Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pollewoppy schreef:Hey Toekie,
Ik ken je uit je topic van het psychologisch onderzoek. Ik denk dat je hier prima thuis past. Welkom. Hopelijk vind je de steun die wij ook vinden hier in het topic. Ik ben ook via de crisisdienst bij de instelling terecht gekomen waar ik nu al een tijdje loop. Het voordeel is idd dat je een tijdelijke hulpverlener krijgt, want de wachtlijsten zijn behoorlijk lang.
Hoe gaat het nu dan met je?
Citaat:@ Flicka Ik denk dat je gelijk hebt met wat je zegt over depressie. Ik ben met een burnout thuis komen te zitten en daarna depressief geworden. De depressieve gevoelens nemen bij mij momenteel weer de overhand. Ik denk zelf dat burnout en depressie redelijk bij elkaar in de buurt liggen. (Vaak samen voorkomen) Al zeg ik daar niet mee dat het hetzelfde is.
Pollewoppy schreef:Mijn zusje is trouwens wel geweest. Ik durfde niet af te bellen. gelukkig is ze niet zo lang gebleven als dat ze door de telefoon zei. Ik zei dat ik tegenwoordig 's middags vaak weer even slaap en daarom ging ze op tijd weg.
Ik vind het zo moeilijk omdat ze vroeg hoe het gaat en ik niet oprecht kan zeggen wat me dwarszit. Ze begrijpt dat toch niet. En daar wordt de sfeer dan weer een beetje gespannen van.
Ik vind het echt een moeilijke situatie.