Duke schreef:Dank je wel Diaan en Maaike.
Maar het is idd echt zo... ben zo ontevreden over m'n lichaam (geweest), dat ik niets moois kon ontdekken en alleen in de spiegel keek als ik verhullende kleren aan had. Maar dat beeld veranderd langzaam maar zeker. En ook voor ik kinderen kreeg, was ik al stevig, alleen m'n buik is er niet mooier op geworden (veel straie, veel blubber, veel slappe huid). Ik heb daar echt enorm veel moeite mee. Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Ben zelfs al wezen zwemmen met de meiden (wel in badpak, mij zal je nooit in bikini zien). Is al een hele drempel die ik genomen heb.
(hubbie wil zelfs buikcorrectie betalen als ik op m'n streefgewicht ben, omdat die buik zonder ingreep nooit mooi zal worden, maar dit is nog iets waar ik goed over na wil denken. Ik wil het wel heeeeel graag, maar ik wil ook goed weten wat de risico's zijn. Snijden in een gezond lichaam is nog wel een flinke drempel. Ben alleen wel blij dat hubbie achter mij staat, mocht ik deze beslissing willen nemen. Maar dan moet ik er ook zelf wel alles aan gedaan hebben om op m'n streefgewicht te komen = 63 kilo.)
Jeetje, ik herken erg veel in je verhaal.. Alleen ik heb nooit kids gekregen, bij is het echt van het overgewicht allemaal. Ik stond vaak te janken voor de spiegel. Ik weet zeker dat je er wel komt, en je gaat zeker je streefgewicht bereiken! Hoeveel moet je nog? Zet em op meid! En wat een geweldige vent heb jij! Top!