Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Melvern

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:21

Ik heb ook een gave. Toen ik klein was prate ik heel veel met mijn overleden oma ( 1 week voor mijn geboorte overleden ) Dit is meerdere malen voor gekomen. Ook wist ik bijna 1,5 jaar voor de geboorte van mijn zusje te zeggen dat mijn zusje zou worden geboren als de kerstboom stond en dat het buiten wit was. Ook dit klopte mijn zusje is 30 december geboren.

Ook kan ik door mensen te zien of foto''s te zien of die mensen eerlijk en te vertrouwen zijn. Zonder ze te kennen kan ik de aura voel. Zo kon ik het al helemaal niet vinden met de vriend van mijn nicht. Zo'n enge vent en het voelde zo gespannen allemaal. En idd die kerel was helemaal niet zoals hij zich voor deed. Alles klopte wat ik al over die vent gezecht had tegen mijn ouders.

Ook kan ik spierpijn en hoofdpijn wegnemen. Ik heb een hele sterke energie en die kan ik gebruiken pijn en spanning weg te nemen. Wanneer mijn hond epilepsie heeft houd ik hem tegen me aan en concentreer me diep en dan voel ik de spanning wegzakken bij hem en wordt hij heel rustig. Wanneer hij een aanval heeft kruip hij ook meteen naar me toe.

Ik vind het wel fijn dat ik deze gave's heb.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:23

Leuk topic!
Ik voel heel sterk emoties en mensen waarmee ik een band heb 'voel' ik op afstand. Ik ben ook heel gevoelig voor negatieve energie. In ziekenhuizen ofzo voel ik me altijd rotslecht of als bijvoorbeeld een vriendin zich ongelukkig voelt kan ik spontaan beginnen huilen. Heel raar :) Maar ik beschouw het als niet veel bijzonders. Ik vertel het ook niet tegen mensen omdat ik van mening ben dat sommige mensen gewoon gevoeliger zijn voor zo'n dingen..

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:49

Ik heb ook een hekel aan ziekenhuizen. Snappen veel mensen niets van dat daar ook veel overledenen zijn die de weg kwijt zijn.
Heb een keer aan de psygoloog (ivm pijnbestrijding) gevraagt of we niet naar een andere kamer konden. Vroeg ze waarom?, Antwoorde "er staat een zeer ontevreden persoon achter me waar ik niet goed van word". Ik dacht dat ze gelijk een dwangbuis ging bestellen, het mens keek me aan of ik helemaal knetter was. (ik geef de voorkeur aan prettig gestoort :D)

Het valt op dat er toch veel bokkers zijn die erg gevoelig zijn voor andermans (mens en dier) stemming.

Blijf vooral je "kunst" positief gebruiken.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:18

Ik vind wel dat je moet uitkijken met wat je zegt,niet iedereen staat er voor open of gelooft het als je zegt net iemand gezien te hebben.Mijn dochter is vanwege problemen met school bij een doventeam terecht gekomen, daar was ook een psychologe die wat test bij haar af nam.Ze zou een angststoornis hebben,maar ik weet wel beter ze ziet gewoon veel en voelt veel.Ze heeft in haar jonge jaren al erg veel meegemaakt als het om entiteiten gaat.En tegen een psycholoog kan je niet alles zeggen helaas.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:26

De betreffende psygologe zij dat ze er voor open stond. Niet dus. Kort daarna was ik ook "uitbehandelt" Ik hoefde niet meer terug te komen, er werd wel nog aangeraden om naar een psygoloog te gaan. Ik dacht dat ik daar al was. Vraag me toch af wat ze daar dan deed.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 16:30

_AAASCHAAA_ schreef:
Ik heb ook een gave. Toen ik klein was prate ik heel veel met mijn overleden oma ( 1 week voor mijn geboorte overleden ) Dit is meerdere malen voor gekomen. Ook wist ik bijna 1,5 jaar voor de geboorte van mijn zusje te zeggen dat mijn zusje zou worden geboren als de kerstboom stond en dat het buiten wit was. Ook dit klopte mijn zusje is 30 december geboren.

Ook kan ik door mensen te zien of foto''s te zien of die mensen eerlijk en te vertrouwen zijn. Zonder ze te kennen kan ik de aura voel. Zo kon ik het al helemaal niet vinden met de vriend van mijn nicht. Zo'n enge vent en het voelde zo gespannen allemaal. En idd die kerel was helemaal niet zoals hij zich voor deed. Alles klopte wat ik al over die vent gezecht had tegen mijn ouders.

Ook kan ik spierpijn en hoofdpijn wegnemen. Ik heb een hele sterke energie en die kan ik gebruiken pijn en spanning weg te nemen. Wanneer mijn hond epilepsie heeft houd ik hem tegen me aan en concentreer me diep en dan voel ik de spanning wegzakken bij hem en wordt hij heel rustig. Wanneer hij een aanval heeft kruip hij ook meteen naar me toe.

WOWW !! Jij hebt er veel :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:47

marleen_usar schreef:
Ik vind wel dat je moet uitkijken met wat je zegt,niet iedereen staat er voor open of gelooft het als je zegt net iemand gezien te hebben.Mijn dochter is vanwege problemen met school bij een doventeam terecht gekomen, daar was ook een psychologe die wat test bij haar af nam.Ze zou een angststoornis hebben,maar ik weet wel beter ze ziet gewoon veel en voelt veel.Ze heeft in haar jonge jaren al erg veel meegemaakt als het om entiteiten gaat.En tegen een psycholoog kan je niet alles zeggen helaas.

En ik zou dan weer opletten met alles wat een psycholoog zegt af te doen als "ik weet wel beter :j"

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:51

Ik heb geen gave's

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:53

Cheetahfan schreef:
Madeliefjes schreef:
Volgens mij zitten er allerlei gaves in mijn verscholen. Maar aangezien ik het eng vind stop ik het maar weg al lukt dat niet altijd.

En wat ik vervelend vind is het aanvoelen van dingen die gaan gebeuren maar dan niet weten wat het is. Ik kan een week helemaal van slag zijn voordat er wat gaat gebeuren. Zo had ik dat ook dat ik een week heel zenuwachtig was en ik niet wist hoe dat kwam maar ik wist dat er iets ging gebeuren. Op een zondag kreeg toen een kennis waar wij mee stonden te praten een acute hartstilstand. Zo recht voor mijn neus. De dag daarna was het gevoel nog niet weg totdat ik op dinsdag mijn kat dood vond. Toen was de rust weergekeerd. En zo heb ik dat heel vaak. Ben ook hoog sensitief, het is soms een beetje erg vermoeiend.

Maar ik vind het altijd fijn te weten dat er meer mensen zijn met dit soort gekkigheidjes!

Jij verwoord mijn gevoelens...

Is dat niet gewoon intuitie?Dat heeft iedereen toch wel een beetje?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:00

ik heb dat ook :) Ik zie dingen gebeuren, maar dat is dan intuitie. Ik zie bijvoorbeeld iemand klooien met zijn mobieltje en ik zeg dan tegen vriendin, die laat hem zeker 3 x vallen... en guess what, het gebeurde :+ best wel stom, 3 x dezelfde fout maken :')

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:12

Wat een boel mooie gaves staan hier zeg! :oo mogen jullie trots op wezen :j

zelf weet ik niet of ik echt wat speciaals doe... ik zie snel hoe paarden zijn door alleen naar hun uiterlijk te kijken.
Dus hoe ze zich voelen enzo. Maar dit is nog niet zo heel heftig, het begitn wel steeds duidelijker te worden.

Ook hebben ik en me zusje iets heel aparts, het is nu al een paar keer gebeurt.
Vlakvoordat iemand dood gaat hebben we het de dag ervoor nog over.. Terwijl we het normaal noooit over hun hebben!
Op een een of andere manier komen hun dan altijd even naar boven.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 19:10

Volgens mij zitten er allerlei gaves in mijn verscholen. Maar aangezien ik het eng vind stop ik het maar weg al lukt dat niet altijd.

En wat ik vervelend vind is het aanvoelen van dingen die gaan gebeuren maar dan niet weten wat het is. Ik kan een week helemaal van slag zijn voordat er wat gaat gebeuren. Zo had ik dat ook dat ik een week heel zenuwachtig was en ik niet wist hoe dat kwam maar ik wist dat er iets ging gebeuren. Op een zondag kreeg toen een kennis waar wij mee stonden te praten een acute hartstilstand. Zo recht voor mijn neus. De dag daarna was het gevoel nog niet weg totdat ik op dinsdag mijn kat dood vond. Toen was de rust weergekeerd. En zo heb ik dat heel vaak. Ben ook hoog sensitief, het is soms een beetje erg vermoeiend.

Maar ik vind het altijd fijn te weten dat er meer mensen zijn met dit soort gekkigheidjes!
[/quote]

Is dat niet gewoon intuitie?Dat heeft iedereen toch wel een beetje?[/quote]

Intuitie vind ik meer iets dat je weet hoe een situatie zal gaan lopen omdat je je goed kan inbeelden in hoe situaties verlopen en hoe mensen functioneren en daar naar handelt. Maar hoe verklaar je het dan dat je iets negatiefs voelt aankomen zonder dat daar einige aanleiding voor is? Niks wijst erop dat die dingen gaan gebeuren. Dat maakt het voor mij heel anders dan intuitie. Vind het trouwens wel heel moeilijk om te typen wat ik bedoel 8-)

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 19:10

ik denk dat ik voorspellende dromen heb,

afgelopen nacht is er weer 1 uitgekomen, echt creepy

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 19:51

_Margot_ schreef:
ik denk dat ik voorspellende dromen heb,

afgelopen nacht is er weer 1 uitgekomen, echt creepy

Kan je dar wat meer over vertellen ?

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:18

Nou ik droom vaak, maar vaak over van die domme dingetjes, totdat ik 16 januari over een schoorsteenbrand droomde hier in de buurt. Het bewijs dat ik het verteld heb:

16-1-2010 10:35:53
·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9] M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren
hmm.. ga door..

16-1-2010 10:36:19 M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9]
en normaal gesproken komen die dingen ook vaak uit :') klinkt debiel, maar veel dingen die ik droom, komen uit := maar ik hoop toch niet dat dit uitkomt

16-1-2010 10:36:42 ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9] M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren
jij krijgt gewoon visioenen..

16-1-2010 10:37:08 M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9]
ik ga echt heeel gek worden als dit gebeurd :') maar laten we hopen van niet

It happened: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=88549

vanmorgen (afgelopen nacht) stond ik dus om 3:00 bij de boerderij die in de hens is gevlogen en paar huizen verderop. Ik keek uit het raam en ik had PRECIES hetzelfde beeld voor ogen,
dat is wel een kippenvelmomentje en zo zijn er wel meer dingen.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 20:24

_Margot_ schreef:
Nou ik droom vaak, maar vaak over van die domme dingetjes, totdat ik 16 januari over een schoorsteenbrand droomde hier in de buurt. Het bewijs dat ik het verteld heb:

16-1-2010 10:35:53
·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9] M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren
hmm.. ga door..

16-1-2010 10:36:19 M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9]
en normaal gesproken komen die dingen ook vaak uit :') klinkt debiel, maar veel dingen die ik droom, komen uit := maar ik hoop toch niet dat dit uitkomt

16-1-2010 10:36:42 ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9] M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren
jij krijgt gewoon visioenen..

16-1-2010 10:37:08 M arg ot. (F) - 5 vd 10 tentamens gehad, nou weer leren ·$#DB1752ⓜⓘⓢⓢ ⓟ!ⓝⓚ ::. ·$1[3/9]
ik ga echt heeel gek worden als dit gebeurd :') maar laten we hopen van niet

It happened: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=88549

vanmorgen (afgelopen nacht) stond ik dus om 3:00 bij de boerderij die in de hens is gevlogen en paar huizen verderop. Ik keek uit het raam en ik had PRECIES hetzelfde beeld voor ogen,
dat is wel een kippenvelmomentje en zo zijn er wel meer dingen.

Lijkt me echt heel erg eng als je weet dat er iets komt :(

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:25

_AAASCHAAA_ schreef:

Jij hebt er idd echt een :+:

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:25

tja, komt hopelijk niet veel vaker voor, dit hoef ik niet vaker te hebben, is wel een beetje een raar/naar gevoel

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 21:04

@ aikon .... kijk maar uit dat je het je leven niet laat beinvloeden. op begraafplaatsen zitten echt niet zo heel veel mensen. Ik zit vlak bij een begraafplaats met mn weide maar dat valt reuze mee. Daarnaast laat je ze als ze willen naar t licht gaan en begeleid je ze daarmee en dat is het.
Als je geesten wilt zien krijg je ze wel te zien. Komen ze spontaan tevoorschijn.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:41

citeer:
Als je geesten wilt zien krijg je ze wel te zien. Komen ze spontaan tevoorschijn.

Weet je dat heel zeker?ik wil ze heel graag zien maar krijg ze nooit te zien.Ja 1x als een schim,maar zie dan niet wie of wat het is. Hoe krijg ik ze dan zover dat ze zich laten zien?
Ik kan er alleen maar mee praten,maar zien niet.

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:46

Het klopt wel :j je moet er echt in geloven, dan krijg je ze te zien. Heb je twijfels? dan niet.

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:10

wow vind het best wel eng om dit allemaal te lezen..

Zelf heb ik geen gave..
ik heb wel lange tijd (een maand lang ongeveer) gedroomd (nachtmerrie!!) dat mijn lievelingsoma plotseling overleed en wat ik zonder haar moest.. en ja hoor, 20 nov. 2009 plotseling, niet ziek helemaal niks.. ineens overleden ;(

En ik heb best vaak dat als ik iets tegen kom in real life (gewoon als ik buiten ben ofzo) dat het me heel bekend voor komt (dan heb ik erover gedroomd) maar dat hoor ik bij best veel mensen.. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:14

Ik geloof er 100% in en ben er klaar voor [denk ik zelf].

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:34

Je moet zuiver zijn in je bedoelingen. Anders komen ze idd niet.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:37

Iedereen is paranormaal begaafd... Alleen de één staat er meer voor open en heeft het meer ontwikkeld dan de ander.