk wat kan doen. Ik kan me dat voorstellen. Ik kende PW dan niet, wel van ava en naam en posten maar verder niet maar ik vind het wel heel erg!
Kan me voorstellen dat jij het ook heel erg vindt en het je niet loslaat..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 18:39

het deed wel zeer julia, maar ik denk dat hij het zich gewoon niet kan voorstellen. Het is in ieder geval goed bedoeld, hij hoopte dat ik er rustiger van zou worden.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:46

Nou, meid, hopelijk kan de douche je een beetje opwarmen... en gaan vele nare gevoelens mee het putje in...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 20:33

Hé meid, als je voelt dat je in een dissociatie valt of verder weg valt probeer je dan hier wel te posten?

Ik weet niet hoe dat werkt als je in een dissociatie zit maar als je misschien hier in dit topic op te schrijven wat je op dat moment denkt komt er wellicht toch iets bij je aan?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:04

Idd brom wat Laetitia zegt...
PB staat ook altijd open he meis!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:23

Ik zit nu in een diepe dissociatie, ik huil niet meer en kan mijn spanning uiterlijk af laten vloeien. Van binnen ben ik heel dof, maar ook gespannen. Dat weet ik omdat mijn avondeten inmiddels door het toilet gespoeld is. Ik heb voor vanavond en vannacht weer om slaapmedicatie gevraagd, maar daar moesten ze speciaal voor bellen en ik heb gezegd dat dat niet hoefde. Maar ze gaat het morgen wel met de psychiater bespreken, zodat ik de komende week wel weer slaapmedicatie krijg. Nu moet ik alleen deze nacht door zien te komen, ik ben wss te gespannen om te slapen, dus ik heb mijn breiwerk mee naar bed genomen zodat ik kan blijven tellen. Dat houdt me rustig.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:25

Meis even doorbijten!
Goed dat je wat afleiding mee genomen hebt naar bed! Lees je ook boeken? Anders kan ik er wel een paar naar je sturen/brengen?

Mocht het niet gaan, wel aan de bel trekken he meis! Dan is het misschien toch verstandig dat ze bellen. Baat het niet dan schaad het ook niet...
Maar zelf weet je dat het beste denk ik....

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:28

als het niet gaat trek ik idd aan de bel, gelukkig werkt er een fijne nachtdienst vannacht. Daar kan ik op zich wel goed mee praten. Die heeft me ook toegesproken bij mijn vorige dipje.

Ik ben nu bezig in Duma, van stephen King. Mooi boek....

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:29

Ok, ken ik niet :) Ik heb vandaag ook een nieuw boek gekocht en dacht misschien is het ook wat voor jou! :) Vandaar...

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:31

Inderdaad probeer afleiding te zoeken. En als het echt niet meer gaat, trek aan de bel...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:32

Welke dan? Ik hou erg van lezen... Hoewel ik me er momenteel niet echt op kan concentreren.

Pubelia, zal ik doen.