Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:11

Ik heb in het begin ook amitriptyline gehad voor het slapen.
Heb jij hem ook echt als AD? De dosering waarin ik het had was het vrijwel niet werkzaam als AD zei mijn huisarts, maar wel als slaapmedicatie. Weet niet meer welke dosering ik had. Is al zo lang geleden.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:35

HA zei: is een AD maar ook gelijk voor het doorslapen.
ik heb 75 mg, 3 van die kleine gele pilletjes, of 1 klein geel pilletje en een rood pilletje(die rode is 50mg).

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:37

Ik weet echt niet meer hoeveel ik had. (Heb daarna ook nog wel het een en ander geslikt, dus heb het niet echt bijgehouden ;) )

Heb nu zopiclon voor het slapen.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:40

Lille is een erg leuke stad en je zit er vrij snel! Je hebt het idee echt in het buitenland te zijn, ben je natuurlijk ook. Leuk oud centrum met veel winkeltjes en een mooi nieuw winkelcentrum. Veel leuke terrasjes.. Gewoon een gezellige, leuke stad!
Het is dinsdag 3 weken geleden dat ik bij de psych ben geweest. Naar mijn gevoel is het wel 2 maanden geleden. Ergens zie ik ook op tegen dinsdag, weet niet goed wat me te wachten staat.

PW, heb vanmorgen even met CIV (jij weet wel wie) gesproken, over dat ik morgen kijk of ik ga werken, kijk gewoon hoe ik me voel, zij zei me vanmorgen ook.. Zo heb je nooit gedacht, normaal plande je het allemaal van te voren in, wat/welke dagen/hoe.. Is natuurlijk ook zo. Soms heb je even zulke dingen nodig om te zien dat er wel vooruitgang in zit.
Wat fijn dat mijn woorden je goed deden, fijn om te horen! :)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:46

Ik begrijp heel goed dat je niet goed weet wat je te wachten staat dinsdag. Spannend hoor! Hoe voel je je nu? Kom je een beetje tot rust?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:53

Ja, ben wel vrij rustig.. Stuiter van binnen wel, vind het moeilijk om rustig aan te doen, maar probeer het niet toe te laten ;) Vanmiddag even bij een vriendin geweest. Nu lekker thuis. Qua moeheid valt het een soort mee.. Had erger verwacht ;).
Hoe is het met jou?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:58

Wat een rust hier.. :z

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:04

Vanmorgen heb ik er een nichtje bij gekregen *\o/*
Hoop straks eventjes te gaan spieken :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:05

heeft iemand enig idee hoe moeilijk het is om niet met dingen te gaan gooien als je toch al een ernstig kort lontje hebt en je nu al een kleine 45 minuten bij een klantenservice in de wacht hangt???

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:09

Dat is heel moeilijk.. Ik ging dat soort gesprekken uit de weg..

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:17

jup..............neiging om telefoon keihard neer te flikkeren, maar ja....helpt geen f*ck.....

en gefeliciteerd Maaaike!!!!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 15:45

Wat een rust vandaag hier :)!

Ik ben vanmorgen al even bij m'n nichtje gaan kijken. Zo mooi :).
Daarvoor bij de fysio geweest. Heb m'n duizeligheid van afgelopen weken genoemd, maar heb er op dit moment al 2 dagen geen last van. Hij kon er nu dus ook niets mee, we onthouden het voor de volgende keer. Was wel grappig, sommige oefeningen vind ik lastig (anders zou ik het ook voor niets doen), en dan probeert ie iets uit het paardrijden te vinden wat er op lijkt. Ik moest nu op een bepaalde manier bukken.. lukte het maar niet, zegt ie; net als lichtrijden, van boven naar beneden.. ooooooh bedoel je dat :Y) en het lukte.. haha.
Net even voetbal gekeken.

Nu geen plannen, heel misschien vanavond nog even langs familie. Verder rustig aan, morgen naar de psych en even werken. Woensdag ben ik jarig, maar vier het niet. Alleen m'n kleine nichtjes met hun moeders en mijn tante enzo zouden 's middags even langskomen. Een deel valt er, door de bevalling, al af.. Maar had geen zin om het te vieren en om verplicht gezellig te doen.. Dus doe het lekker zo :) Klein maar fijn!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:25

je hebt groot gelijk Maaike!
En grappig bij jouw fysio dus! oh zooooooo....whaha
Last van je rug? of zit ook alles vast door de stress?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:14

Ja last van m'n rug. Heb sowieso al vergroeiingen (scoliose) in m'n rug op meerdere plekken.
Spieren moeten dat probleem opvangen, maar dat gaat vaak maar een tijdje goed, dan moet een fysio zich er weer even mee bemoeien ;) En nu zal dat met de stress sneller gegaan zijn dan normaal..

Hoe is het met jou?

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:59

Pffff je kan merken dat ik eventjes niet ben geweest..

onwijs druk weekend gehad en het is nog steeds rennen en vliegen. Veel leuke dingen maar ook veel dingen die gewoon moeten, zoals de was enzo..

ik lees later even bij. Ik ga zo naar een natural horsemanship demonstratie in amstelveen. Wel erg benieuwd ookal ben ik erg moe. Woensdag heb ik de clinic ervan..

Gisteren Nik weer eens gereden, eerst wat meppen naar me been en daarna ging het heel erg goed op wat hangen na. Ze is ook dik geworden, zadel heeft nog niet zo los gezeten..

Perro heeft vandaag voor het eerst losgelopen zonder andere honden. Eerst bleef hij binnen een straal van 5 meter bij me maar daarna zag hij het ligt en ging hij alle kanten op. Erg leuk, zal volgende keer foto's maken :)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:43

Hoi, ff een ego post.
Ik zit er helemaal doorheen. Ik krijg van die reacties van "je kan niet 100% afgekeurd worden" Als of ik dat zelf gedaan heb. En van " nou wees er maar niet zo blij mee" Ik ben er absoluut niet blij mee. Wat denken die idioten wel niet. Dat ik me voor mijn lol laat afkeuren? Ik voel dat ik weer een heel eind terug mijn sjit in geworpen ben, dat mijn recht op werken afgenomen is, dat mijn recht om mijn eigen inkomen is afgenomen. ( ik weet dat ik wel mag werken, maar op dit moment voelt het zo, kan daar niks aandoen) Ik zit weer vaak om niks te janken, weet niet wat ik moet of wat ik wil. Barst weer van de koppijn, lig uren op bed (al dan niet slapend) het enigste wat mij nog iets kan afleiden is muziek.

Naar stal ga ik al helemaal niet graag meer, ik heb daar met een gek te maken. Die kerel mag mij niet, heeft mud (jongste hond) van de winter geprobeerd aan de mestvork te rijgen, sinds dien heeft hij een vijand. Toen begonnen de doods bedreigingen naar haar, deze idioot heeft al eens op mij en mud ingereden met zijn auto (dankzij zijn vrouw remde hij op tijd af, die was het er duidelijk niet mee eens) Toen ik goofy ook mee nam werd die ook met de dood bedreigt (uiteindelijk kon ik met haar naar de da vanwege vergiftigings verschijnselen), en afgelopen weekend waren de dreigementen ook naar mij gericht. En hij zou mijn hengsten ook wel eens pakken.

Vandaag zat mud gewoon lekker in de mestput te zoeken naar lekkers, komt die vent er aan, begint een partij te schreeuwen naar mijn hond, in zijn handen te klappen en naar haar te trappen. :? Vreemd dat een hond dan gaat blaffen en grommen. Ik trok mijn scheur los dat ie een achterlijke idioot was, dat mijn hond helemaal niks doet. Ziet ie een andere persoon staan, en in plaats dat ie weer doods bedreigingen naar mijn en mijn honden doet, gilt ie dat ie de politie zal bellen. Ik van "nou laat maar komen", heeft die niet gebeld.

Nou ik wel, ik ga aangifte doen vanwege doods bedreigingen aan ons adres. Ik laat me niet bedreigen, is ie helemaal. Ben je van het ene gezeik af begint het andere, wanneer houd het eens een keer op?????????? Zijn personeelslid zet ie ook erg onder druk, hij schold haar de huid vol dat ze zich er niet mee mag bemoeien, ze kroop in elkaar. Ze liep een tijdje terug met een flink blauw oog, ze wou niet vertellen hoe het kwam. Als een paard het had gedaan had ze het wel gezegd. Ik heb nu mijn twijfels over haar werkgever.

In het verleden heeft hij ook dreigingen geuit tegen een ander, dat ie zijn paarden los zou laten, en dat heeft hij ook gedaan. Er zijn toen ook al giften gedaan tegen hem.

Sorry een lap tekst, moest het kwijt. Ik voel me er weer eens alleen voor staan.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:46

Heb wel bijgelezen maar weet even niks te zeggen.
Ik voel me down vandaag.

Maaike hoe was het bij de psych?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:34

oh gats zeg! als ik het goed begrijp gebeurt dit allemaal op een pensionstal waar jouw paarden staan? en hij is dan de eigenaar ofzo?
gats gats gats, sterkte meid!

en pollewoppy die haar dag ook niet heeft! voor jullie allemaal een knuffel.
mijn dag was aardig goed. gister een enorme "bui"gehad, zelfs mijn psych nog gebeld.....
maar alles is goedgekomen gisteravond. En vandaag de naweeen ervan, moe moe moe...maar na het werk heerlijk gefitnest met vriendin! echt heerlijk zo na het werk! knap je weer van op, hoe gek het ook klinkt, ik geloofde dat ook nooit dat je van sporten weer energie krijgt!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 07:44

Bij m'n psych ging het wel redelijk PW, al was het wel hetzelfde als zoals het een paar weken terug was. Nu gaf dat niet, omdat er zoveel weken tussen gezeten hebben :)
Balen dat jij niet je dag had. Enig idee hoe het kwam?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 08:13

Ja, ik heb wel een idee, maar dat zet ik liever niet hier neer.

Jammer dat het bij de psych hetzelfde was als een paar weken terug. Hopelijk komt daar wel verandering in, anders schiet het nog niet op...

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 08:37

gelukkige verjaardag maaike!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:53

hmm met mij gaat het moeilijk. Ik voel me alsmaar minder standvastig. Gisteren een botsing had met mijn auto... Ik was in fout.. die man waar ik tegen reed had een krasje op zijn jeep. Er zat zo'n zwart spel voor en dus had ie zo goed als niets. Hij was aant roepen op mij. Ik kon er niet tegen en heb gezegd ik betaal niet voor zo'n krasje. hij terug van ja ik schrijf je nummerplaat op. Ik oke trek er je plan mee en ik ben vertrokken. Was volledig overstuur en losgeslagen.
Vandaag rij ik mijn garagepoort binnen en zit ik er tegen, nog nooit gehad en nu wel...
Gisteren dan nog nr mijn ouders gereden en zitten wenen...
Het is echt zo moeilijk allemaal... Ik wil graag verder maar het lukt niet.

Sorry maar het lukt voor de moment niet om te reageren

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:49

Dankjewel Charlot!
Vandaag in kleine kring m'n verjaardag geweest, lekker in de tuin, m'n kleine nichtjes erbij.. Was erg gezellig. Ben blij dat ik het zo gevierd heb, ipv groot, druk en 's avonds..

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:18

gefeliciteerd Maaike! en fijn dat je een gezellige en relaxte verjaardag hebt gehad!

Charlot, Gats, een hele nare dag dus voor jou!
Maar niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Dit was gewoon een mega pechdag voor jou!!!kan iedereen gebeuren, ik had ooit 2 botsingen in 1 weekend........
Hoop dat je lekker kan slapen vannacht en dat morgen een betere dag voor je is!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:28

Charlot: Zat jij nou aan de AD? Kijk daar mee uit, als er gewaarschuwd wordt voor de rijvaardigheid, kunnen zulke dingen vervelend uitpakken als er wel meer schade zou zijn...