Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 17:48

Ik heb nog 12 dagen...
Word helemaal gek door wat ze geflikt hebben, hoor het hem elke keer weer zeggen 'langer dan 2 weken kan ik niet wachten'..

Ik weet dat mailtjes niet op het forum mogen, maar dit lijkt me wel mogen.
Een mooi voorbeeld van wat een leugenaars het zijn.. dit stond in een mailtje wat ze mij stuurde;

Zoals ik toen ook tegen je zei ........ : "jij bent degene die bepaald wat er gebeurd!"
Heb mijn naam even vervangen door stipjes ;)

Ik voel me nou zo vreselijk ongelukkig, ik dacht dat ik ze kon vertrouwen...
Als ze het gewoon meteen gezegd hadden dan was ik echt niet gestopt met alles, maar wist ik wel wat me te wachten stond!
Nou moet ik dus in 12 dagen een beetje positief zien te blijfen, het mijn moeder vertellen, en ook nog afwachten wat er verder gebeurd ;(

Meteen toen ik dit topic opende stroomde mijn inbox vol met berichtjes, net als in dit topic zelf...
Zeker 30 verschillende mensen die aanboden met me mee te gaan naar de GGD, echt in de 100 die ik mag pben om te praten..
Ongelofelijk, al die hulp en steun!! :)

Ik heb het al zovaak gezegd, maar kan het nog wel 100x herhalen; HEEEEEEL erg bedankt iedereen! :)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 17:54

Kop op meid. Je weet dat je niet alleen bent en steun krijgt als je het wilt/ nodig hebt. pak hulp aan en ga ervoor. je bent het echt waard!!! (anders zouden we je echt wel links laten liggen hoor.... :))

Paarde_bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 18:12

.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem1994

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 18:34

Ik hoop dat het allemaal goed komt :j
Weet het nu niet meer... maar alles kan...

Bedankt beide :)

Paarde_bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 18:39

.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 18:40

meid ik ben weer helemaal bij gelezen
ben super blij voor je dat je naar de 3e mag
maar wat een naai zooi dat ze zo'n druk op je zetten bij bjz
hun doen het natuurlijk wel met de beste bedoelingen en om jou te helpen maar ze moeten dat wel op jouw manier doen en rekening houden met jouw wensen.

enne je mag ook nog wel een dagje naar mij toe komen hoor:)
bij mij is het ook gezellig ;) *dikke knuff*

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 18:57

sjonge, wat een berichtjes. Moet steeds een hele hoop bijlezen. :D
Zeg je ouders dat ze hun mond moeten houden en dat ze alleen naar jou (en je zus) moeten luisteren tot jullie uitgepraat zijn. :j
Het lukt je wel, echt waar. Je ouders kunnen veel ruzie maken, maar ik weet zeker dat ze naar jou willen luisteren als er iets ernstigs is.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 18:59

Ik ben een stille meelezer, en ik heb echt heel veel bewondering voor je. Wat je mee hebt gemaakt, en nog steeds mee maakt... Je bent ongelooflijk sterk!
Dat je het soms even niet meer ziet zitten is logisch. Maar heb er vertrouwen in dat alles, maar dan ook alles goed komt. Zie het als een lichtpuntje aan het einde van een donkere tunnel. Ooit zal alles beter zijn!

Heel veel sterkte!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 21:02

Paarde_bloem; Heb ik (nog) niet gevraagd :n

Appelflap2; Lijkt me leuk, maar Swifterband is wel heel ver hiervandaan denk ik :=
Maar toch bedankt!

Bedankt weer iedereen :)

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 22:36

meis volgens mij kan ik het hier iedere dag gaan neer zetten maar toch geloof ik er in dat het je binnen die 12 dagen gaat lukken en ik hoop dat je je er dan lekker opgelucht bij voelt! er zal hoop ik een zware last van je schouders vallen!!

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 22:47

Ik ga mee met miiejs.
Kom op meid, het gaat je wel lukken, want je bent ontzettend sterk, vergeet dat niet!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 00:21

Het moet me binnen die 12 dagen gewoon lukken :j
Al denk ik er nog heel anders over, ik heb weinig keus :=

Heb het moeilijk nu... moet nog behoorlijk wat voor school doen in de vakantie, en daar gaan ze dan op bepalen of ik vmbo mag blijfen doen of Lwoo... :\
En wat ik normaal op school krijg is niet moeilijk, kan het slapend doen zegmaar... maar 'even' een stuk of 7 MEGA werkstukken in elkaar zetten, met dit alles erbij, valt niet mee :n

Het gaat me lukken, ik wil geen lwoo doen, terwijl ik vmbo makkelijk aankan.. maar het bezorgd me heeel wat gestress... :j

En beginnen is zo moeilijk... ik begin bij een werkstuk over kippenrassen en eindig met geschiedenis bijvoorbeeld ;)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 04:22

Omdat ik toch geen keus meer heb, ben ik begonnen met het schrijven van een mega brief aan mijn moeder... :)

Volgens mij ben ik er redelijk klaar voor...
Het is moeilijk om te schrijfen en te weten dat dit het begin is van het geen geheimen meer hebben voor mijn ouders, maar het is ook goed te weten dat als ik dit geheim niet meer heb ik niet meer hoef te liegen tegen mijn ouders, dat zij me mischien beter begrijpen, en ik hopelijk niet meer bang hoef te zijn dat die jongen aan me komt.

En het wordt een heel boek, maar met een klein stukje tekst voelt het niet 'af'...
Dus ik typ wat ik denk, en wat ik hopelijk nooit meer hoef te voelen, en volgens mij wil het redelijk goed lukken.

Straks (half 9 ongeveer) staat de leerplichtambtenaar aan de deur, om me het weer wat moeilijker te maken, maar ik geef niet op!

Achja, laat alles maar in 1 keer komen, op een bepaald moment zijn de problemen wel op :Y)
Hoop ik :o

Nou ik ga nu maar eens naar mijn bed... mijn vader is al beneden gekomen om zometeen naar zijn werk te gaan..

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:17

meid, je doet het geweldig echt!
of fie brief nu bestaat uit 2 zinnen of 5 bladzijden, zolang jij er een goed gevoel bij hebt en het aan je moeder durft te laten lezen zoals jij het hebt getypt komt het echt wel goed ;)
je doet het geweldig onthoud dat! ;)

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 09:08

Ik wil je niet verontrusten maar weet je zeker dat ze na precies twee weken contact opnemen met je ouders? Kan het niet dat ze het eerder doen? Dat je niet straks alsnog te laat bent :)

En misschien is het slim om je moeder een paar dagen van te voren die brief te geven zodat ze het kan laten bezinken en goed kan reageren als ze bezoek krijgt?

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 09:49

You go girl!!

Goed van je dat je met een brief bezig bent!
Als ik je moet helpen met je huiswerk moet je maar even een pb sturen want ik verveel me toch op m'n werk ;) kan ik er ook wel wat van in elkaar flansen!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:08

Wat super dat je dit op papier zet. Nu niet gaan twijfelen, afschrijven en geven. Je kunt het meid, weet het zeker!

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:42

Grandioos!!!
Je bent echt enorm sterk, het gaat je zeker lukken. Ik heb enorm veel respect voor je!

Paarde_bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:49

.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:50

super meid! echt een goede stap van je!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:08

Je bent een kanjertje!

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:10

wow nou dat is al een hele vooruitgang weer!!
meid je doet het echt super!!
probeer er niet te veel over na te denken gewoon die brief schrijven en zo gauw je hem af hebt gelijk aan haar geven zodat je je niet weer kan gaan bedenken.
zet je er even voor want zoals je zelf zegt op een gegeven moment zullen de problemen wel op raken en kun je een gelukkig leven gaan krijgen.
Anoniem1994 schreef:
Appelflap2; Lijkt me leuk, maar Swifterband is wel heel ver hiervandaan denk ik :=
Maar toch bedankt!
:)

ik weet niet waar je woont maar misschien valt het mee ;)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:23

Bedankt allemaal :)

Het blijkt maar weer dat mijn problemen nog lang niet op zijn...
Leerplichtambtenaar kwam met het leuke nieuws, dat ze proces verbaal gaat opmaken... en ik zekerweten een taakstraf krijg ;(
Had namelijk al een voorwaardelijke, omdat ik zou spijbelen! :?

Dus in September weer naar de rechter... en nog 1 jaar langer jeugdreclassering van bureau jeugdzorg... |(

Nouja... ik ga door, tot ik écht niet meer kan!
En dat duurt nog wel even! }:)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:39

waarom dat vraagteken TS, je wist niet dat je spijbelde?

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:40

Tjee wat vervelend weer..........

Aan de andere kant is het wel zo dat er nu instanties zijn die van je problemen op de hoogte zijn en als het goed binnen niet al te lange tijd je ouders ook.
Deze punten wegen natuurlijk zeer zwaar dus wie weet kun je er nog onderuit komen??