?Volgens mn vk hebben ze me met 30 weken als es getest, maar ik heb nooit nuchter hoeven te verschijnen ofzo. Dus dat snapte ik niet helemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Dus denk dat ze gewoon erg groot is, net als dr opa
Die is over de 2m.
Maargoed, het was toch niet te nassen!
Het is een blijft een rare snuiter, maar zeker een top kerel!
eknein schreef:@Jessandhope: Heel veel sterkte... Wat ontzettend vervelend allemaal zeg..(heel zacht uitgedrukt).
Vraagje aan iedereen.. Ik ben nog erover aan het nadenken of ik in het ziekenhuis of thuis wil bevallen. Ik heb het idee dat het ziekenhuis veiliger is.. Maar aan thuis bevallen zitten ook voordelen.
Wat gaan jullie doen? Hebben jullie gedaan?
(hormonen he..)
)
(kon me niet zoveel meer schelen toen
)
. 
trisca schreef:Ik wilde heel graag thuis bevallen, had enorm mijn zinnen erop gezet. Lekker zonder spanning met niet teveel vreemden erbij en heerlijk in vertrouwde omgeving, maar....
- eerst kreeg ik een hoge bloeddruk -> controles in het ZH en NIET meer thuis bevallen... DRAMA bij mij(hormonen he..)
- toen kreeg ik eiwit in mijn urine dus werd gesproken over inleiden. WTF! Ik wilde zo natuurlijk mogelijk (yep weer drama)
- kreeg op de weekmakers (had nog geen ontsluiting) een weeenstorm waar ik niet op zat te wachten
- de hartslag van dochterlief zakte steeds weg en herstelde niet-> KEIZERSNEDE(kon me niet zoveel meer schelen toen
)
- navelstreng zat 3 keer om haar nekje
- Ze zat klem in mijn bekken
- ze had een handje naast haar hoofd
Bij een eventuele volgende wil ik echt niet thuis bevallen. Mag trouwens ook niet, maar het was zo fout gegaan als we thuis waren geweest...
Alleen zat navelstreng van mijn zoontje 2x om zijn nekje heen en voor de rest zat hij niet klem oid. Bizar hoor! 
Kelpla schreef:trisca schreef:Ik wilde heel graag thuis bevallen, had enorm mijn zinnen erop gezet. Lekker zonder spanning met niet teveel vreemden erbij en heerlijk in vertrouwde omgeving, maar....
- eerst kreeg ik een hoge bloeddruk -> controles in het ZH en NIET meer thuis bevallen... DRAMA bij mij(hormonen he..)
- toen kreeg ik eiwit in mijn urine dus werd gesproken over inleiden. WTF! Ik wilde zo natuurlijk mogelijk (yep weer drama)
- kreeg op de weekmakers (had nog geen ontsluiting) een weeenstorm waar ik niet op zat te wachten
- de hartslag van dochterlief zakte steeds weg en herstelde niet-> KEIZERSNEDE(kon me niet zoveel meer schelen toen
)
- navelstreng zat 3 keer om haar nekje
- Ze zat klem in mijn bekken
- ze had een handje naast haar hoofd
Bij een eventuele volgende wil ik echt niet thuis bevallen. Mag trouwens ook niet, maar het was zo fout gegaan als we thuis waren geweest...
Echt serieus, dit is gewoon echt bijna mijn bevalling!!!Alleen zat navelstreng van mijn zoontje 2x om zijn nekje heen en voor de rest zat hij niet klem oid. Bizar hoor!
hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Top vent! Heeft me echt een super gevoel gegeven. Sterk lekker aan en geniet van je kleine man