Ik lees hier bijna nooit meer mee eerlijk gezegd, omdat ik bang ben weer terug te vallen
, maar nu ik de laatste 2 pagina's lees wil ik toch even reageren.Ik lees dat PW opgenomen is?
en dat t niet goed gaat met je begeleider, kan je geen ander krijgen?
Wat jammer dat ik je hier nog zie, had voor je gehoopt (en voor de rest ook uiteraard) dat je er al uit was. (moet er zelfs even van slikken)
Ik vind je wel heel dapper en sterk dat je er zo mee bezig bent!
En als ik ooit wat voor je kan doen, laat t me weten.
Heb in mijn profiel toch nog een plekje voor dit topic gemaakt, want jullie hebben veel voor me betekend.
Sterkte allemaal en blijf vechten!!!
Het was erg leuk, we waren optijd vertrokken en dat was maar goed ook want we kwamen nog een aantal keer in de file. Daar aangekomen was het echt super druk, er waren mensen met de complete familie (volle bus) gekomen dus ik kon niet vooraan staan, helaas. Op den duur stond ik dan toch vooraan
en zag ik de militaire goed, helaas was mn vriend toen al voorbij en stond hij al bij zn collega's. Dat was wel even jammer, voor hem en ik baalde er ook van maar ik probeer het naast me neer te leggen. Verder verloopt het tussen ons allemaal goed, ben heel blij dat hij er weer is! Hij vond het leuk dat ik wat versieringen op had gehangen. (zijn collega's zeiden niets tegen ons, op 1 na, zie ze binnenkort waarschijnlijk en dan zal ik er wel even iets van zeggen
)