Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:19

naar wie pben we die dan? de thema nagels?

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:20

Als je meedoet voor een prijs mag je lijkt me niet de ontwerpen zien...

wonderworst_

ow aangezien ze toch nog niet op de site kunnen mogen jullie ze ook naar mij sturen anders!!

Tinks

Daar kan ik heel eerlijk in zijn, het werkt van 2 kanten.

Met de 15% korting waren de BOKT bestellingen niet aan te slepen. Nu zijn jullie weer heel rustig. ;)

Ken Bokt al heel lang zelf ook 3 paarden hier dus vandaar. Toen mijn veulen nog een veulen was heb ik heel veel aan bokt gehad. En tuurlijk is een beetje naamsbekendheid niet verkeerd maar ik ben nu ook wel verslaafd geworden hoor. Vind het heel leuk om jullie foto's te bekijken en wat info uit te wisselen en dat is dan meteen de reden dat ik ben gaan sponsoren. Zorgen dat hier nog meer weetjes voorbij komen en meer leuke creaties.

En laten we heel eerlijk zijn wie wil er nou niet GRATIS VERZENDKOSTEN!???? :D :D

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:21

oke, doen we dat!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:21

dan hoef ik ze alleen naar tinks te sturen, en dan kunnen wij overleggen, anders moet borrie ze alle pb's naar mij én tinks sturen das misschien ook veel werk dan stuur ik ze gewoon naar tinks

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:22

tja straks jat borrie onze ideeen
*en stiekum maar beweren dat ze nooooit een foto heeft gehad zeker*

wonderworst_

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:22

hahahah

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:23

is ook goed en zodra ik mijne heb ingeleverd kunnen de foto's naar mij toe voor een voorbewerking voor de website.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:23

nikolletje schreef:
tja straks jat borrie onze ideeen
*en stiekum maar beweren dat ze nooooit een foto heeft gehad zeker*

nou zeg wat denk jij naar over mij.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:24

Zeg dames maken we het niet te ingewikkeld. Ik wil wel heel graag alles zien op het moment dat het binnenkomt, gewoon om te weten of er animo voor is. Wat wel een nadeel is van niet posten.... Dat je mekaar ook niet meer stimuleerd om mee te doen.

Ok ik krijg ze van wonderworst_ per pb maar dan lijkt het me wel een goed idee dat iedereen die zijn foto's naar wonderworst_ stuurd ook even in het topic gemeld wordt.

Ja die borrie01 is niet te vertrouwen. |( hahahahahaha ;)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:25

inderdaad gewoon een lijstje quoten en je naam eronder zetten.

DUS GEEN THEMA FOTO"S MEER HIER PLAATSEN!!!!!
even voor de duidelijkheid ;)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:32

borrie01 is nu al heel gauw thema nagels aan het afraffelen, want ja dan mag ze de foto's zien! Foto's gaan naar Wonderworst_ en vragen graag naar Tinks. Mocht iemand vragen over het thema dan zal ik proberen daar zosnel mogelijk een PB heen te sturen met een link naar de site zodra die compleet is met de regels. Anders staat er straks elke 5 pagina's een uitleg omdat er een nieuw gezellig lid bij komt.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:34

we kunnen vragen of de begin post kan worden aan gepast als we de regels goed hebben uitgewerkt enzo.. dan hoeven we alleen te zeggen dat ze de begin post moeten lezen ...

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:35

ik heb eerst 3 dagen kermis het weekend een clinic en wedstrijd dus dat wordt op zn vroegst het weekend of maandag.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:42

mag ik pleas één foto hier neerzetten als opening van het thema beroepen ?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:43

nou vooruit dan maar maak er dan
een soort van thema opening van.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:52

Dat is een goed idee Wonderworst_ wordt er nog even duidelijk de aandacht op gevestigd en heeft iedereen toch een beetje inspiratie.

(Ben nu wel blij dat ik zelf niet mee kan doen. Een beroep. Dit gaat zeker een serieuse aangelegenheid worden met een hoop krakende hersenen, ben zo benieuwd wat jullie ervan gaan maken. Heel erg veel succes allemaal!!!)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:53

ik heb een beroep waarmee je heel wat leuks kunt.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:57

2 uurtjes en er zijn weer 3 pagina's bij ;)

+:)+ _/-\o_ dankje tinks vind ik lief van je dat ik ook een kortingsbon krijg van je. :(:) *D

dus als ik het goed begrijp hier geen thema foto's posten? maar per pb naar borrie? of ww?

ik vind het een goed idee als de winnaar van het thema ook mee jureert, als beidde er niet uit komen dat tinks de doorslag geeft.

beroep, hahaha dat word makkelijk! dan ben ik zo klaar, haal alle lak van mn nagels en klaar, ben werkloos (helaas nog steeds)

ach gelukkig hebben we een maand de tijd, kan nog voldoende inspiratie opdoen etc.
oja ook handig misschien om vast te stellen, hoeveel foto's mag je inzenden? of meerdere maar dan moet je 1 aanwijzen om te zeggend ie doet mee en de rest niet. anders kan je elke dag wel wat anders maken en 20 foto's sturen en dan hopen dat er wel 1 bij zit die wint dat is niet eerlijk denk ik.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:57

oke damens opgelet !!
de regels

Iedereen mag meedoen! Alleen creaties gemaakt door een nagelstyliste zijn uitgesloten van deelname.

De winnaar van het Thema kiest het volgende thema en is tevens jury lid voor het nieuwe thema, ze mag gerust eigen foto's plaatsen maar doet deze ronde niet mee voor de prijzen, ze heeft immers zelf het thema gekozen en is jurylid...

Een thema duurd 1 maand. Het thema BEROEP start op 1 september en eindigd 28 september. 2 dagen voor het einde van de maand. Zo weten we zeker dat alle foto's op tijd binnen zijn. De prijsuitreiking zal rond de 29ste a 30ste plaatsvinden. Rond die tijd zal borrie01 ervoor zorgen dat alle creaties te vinden zijn op onze site onder het kopje thema. http://jouwnagels.webs.com/

Meedoen? Plaats je foto dan absoluut NIET op het forum (dan wordt je creatie namelijk uitgesloten voor deelname), maar stuur een PB met je foto naar wonderworst_.
Er kan maar één foto meedingen naar een prijs.

Wij als jury vinden de volgende punten erg belangrijk en zullen daar ook erg op letten bij de beoordeling.

1) De nagels sluiten op creatieve wijze goed aan op het thema.
2) Er is duidelijk tijd besteed aan het bedenken van het idee en de uitvoer daarvan.

de prijzen: 1 nagellak en 1 striper óf 10% kortingsbon. Aangeboden door http://www.veelsieraden.nl (tinks)

De Jury bestaat voor de maand September uit de winnaar van augustus namelijk Wonderworst_ zij doet dit samen met Tinks. Voor vragen over het thema kan je een PB sturen naar Tinks. Over de uitslag wordt niet verder gediscusieerd, we houden het hier namelijk graag gezellig.

en aangezien wij erg graag kopen, vooral via internet, word bij deze het virtuele nieuwe thema beroepen bezorgd via de POSTBODE :

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 01-09-09 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:59

die is erg leuk WW.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:06

Hafjegek, die 5% korting had je verdiend!!!

Wonderworst_ moest gewoon lachen om je nagel, hij past er namelijk zo heel erg goed bij! Geweldig gewoon!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:08

haha die nagel, erg leuk!! met envelopje er op knap dat je zo kan tekenen met een lakje hoor.
ik ga snel mn bed in :p manlief zeurt al kom je nou nog :P

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 00:06

Leuke nagel!! Grappig idee!
Volgens mij ligt iedereen op 1 oor ;)
Ik heb nog vakantie dus dan verschuiven mijn bedtijden nogal....:)