Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik beschouw het als niet veel bijzonders. Ik vertel het ook niet tegen mensen omdat ik van mening ben dat sommige mensen gewoon gevoeliger zijn voor zo'n dingen.. 
) 
_AAASCHAAA_ schreef:Ik heb ook een gave. Toen ik klein was prate ik heel veel met mijn overleden oma ( 1 week voor mijn geboorte overleden ) Dit is meerdere malen voor gekomen. Ook wist ik bijna 1,5 jaar voor de geboorte van mijn zusje te zeggen dat mijn zusje zou worden geboren als de kerstboom stond en dat het buiten wit was. Ook dit klopte mijn zusje is 30 december geboren.
Ook kan ik door mensen te zien of foto''s te zien of die mensen eerlijk en te vertrouwen zijn. Zonder ze te kennen kan ik de aura voel. Zo kon ik het al helemaal niet vinden met de vriend van mijn nicht. Zo'n enge vent en het voelde zo gespannen allemaal. En idd die kerel was helemaal niet zoals hij zich voor deed. Alles klopte wat ik al over die vent gezecht had tegen mijn ouders.
Ook kan ik spierpijn en hoofdpijn wegnemen. Ik heb een hele sterke energie en die kan ik gebruiken pijn en spanning weg te nemen. Wanneer mijn hond epilepsie heeft houd ik hem tegen me aan en concentreer me diep en dan voel ik de spanning wegzakken bij hem en wordt hij heel rustig. Wanneer hij een aanval heeft kruip hij ook meteen naar me toe.
Ik vind het wel fijn dat ik deze gave's heb.
marleen_usar schreef:Ik vind wel dat je moet uitkijken met wat je zegt,niet iedereen staat er voor open of gelooft het als je zegt net iemand gezien te hebben.Mijn dochter is vanwege problemen met school bij een doventeam terecht gekomen, daar was ook een psychologe die wat test bij haar af nam.Ze zou een angststoornis hebben,maar ik weet wel beter ze ziet gewoon veel en voelt veel.Ze heeft in haar jonge jaren al erg veel meegemaakt als het om entiteiten gaat.En tegen een psycholoog kan je niet alles zeggen helaas.
" Cheetahfan schreef:Madeliefjes schreef:Volgens mij zitten er allerlei gaves in mijn verscholen. Maar aangezien ik het eng vind stop ik het maar weg al lukt dat niet altijd.
En wat ik vervelend vind is het aanvoelen van dingen die gaan gebeuren maar dan niet weten wat het is. Ik kan een week helemaal van slag zijn voordat er wat gaat gebeuren. Zo had ik dat ook dat ik een week heel zenuwachtig was en ik niet wist hoe dat kwam maar ik wist dat er iets ging gebeuren. Op een zondag kreeg toen een kennis waar wij mee stonden te praten een acute hartstilstand. Zo recht voor mijn neus. De dag daarna was het gevoel nog niet weg totdat ik op dinsdag mijn kat dood vond. Toen was de rust weergekeerd. En zo heb ik dat heel vaak. Ben ook hoog sensitief, het is soms een beetje erg vermoeiend.
Maar ik vind het altijd fijn te weten dat er meer mensen zijn met dit soort gekkigheidjes!
Jij verwoord mijn gevoelens...
Ik zie dingen gebeuren, maar dat is dan intuitie. Ik zie bijvoorbeeld iemand klooien met zijn mobieltje en ik zeg dan tegen vriendin, die laat hem zeker 3 x vallen... en guess what, het gebeurde
best wel stom, 3 x dezelfde fout maken
mogen jullie trots op wezen 
klinkt debiel, maar veel dingen die ik droom, komen uit
maar ik hoop toch niet dat dit uitkomt
maar laten we hopen van niet_Margot_ schreef:Nou ik droom vaak, maar vaak over van die domme dingetjes, totdat ik 16 januari over een schoorsteenbrand droomde hier in de buurt. Het bewijs dat ik het verteld heb:
16-1-2010 10:35:53
·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9] M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren
hmm.. ga door..
16-1-2010 10:36:19 M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9]
en normaal gesproken komen die dingen ook vaak uitklinkt debiel, maar veel dingen die ik droom, komen uit
maar ik hoop toch niet dat dit uitkomt
16-1-2010 10:36:42 ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9] M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren
jij krijgt gewoon visioenen..
16-1-2010 10:37:08 M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9]
ik ga echt heeel gek worden als dit gebeurdmaar laten we hopen van niet
It happened: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=88549
vanmorgen (afgelopen nacht) stond ik dus om 3:00 bij de boerderij die in de hens is gevlogen en paar huizen verderop. Ik keek uit het raam en ik had PRECIES hetzelfde beeld voor ogen,
dat is wel een kippenvelmomentje en zo zijn er wel meer dingen.
_AAASCHAAA_ schreef:Ik heb ook een gave. Toen ik klein was prate ik heel veel met mijn overleden oma ( 1 week voor mijn geboorte overleden ) Dit is meerdere malen voor gekomen. Ook wist ik bijna 1,5 jaar voor de geboorte van mijn zusje te zeggen dat mijn zusje zou worden geboren als de kerstboom stond en dat het buiten wit was. Ook dit klopte mijn zusje is 30 december geboren.
Ook kan ik door mensen te zien of foto''s te zien of die mensen eerlijk en te vertrouwen zijn. Zonder ze te kennen kan ik de aura voel. Zo kon ik het al helemaal niet vinden met de vriend van mijn nicht. Zo'n enge vent en het voelde zo gespannen allemaal. En idd die kerel was helemaal niet zoals hij zich voor deed. Alles klopte wat ik al over die vent gezecht had tegen mijn ouders.
Ook kan ik spierpijn en hoofdpijn wegnemen. Ik heb een hele sterke energie en die kan ik gebruiken pijn en spanning weg te nemen. Wanneer mijn hond epilepsie heeft houd ik hem tegen me aan en concentreer me diep en dan voel ik de spanning wegzakken bij hem en wordt hij heel rustig. Wanneer hij een aanval heeft kruip hij ook meteen naar me toe.
Ik vind het wel fijn dat ik deze gave's heb.
je moet er echt in geloven, dan krijg je ze te zien. Heb je twijfels? dan niet.