irise456 schreef:ik had me ook aangemeld maar nog niemand heeft gereageerd
Ik heb totaal ook geen conditie..
En welke hardloopschoenen ik moet kopen voor een redelijk prijs
Nogmaals, bespaar niet op je schoenen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Met hardloopschoenen heb je altijd een maat groter, sommigen zelfs anderhalve tot twee maten groter.
Dus het is niet zo dat Nike klein valt.![]()
Als je last krijgt van je schenen is je afwikkeling van je voet niet goed of je hebt de verkeerde schoenen aan. 1 ding, bespaar met hardlopen nooit op schoenen...
Emilia schreef:Goedemorgen!!!
Drukke week voor de boeg. Werken, rijden (heb zondag concour, dus moet goed trainen aangezien ik al even niet meer gestart heb) en nog tijd vinden voor hardlopen. Ik denk dat ik vanavond maar in het donker ga en dat terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Het loopt niet zo makkelijk in het donker bij mij. Wat dat betreft is het wel handig wanneer je in een grote plaats woont.
@Jasmijn: Ik heb je het schema gemaild.
Elessar schreef:Ik vind het vooral moeilijk om zin te maken.Als ik eenmaal loop, gaat het wel.
Lopen jullie met muziek, een programma of helemaal niets?
irise456 schreef:ik had me ook aangemeld maar nog niemand heeft gereageerd
Ik heb totaal ook geen conditie..
En welke hardloopschoenen ik moet kopen voor een redelijk prijs
Emilia schreef:Zit dat schema net eens te bekijken.Moet vanavond lesje 8 en overmorgen dus 9 en dan moet ik 5 min lopen!!!!!!!!![]()
Mij benieuwen of ik dat kan volhouden.
Emilia schreef:Elessar schreef:Ik vind het vooral moeilijk om zin te maken.Als ik eenmaal loop, gaat het wel.
Lopen jullie met muziek, een programma of helemaal niets?
Eerst liep ik zonder muziek en had ik een schema waarbij ik zo goed de tijd in de gaten moest houden. Nu gebruik ik start to run. Dat is echt ideaal! De tijd wordt bijgehouden en je hebt ook nog een muziekje!