Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 09:23

Welke trein zit je dan en waar stap je op?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:27

Ik ga de run met een stalgenootje runnen :D maar ik stap in Grijpskerk op en we hebben het nog niet over gehad hoelaat we de trein nemen... Ik wil wel zo rond 11 uur / half 12 in de stad zijn, dus dat wordt de trein van 5 over half 11 (als die op zondag rijdt tenminste!)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:32

Ja volgens mij wel. Ik stap uiteraard ook in Grijpskerk op maar ik denk een uurtje later :j

*edit* dat is natuurlijk veel te laat dan ben ik pas tegen kwart voor 1 op de grote markt...... en dat is natuurlijk te laat :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:19

Even een vraagje voor de mensen met een Ipod hier...
Wat voor één hebben jullie?
Ik wil graag een Ipod nano maar ik we etniet of dat wel handig is. Waar laten jullie dat ding als jullie aan het lopen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:27

Ik heb een ipod nano (een paarse!) en daarop heb ik mijn nike+ sensor op aangesloten. Zo kan ik zien hoe ver ik loop, hoe hard ik loop, hoeveel calorieen enz. En die kan ik dan uitlezen op mijn computer. Erg leuk dingetje trouwens!

Ik heb een sportband om mijn bovenarm, die speciaal er voor gemaakt is. Het is superlicht, dus je merkt er niks van. Echt een aanrader!

Van de zomer komt er trouwens een hartslagmeter uit voor je ipod nano, in samenwerking met polar en nike+. Handig!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:31

Oh en in die sportband zit dan ook je Ipod?? Oh handig :j Misschien moet ik eens kijken naar het Nike pakket.
Kun je die Ipod dan ook nog wel voor gewoon muziek en filmpje gebruiken of moe t ik het los van elkaar kopen?
Begreep namelijk ook dat er een pakket was incl. de Ipod :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:41

Ik heb de ipod apart gekocht, en het sport gebeuren via www.ipodhoesjes.nl. Echt super service! Je schakeld een klein zendertje onder aan je ipod en een footpod op je schoen. (je hoeft dus geen nike schoenen te hebben) Je zet zelf muziek op je ipod, en stopt hem in die houder/band, en lopen maar. Je kan aangeven hoe ver je wilt lopen of hoe lang en je ipod geeft je onderweg de afstand of de tijd door. Er veranderd dus niks aan je ipod, het is gewoon een extra optie.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:00

serieus, ook ipodhoesje.nl :')

Nou ik ga eens rondkijken vanavond :j Dank je wel voor de info.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:05

Die naam, hilarisch! Maar goed, ik had het donderdagavond besteld en zaterdag in huis.

Ik ga zo eens mijn eerste sollicitatiebrief schrijven.. Vind het erg spannend!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:09

Oh als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen he :j
Wil wel even voor je lezen als je dat nodig vind.

Nou ik ga vanavond wel eevn kijken, ben wel benieuwd, site laadt hier ook niet trouwens :n

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:10

Klinkt wel leuk hoor zo'n... setje...
Die site doet het op het moment niet, dus kan niet kijken hoe duur het nou is. Maar wat betaal je er nou voor? :=

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:13

Ik heb inderdaad ook een ipod nano en ook een armband... Ideaal voor het hardlopen... Echt heel fijn..!!!!! Ik wil of een GPS horloge of inderdaad ook Nike +...

Edit: de website www.ipodhoesjes.nl doet het bij mij niet, meerdere last van?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:28

heb ook nano groen!!! met zo'n band en vind het niks..kan mijn stopwatch moeilijk aflezen.

Ik ga alles aanschaffen van polar..een loopsensor op de schoen met een horoge je kan alles zien afstand,snelheid enz enz ik heb namelijk geen pc thuis (heb rsi en ik bescherm mezelf graag)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:29

Ik moet nog even wachten, mag in oktober een nieuwe telefoon uitzoeken en dat wordt dan een iPhone, kan dan ook direct alles erop aansluiten. Verder kun je daar ook de app Runkeeper opzetten en kun je zo alles bijhouden.

Heb nu een Sony Ericsson en kan niet wachten tot deze vervangen wordt :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:31

Ph nou ik heb een Nokia en daar blijf ik denk ik ook bij :j heerlijk apparaar, hoewel in een Iphone ook wel leuk zou vinden :+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:55

iphone zo groot waar laat je dan ding in godsnaam ik heb zo weinig mogelijk bij me helemaal als ik dus 50min moet gaan hardlopen ik heb zelfs geen drinken bij me tot 10-12.5km schijn je zonder te moeten kunnen lopen (wat een slechte nederlandse zin zeg :oo )

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:57

Nou ja het verschil tussen een Iphone en Ipod is niet zo groot natuurlijk.
Ik heb verder ook nooit wat bij me :n

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:07

ik heb om mijn bovenarm een hoesje zitten waar nu mijn telefoon (tevens mp3 speler) inzit. loop vaak als de kids op school/kdv zijn en wil dan graag bereikbaar blijven. en volgens mij zou hij ook nog best in het zakje op mijn kont passen, beetje proppen en strakkere billen krijgen :o

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:10

Ik neem ook nooit drinken of iets dergelijks mee, heb inderdaad ook eens gelezen dat dat tot de 10 km niet nodig is... ;)

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:12

Handig die matchende programma's voor je ipod, ik ga me er eens wat meer in verdiepen.
Moet toch ook echt een andere nu ik die vanmij in de wasmachine heb gedaan.
Heb tijdelijk die van mijn vriend nu, maar had in middels al weer een poosje niet gelopen.
heb een risico genomen door ipv les 10 nu vandaag les 14 te lopen. Ging beter dan verwacht.
Door die wasmachine toestand was ik toch al weer een week achterop geraakt.
Zie er wel naar uit om na deze lessen zelf te gaan lopen op een eigen schema... maar wil
dit eerst afmaken zodat ik een goede basis heb.

Edit:28 augustus ga ik 5 km lopen in alblasserdam, moet haalbaar zijn.. of had ik dat al verteld?

Neem verder ook nog geen drinken er dergelijke mee, enkelt mn mp3 en huissleutel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:20

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:23

ik heb een iPod Shuffle, heel handig met zo'n klipje. klip hem gewoon aan mijn broek vast. Nadeel vind ik wel dat je geen scherm hebt, moet dus af en toe echt even zoeken naar de juiste les _O-

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:21

Angela_ schreef:
Ik heb de ipod apart gekocht, en het sport gebeuren via http://www.ipodhoesjes.nl. Echt super service! Je schakeld een klein zendertje onder aan je ipod en een footpod op je schoen. (je hoeft dus geen nike schoenen te hebben) Je zet zelf muziek op je ipod, en stopt hem in die houder/band, en lopen maar. Je kan aangeven hoe ver je wilt lopen of hoe lang en je ipod geeft je onderweg de afstand of de tijd door. Er veranderd dus niks aan je ipod, het is gewoon een extra optie.

Wat moet ik dan precies bestellen? Zo'n nike+ ipod sport kit, plus zo'n dingetje voor op je schoen? Armband vind ik niet zo fijn lopen, heb hm altijd in m'n zak of in m'n hand :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:22

Je moet dan alleen de sport kit kopen plus zo'n dingetje voor je schoen. Meer heb je niet nodig!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:23

Valt me nog mee dan, €37,50 !

Eerst maar eens kijken of ik die hartslagmeter en de km teller nog aan de praat krijg, beide zijn de batterijtjes leeg :+