Cyntje schreef:Pat wordt hier ook niet wakker van gehuil
We hebben laatst een tijdje de babyfoon langs zijn oren gezet zodat hij ook een keer eruit kon snachts.
Hij slaapt namelijk gelijk weer in en ik niet
Hier precies hetzelfde!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toke schreef:Gisteren is onze Rhune gewogen, en zat nu 125 gr boven zijn geboortegewicht, en dat met 6 à 7 voedingen per dag.
Ik dacht ook dat je Chiara uitsprak als Kiara, die naam is bij ons ook in de running geweest als meisjesnaam, maar vonden we eigenlijk te lang... Daar hebben we toen Kyra van gemaakt. Dat was onze meisjesnaam, totdat mijn zus beviel van een meisje met de naam Kyra, 8 weken geleden....
Boya schreef:Gisterenavond bij de 'Schwangerschaftsvorbereitungskurs" (mooi woord voor galgje) een hele duidelijke uitleg gehad over het indalen tot en met de bevalling. Moet aan sommige duitse thermen enorm wennen.
Elinaa schreef:jeetje wij willen ook net de grens over voor een huisje maar ik spreek toch echt zo goed als geen duitsvind t knap dat je daar durft te bevallen, qua taal en begrijpen dan he
Boya schreef:Heeft iemand van jullie of is iemand van jullie bekend met acupunctuur vanaf de 36e t/m 40e week (iedere week 20 min.) Het schijnen een soort ontspanningsnaalden te zijn waar je bij de bevalling veel profijt van kan hebben. Ze worden door de verloskundigen gezet??? Als het nodig is kunnen bij de bevalling ook wee-opwekkende naalden gezet worden, om het sneller te laten gaan.
Toke schreef:Dat was onze meisjesnaam, totdat mijn zus beviel van een meisje met de naam Kyra, 8 weken geleden....
Utrolig schreef:Ik heb 'maar' 14 weken bv gegeven. Het was niet te combineren met werk. Heb er zo'n spijt van gehad dat ik niet heb doorgezet. We willen binnenkort wat meer gaan werken aan een 2e baby(??!!), ik denk dat ik dan gewoon extra verlof opneem om extra ervan te gaan genieten!!
Toke schreef:Gisteren is onze Rhune gewogen, en zat nu 125 gr boven zijn geboortegewicht, en dat met 6 à 7 voedingen per dag.
Ik dacht ook dat je Chiara uitsprak als Kiara, die naam is bij ons ook in de running geweest als meisjesnaam, maar vonden we eigenlijk te lang... Daar hebben we toen Kyra van gemaakt. Dat was onze meisjesnaam, totdat mijn zus beviel van een meisje met de naam Kyra, 8 weken geleden....
Boya schreef:Heeft iemand van jullie of is iemand van jullie bekend met acupunctuur vanaf de 36e t/m 40e week (iedere week 20 min.) Het schijnen een soort ontspanningsnaalden te zijn waar je bij de bevalling veel profijt van kan hebben. Ze worden door de verloskundigen gezet??? Als het nodig is kunnen bij de bevalling ook wee-opwekkende naalden gezet worden, om het sneller te laten gaan.